- racingové (ostré) váčky
- wiseco pisty
- odlehčena racing ojnice
Co z toho by přidalo na výkonu Suzuki SV 650 nejvíce? Děkuji za zkušenosti a případně jiné návrhy jak za "relativně" levné peníze zvednout výkon na zmiňovaném twinu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru SV 650 (twin)
Murkin píše: Tady bohuzel plati jedina rovnice. "No money,no racing"
tak
Údajně Farquar tam měl výkon přes 100 Ps...a ta motorka na "normálních" tratí jezdila časy na úrovní "litrů",tedy s pilotem ,jeho kvalit!
...a třeba Indy,zajíždí časy o pár sekund horší než špička "šestek",tedy na Kawe!!..takže on ten 2V jede!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru SV 650 (twin)
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru SV 650 (twin)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru SV 650 (twin)
vldouš píše: Hele Ermo tohle je 2V forum, nee nějaký 4V
klid Vldouš jdi si raději shrabat sníh před barák
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru SV 650 (twin)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru SV 650 (twin)
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru SV 650 (twin)
Naposledy editováno 16.12.2013 21:48:28
assassin píše: No pokud to ma byt pro naky zavody kde je to pravidlama omezene 2valcem a objemem, asi bych stavel na nakym povedenejsim motoru, treba er6 jsou pomerne oblibeny pro upravy, SVckem bych se fakt nezabejval...
Jinak samo nejvetsi efekt bude mit prevrtat to na vetsi objem. Vacky atd zvysuji vykon posunutim krouticiho momentu vyse, tzn uzsi pasmo pouzitelnych otacek, zvysene namahani ojnic,kliky,pistu ... V2 je na ladeni zbytecne drahy
Já si třeba myslím opak. Třeba v USA jsou závody SVček docela oblíbený a je tam plno závodních dílů. Na ER6 jsem snad nic neviděl.
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru SV 650 (twin)
když na to mít dobrou techniku nemám peníze, tak musím ukázat, že jsem velkej střelec i bez ní a třeba se na mě usměje štěstí a někdo mi pomůže ji získat, a nebo na ní nemám, velkej střelec nejsem a pak se prostě budu vozit, protože mě to baví a můžu aspoň všude vykládat, jooo kdybych měla lepší stroj, všechny si vás namažu na chleba, ale takhle s tímhle to nejde .
edit: 40 koní rozdíl? Jsi trochu přestřelil ne? Rozdíl na TT může být cca 35, ale myslím že maximální rozdíly tam budou okolo 20 (což je i tak neskutečný), protože tam dnes už nikdo nepojede s úplným základem 72 jako jsme jeli v 2012 my.
U nás ty rozdíly budou ještě menší, protože tu nikdo zatím tak našlapaný stroje, jako prvních patnáct na TT, nemá.
Naposledy editováno 18.12.2013 12:03:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru SV 650 (twin)
Je úplně jedno, jestli je rozdíl výkonů mezi stroji ve třídě 20 nebo 40Hp(s přestřelením), to spolu prostě závodit nemůže. Jediný, co twiny potřebují, jsou další nový jezdci, aby se tato třída naplnila a mohla jezdit samostatně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru SV 650 (twin)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru SV 650 (twin)
vldouš píše: PavelZRX> Plný rošt twinů by byl super, ale upřímně si myslím, že to bude smrt pro třídu SSP 400.
400ccm by se mohlo spojit se 125GP tak jak je to v Irsku...GP je stejně málo a takhle by se v klidu vešli.
Uvidíme jak na tom budou s počtem jezdců Twiny teď další rok, ale nevidím problém ve spojení s Monama.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru SV 650 (twin)
Z toho tak nějak vidno, že je potřeba tvořit podmínky pro závodění tradičních tříd, zažitých, těch, které mají potenciál naplnit rošt. Twin a SP400 zatím startovní rošt nenaplní a za stávajících podmínek moc twinů asi nepřibude.
nevím které jsou pro tebe ty "tradiční" třídy, kterým se mají vytvořit podmínky, aby naplnily rošt...to mě docela zajímá, to se rozepiš.
Myslím, že by mělo být nastavení tříd a řádů co nejvíce kompatibilní s tím, co se jede aktuálně i jinde ve světě.
Co se týče roadracingu tak je "svět" pro mě to, co se jede na TT, UGP, NW200, a MACAU GP pak dále IRRC, to co se jede jako národní šampionát v Irsku, to co jede jako "všechno možný" u nás a to je asi tak vše.
Když to všechno sečtu, který třídy jsou nejpopulárnější a všude, tak jsou to prostě šestky a litry.
Dál máš na všech velkých i malých podnicích v Irsku, na TT Isle Of Man,a u nás třídu Supertwin.
SP třídy jsou na přírodňáku jen u nás,to samé Mona, GP se jedou všude, ty jsou sice tradiční, ale všude jsou na ústupu a ubývá jich (max do deseti kousků), proto v Irsku spojily třídy 125 GP, 400 a Moto3 do jedné, a 250GP spojovali se 650ccm, i když dneska už jezdí Supertwiny samostatně, protože jich je hodně.
No a veteráni to už je úplně jiná kapitola a k tomu mají spíše co říct lidé jako Lehovec, Imoladu atd...
Naposledy editováno 19.12.2013 12:24:12
Veronika-Suzuki píše: 400ccm by se mohlo spojit se 125GP tak jak je to v Irsku...GP je stejně málo a takhle by se v klidu vešli.
Uvidíme jak na tom budou s počtem jezdců Twiny teď další rok, ale nevidím problém ve spojení s Monama.
Jo to by určitě šlo..
Dává to smysl.
PavelZRX píše: Veronika-Suzuki> Každé spojení tříd je špatné, jak z hlediska výkonů strojů a rozdílných jízdních vlastností, tak i v omezení jezdců závodit ve více třídách. Taktéž pořadatel nevybere startovné. Spojení mono - twin je možné z pohledu na techniku, už teď ale vím o min. jednom jezdci, který se na jedné z těch motorek v případě spojení nesveze. Spojení GP 125 a sp400 je taky nevhodné.
Z toho tak nějak vidno, že je potřeba tvořit podmínky pro závodění tradičních tříd, zažitých, těch, které mají potenciál naplnit rošt. Twin a SP400 zatím startovní rošt nenaplní a za stávajících podmínek moc twinů asi nepřibude.
Souhlasím s Veronikou, myslím, že ve třídě twin přibude jezdců. Chtě, nechtě je to třída která má podle mě vetší budoucnost než 400ccm. Na jaře uvidíme, kolik se nás tam sejde
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | 20.6.2024 v 06:37 Roman987 |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |