Téma: Úprava motoru SV 650 (twin)
12.12.2013 v 14:58
Měl bych dotaz na všechny, kteří mají zkušenost s úpravou motoru pro závodní účely. Konkrétně by mě zajímalo, která z úprav se na výkonu projeví nejvíce. Hlavně poměr cena/výkon. Pokud bych měl zvažovat:

- racingové (ostré) váčky
- wiseco pisty
- odlehčena racing ojnice

Co z toho by přidalo na výkonu Suzuki SV 650 nejvíce? Děkuji za zkušenosti a případně jiné návrhy jak za "relativně" levné peníze zvednout výkon na zmiňovaném twinu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru SV 650 (twin)

19.12.2013 v 09:44 | Nahoru | #1
Veronika-Suzuki> Každé spojení tříd je špatné, jak z hlediska výkonů strojů a rozdílných jízdních vlastností, tak i v omezení jezdců závodit ve více třídách. Taktéž pořadatel nevybere startovné. Spojení mono - twin je možné z pohledu na techniku, už teď ale vím o min. jednom jezdci, který se na jedné z těch motorek v případě spojení nesveze. Spojení GP 125 a sp400 je taky nevhodné.
Z toho tak nějak vidno, že je potřeba tvořit podmínky pro závodění tradičních tříd, zažitých, těch, které mají potenciál naplnit rošt. Twin a SP400 zatím startovní rošt nenaplní a za stávajících podmínek moc twinů asi nepřibude.

(reakce na) Úprava motoru SV 650 (twin)

19.12.2013 v 12:22 | Nahoru | #2
PavelZRX> no já o pár nových twinech vím, takže se toho nízkého počtu na startu zas tolik neobávám

nevím které jsou pro tebe ty "tradiční" třídy, kterým se mají vytvořit podmínky, aby naplnily rošt...to mě docela zajímá, to se rozepiš.

Myslím, že by mělo být nastavení tříd a řádů co nejvíce kompatibilní s tím, co se jede aktuálně i jinde ve světě.

Co se týče roadracingu tak je "svět" pro mě to, co se jede na TT, UGP, NW200, a MACAU GP pak dále IRRC, to co se jede jako národní šampionát v Irsku, to co jede jako "všechno možný" u nás a to je asi tak vše.

Když to všechno sečtu, který třídy jsou nejpopulárnější a všude, tak jsou to prostě šestky a litry.
Dál máš na všech velkých i malých podnicích v Irsku, na TT Isle Of Man,a u nás třídu Supertwin.

SP třídy jsou na přírodňáku jen u nás,to samé Mona, GP se jedou všude, ty jsou sice tradiční, ale všude jsou na ústupu a ubývá jich (max do deseti kousků), proto v Irsku spojily třídy 125 GP, 400 a Moto3 do jedné, a 250GP spojovali se 650ccm, i když dneska už jezdí Supertwiny samostatně, protože jich je hodně.

No a veteráni to už je úplně jiná kapitola a k tomu mají spíše co říct lidé jako Lehovec, Imoladu atd...

Naposledy editováno 19.12.2013 12:24:12

(reakce na) Úprava motoru SV 650 (twin)

19.12.2013 v 13:29 | Nahoru | #3

PavelZRX píše: Veronika-Suzuki> Každé spojení tříd je špatné, jak z hlediska výkonů strojů a rozdílných jízdních vlastností, tak i v omezení jezdců závodit ve více třídách. Taktéž pořadatel nevybere startovné. Spojení mono - twin je možné z pohledu na techniku, už teď ale vím o min. jednom jezdci, který se na jedné z těch motorek v případě spojení nesveze. Spojení GP 125 a sp400 je taky nevhodné.
Z toho tak nějak vidno, že je potřeba tvořit podmínky pro závodění tradičních tříd, zažitých, těch, které mají potenciál naplnit rošt. Twin a SP400 zatím startovní rošt nenaplní a za stávajících podmínek moc twinů asi nepřibude.



Souhlasím s Veronikou, myslím, že ve třídě twin přibude jezdců. Chtě, nechtě je to třída která má podle mě vetší budoucnost než 400ccm. Na jaře uvidíme, kolik se nás tam sejde
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 macumba 32 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... jkprg 56 6.8.2024 v 15:18 TurboLover
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 Fantik23 6 20.6.2024 v 06:37 Roman987
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 17 5.6.2024 v 20:23 pepe100
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo


TOPlist