globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Boční kufr

5.12.2013 v 08:35
Máte někdo zkušenosti s tímto kufrem při použití jako boční? Jeden se mi válí doma, takže bych si přikoupil druhý.

1 2

5.12.2013 v 08:37 | Nahoru | #1
Tohle je kroutivej a měkkej čína bordel. Má ho kamarád. A i jako topcace je to na pytel. Na bok bych ho nedal ani náhodou

5.12.2013 v 08:55 | Nahoru | #2
Měl jsem na V stromu boční stejní. funkčně - jde to.
stačilo však na mistě lehce přiložit k asfaltu - praskl na pantech a musel jsem povrch přitahovat gumou
není to nejlepši varianta ale za tu cenu....

5.12.2013 v 09:01 | Nahoru | #3
za 1200kč se nedají čekat zázraky.

a pokud ten kufr není jen pro parádu,ale budou tam věci,tak rozhodně stáhnout dokola i s držákem kurtem-upadly za jizdy i dražší kufry...

5.12.2013 v 09:17 | Nahoru | #4
Nic proti, ale moje zatim drzi. A to uz mam najeto par km
Jo a cena byla 800Kc za 2ks.

Tady neco : http://www.onpira.c...pegma-velky/d-70510/

Naposledy editováno 05.12.2013 09:41:13

5.12.2013 v 09:41 | Nahoru | #5
Jako Dolph ... pouzivat je muzes, ale urcite bych je pak jeste pretahl kurtou. Neni to uplne nejkvalitnejsi a muze to ulitnout.

5.12.2013 v 09:43 | Nahoru | #6
Osobne jsem ty samy dostal, protoze byli v pantech poniceny. Panty jsem opravil a v lete plne nacpany a i bez gumicuku pohoda. Nerikam, ze je to buhvijaka kvalita, ale pri pouziti 1x za rok bohate stacej

5.12.2013 v 09:45 | Nahoru | #7
Mickey7481> Nevytahuj se

5.12.2013 v 10:24 | Nahoru | #8
joo taky je vozím. Projely už párkrát Alpy. Pokud je budeš plnit tak, že půjde lehce zavírat víko tak jsou celkem OK.
Jen já je kupoval za +-800Kč/ks viz: ODKAZ

5.12.2013 v 10:25 | Nahoru | #9

5.12.2013 v 10:30 | Nahoru | #10

nsrx píše: Tak s případnou výměnou pantů počítám, i případným vyztužením dosedací plochy. Jen se ptám jestli nepraskají na jiných místech.

tím,že je "vytuníš" nějakýma výstuhama,přeneseš vibrace a ohýbání do jiných míst a začne se to chovat ůplně jinak než v sérii.prostě praskne to jinde-tam,kde to normálně drží.víš jak to myslím....?

5.12.2013 v 11:40 | Nahoru | #11
[quote=fafo]Mickey7481> Nevytahuj se [/quote
Se nevytahuju. Ano dostal jsem je od tebe a dekuju za ne.
Ja mel prasklej jeden spodni pant a na obou ulomeny vrchni zavirani. Pant jsem nainstaloval klasickej plechac a horni zavirani jsem tez poresil plechem.
Jinak taky bych neresil vyztuzeni protoze, kdyby to prasklo, tak uplne jinde nez je vyztuha.
Ja si jen vyztuzil ten plech na kterym to drzi a trosku poupravil to zajisteni k "plotne". Me osobne to tu jednu cestu fungovalo paradne a po prijezdu na misto jsem je i samozrejme sundaval.
Akorat kdyz koukam na ty odkazy tak mi ten jeden prijde celkem drahej

5.12.2013 v 12:24 | Nahoru | #12
Čau,

já mám s nima docela dobrý zkušenosti. Měj jsem je na bocích a vozil jsem v nich 15kg v jednom ve 160km/hod a byli v pohodě. Ale dej si pozor na zámek. Pokud je střelka "zlatá"( plech) je to v pohodě. Pokud je šedivá tak je to nějaká slitina a ta praská!!!

5.12.2013 v 15:35 | Nahoru | #13
A dá se někde sehnat jen samostatná plotna k tomuto kufru?

5.12.2013 v 16:19 | Nahoru | #14
mám doma dvě pokud máš zájem klidně se jich zbavim

5.12.2013 v 16:38 | Nahoru | #15
Já s nima najel 20 000. Bez větších problémů. Jo trochu se kroutí a mírně do nich zatékalo. Měl jsem ale na motce držák, těm plastovým plotnám jsem moc nevěřil. Pro sichr jsem je jistil popruhem k držáku.

5.12.2013 v 16:50 | Nahoru | #16
Jednou, kdysi - před mnoha lety, jsem jeden tenhle kufr měl jako topcase. Popraskaly na něm úchyty, kterýma drží k plotně. V kufru byla pouze PET lahev s vodou (asi půlka obsahu) a foťák. Jel jsem po krásným asfaltu. Přivázal jsem to gumicukama, co měl kamarád s sebou a domu jsem s tim jel jako posranej. Neumim si představit, že by se mi tohle stalo někde na dovolený když je v kurfu kolem 15 - 17 kg a kor jako boční kufr. Sice se nic nestalo a dojel jsem, ale zařekl jsem se, že radši odřenej starej Givi, Kappa, Nonfango nebo tak něco, než tyhle čínský kufříky.

5.12.2013 v 17:31 | Nahoru | #17
Přesně tento mám doma ,sice sem ho používal jako top ale najezdil se mnou asi 50 tis km a bez problému i když byl někdy naloženej k prasknutí.

5.12.2013 v 17:34 | Nahoru | #18
Jestli máš boční lešení tak pasuje do uchycení Givi.

5.12.2013 v 17:37 | Nahoru | #19
Já mám tyhle kufry jak topcase, tak i boční. Naprostá spokojenost. Na dovolenou jezdím s pěkně nacvaknutýma všema kuframa (ženská toho chce brát hodně) a žádné přivazování nedělám. Jenon jsem na boční přidal ještě dva zánky, abych zajistil dobré zavření kufru, protože ty kufry musím zavírat násilím. Viz zde .

5.12.2013 v 18:20 | Nahoru | #20
Ahoj, taky mám tenhle kufr, používám jako topcase a ještě je na něm zahrádka, jeden pant už je v háji, takže opraven a to ho cpu až po kokot! Jen na ty plotny, chlapci! velmi opatrně! Letos, po 4 letech, mi plotna praskla (odlomil se zadní zámek a souběžně i zadní úchyty a kufr mi ulítl,naštěstí mimo nebezpečné místo,ale když vezmu v úvahu, že chvíli předtím jsem jí hnal po dálnici, samozřejmně že dle pravidel to by byl průser , kdyby ten kufr někomu vlétl do auta! Takže za mě minimálně plotnu jinou! Ale kufr ok!

5.12.2013 v 18:37 | Nahoru | #21
Tak ta plechová pseudo plotna co k tomu dávaj je legrační. Osobně jsem jí poupravil a povyztužil a fakt pohoda. Taky jsem, oba boční, měl nacpaný, že mi máma musela držet motorku, když jsem je zavíral.
E: a Fafo si ty držáky vyrobil úplně jiný viz tady

Naposledy editováno 05.12.2013 18:40:01

5.12.2013 v 20:42 | Nahoru | #22
Začal jsem s bočníma taškama levná a funkční varianta. Na další sezonu jsem se rozhodl pořídít boční kufry.Samozřejmě jsem koukal hlavně na cenu tak že levná čína. To mi bude určitě stačit a určitě to nebude tak hrozný jak se tu píše. Bohužel bylo začal jsem s kufry za 700 za kus oba popraskaly hlavně kolem těch drážek na zavěšení.No nic prodal sem je pod cenou a říkam si přidám a koupím ne už to nejlevnější objednal jsem další 1200 za kus.Bohužel pravda byla taková že mi přišlo defakto to samé jen pod jiným názvem a ještě u jednoho kufru bez klíčú .Už sem toho měl dost využil sem možnost vrácení ve 14 dení lhůtě.Dopadlo to tak že sem koupil givi.Je pravda že cena je trochu jinde ale je to uplně jiná liga super zpracování. Ale k tomu zjištění se člověk musí většinou dopracovat sám ...přece stáčí něco levnějšího..

5.12.2013 v 21:58 | Nahoru | #23
Jezdím je a jediný problém je ten, že mám tři různé klíče. Myslím, že za ty peníze OK. Na druhé motorce mám Nonfango (40+40+55) a rozdíl tam samozřejmě je. Největší problém jsou na levných kufrech plotny - ale jsem ještě ze staré školy, takže chvilka s ohýbačkou a s COčkem a mám za pětinovou cenu funkční věc.
Takže za 2600Kč + trochu práce mám okufrovanou celou motorku.

7.12.2013 v 14:45 | Nahoru | #24
Když jsem ten čínskej kufr viděl kdysi naživo , hned jsem věděl že si radši připlatím za Kappu nebo Givi . Nestresuju se když někde valím po dálnici že mi to uletí z plotny , nemotám kolem toho ještě gumicuky .
Zkrátka kvalita zpracování , použitých materiálů , mě nějak nepřesvědčila .

www.motorkari.cz/motorka/

2 reakcí na tento příspěvek Boční kufr

7.12.2013 v 15:08 | Nahoru | #25

7.12.2013 v 15:16 | Nahoru | #26

PEPAFJR píše: Jinak nezapomeňte,že přidané kufry nesmí nikdy přesahovat rozměry motorky, tedy šířku co je uvedena v TP. Při havárii možný problém s pojišťovnou a nebo policií.

Na tohle jsi prisel kde?

7.12.2013 v 15:21 | Nahoru | #27

JR.. píše: Na tohle jsi prisel kde?

Na STK

7.12.2013 v 15:32 | Nahoru | #28
PEPAFJR> a to vyplývá z čeho?