Nejde mi s tím ani hnout. Nějaký moc chytrý majitel přede mnou urval ten "šulinek" na otáčení, ale stejně nejde otočit ani tím na tom druhém. Kdyby byly tlumiče nastaveny stejně, tak bych se neptal, ale každý je od toho předchozího majitele nastavený jinak.
Moc díky za rady.
Naposledy editováno 16.11.2013 19:21:00
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení předpětí zadní pružiny
Za třetí, pokud jsou tam ještě origo tlumiče, tak je lze repasovat nebo nahradit novými, které vyráběla Zbrojovka Březnice. Buď přímo na MZ ale těch moc nevyrobili, pak můžeš použít verzi na J350, akorát že jsou malinko kratší, takže to oko na dolní kyvce uřízneš a navaříš na jeho místo tuším o 3 cm delší - sám jsem to tak měl.
Naposledy editováno 18.11.2013 16:34:31
Co jsem napsal, jsou holá fakta - MZ se nekroutí, nové tlumiče seženeš od české firmy, a MZ má z fabriky na kyvce vždy 2 oka pro tlumič na každé straně, takže tuhost lze změnit přehozením dolních konců tlumičů na jediné matce a šroubku.
Chytré řešení, od kluků tam v Německu. Nemohou za to, že sis to i vyfotil a přitom netušíš, k čemu to tam je.
Jediné, s čím se dá souhlasit, je možnost přesazení úchytu tlumičů na kyvce, jinak sehnat nové tlumiče na MZ není opravdu žádný problém... cena se pohybuje od cca 600 do 2600 za kus /podle země původu (Taiwan, Turecko, ČR, Německo...)
Naposledy editováno 20.11.2013 11:24:17
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení předpětí zadní pružiny
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení předpětí zadní pružiny
Přijít k motorce z opačné strany, než je tlumič, na kterém chci předpětí pružiny měnit. Přehnout se přes sedlo, opřít břichem/hrudníkem a obouruč zabrat za spodní objímku proti pružině a pootočit.
Měl jsem nějaké delší tlumiče z druhovýroby a tam ten "šulínek" nebyl vůbec.
A ano, MZ se hrozivě kroutí, ale zase je s ní sranda.
Harry007> Ta ETZ 150 je fakt krasavec.
Číkus> tak jsem to taky zkoušel poprvé, ale jak byl vevnitř ten bordel, tak byl problém i s tím hasákem. Teď už to jde tak jak říkáš.
A s tím kroucením - jediné co se mi zdá, že by mohlo být na té MZ lepší je to uložení motoru - mohlo by to být například jak to má ČZ uchycené pořádně k rámu. Jinak se mi zdá konstrukce dostačující a i když jedem ve dvou taky v pohodě bez kroucení.
PS: Harryho MZty se mi taky líbí proto jsem si dělal předtím jen srandu
Naposledy editováno 21.11.2013 17:05:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... | Apo-Rider | 48 | 22.5.2024 v 19:37 Apo-Rider |
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... | Apo-Rider | 9 | 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976 |
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 | Tomáš_63 | 14 | 1.5.2024 v 12:25 Dodo1976 |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
MZ etz 150 MZ ETZ 150 | rasputin122 | 20 | 16.6.2023 v 12:42 Ladislav122 |