Snažím se o nějaké úpravy motoru, ale aby motor zůstal z venku origo, kdyby jste měli nějaký nápad, budu jen a jen rád. Dík Sláva
1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálků, jiné úpravy
1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálků, jiné úpravy
1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálků, jiné úpravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálků, jiné úpravy
Slava5 píše: TOLI.> a čím vyleštit? jemným šmirglem? nebo filcem? Kdyz kolinko neni lepší vzít i ten kanalek?
Je to hrubej odlitek do písku takže jsou tam všelijaký nerovnosti, stačí tou fortunkou případně pilníkem srovnat ty největší hrboly.Pak se dá experimentovat se zvětšováním kanálů ale tam už opatrně a chce to už něco malinko naštudovat abys neudělal botu. Doporučuju knížku "stavíme závodní motocykl- české vojsko" . Slícování určitě okouknout ale většinou to bejvá v pohodě a i když dneska "mladí" nevědí co je to slícování tak tě to musí trknout že když dáš k sobě válec a kolínko tak tam je schod.(případně válec/karter)Ten schod prostě zbrousíš tak aby měla směs hladkej průchod všema částma motoru.
1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálků, jiné úpravy
edit: ps. ještě poznámka, počítej s tím, že když zvedneš rychlost, pincek na tom s brzdama dobře nikdy nebyl i s nalepením nové směsi do paken a že z 80km/h zastavit chrchla je celkem heroický výkon na rozumnou vzdálenost bez nabití huby!
Naposledy editováno 29.10.2013 12:29:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálků, jiné úpravy
Tom-H píše: V dnešní době s doporučuje leštit jenom výfukovej kanál a by se vněm neusazoval karbon, na leštěnym povrchu v přepouštěcím kanálu může kondenzovat palivo, které potom vytváří kapky směsi a pak motor nemá tolik hladký chod. Je to napsaný v knize od Grahama Bella: Two Stroke Performance Tuning.
Tak zrovna tohle je ptákovina.Vždy když jsme upravovali motory na pionýru,se leštili přepouštěcí a hlavně sací kanál a výfukový se nechával drsný,jelikož při výplachu se směs zpomalila a neutekla jí většina do výfuku.Byla by dobrá klapka ,ale to už se změní vzhled,karburátor Bing,otevřené sání,snížená hlava,upravená klikovka,také jsme dělali na píst po obvodu na soustruhu upichovacím nožem malé asi 0,3 mm hluboké zářezy asi 10 mm od sebe,aby se v nich držel olejový film a je pravda že se motor nikdy nekousl.Těch úprav je moc,ale výsledek je minimální k tomu,aby to o nějaký razantní kus lépe jelo,navíc zkrátíš životnost motoru.1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálků, jiné úpravy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 05 a 20 Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05 | Dony69 | 13 | Včera v 11:04 HonzaH08 |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
pincek netáhne na trojku Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/21 Pionýr, Ja... | dom_burda | 13 | 12.3.2024 v 19:51 kasssy |
Jawa 50 indukční cívka [1, 2] Jawa 50/05, Jawa 50/05 Sport | Pivo86 | 49 | 24.2.2024 v 19:42 Milos1 |
Ulomený kousek pístu Jawa 05 Jawa 50/05 | Katalyzátor | 18 | 29.11.2023 v 00:40 motovlk |