globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska
Zdarec,

tak nějak připravuju nove kapoty noa po problemech, že motorka s KN vyčištěnym filtrem ma moc vzduchu a dusi se jsem zastavil veškere prace.

Poněvač nevim co udělaj karburatory při např 200km/h, když budou naladěne na určitou směs a vturanu se tam trubkama začne rvát velkej tlak vzduchu.

Diky za dobre rady nediky za blbe rady .





Naposledy editováno 09.10.2013 17:47:16

1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 19:57 | Nahoru | #31
Konkrétně u zx9r s karbecama je.
Ideálně to nech někoho odladit,ve výsledku tě to vyjde podstatně levněji.
Abych nezapoměl u náporového sání,je přiveden vzduch nejen do air boxu,ale i do karbeců,tuším,že do plovákové komory.Během 14 dní doufám budu mít karburátory venku a rozebrané tak se ti můžu podívat přesně.

Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 20:00 | Nahoru | #32
No vlastně napor už to tak trošku mělo pod nadrži koukaj z airboxu 2 trubky a při maximalce se tam vzduch skrz mezery pod nadrži musi rvat pod naporem :)

Sice ne tak přímo ale určitě --ANO----

To tu spochybňuje par nepravdivých spekulaci

Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 20:12 | Nahoru | #33
Ty se mi snad zdáš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 20:14 | Nahoru | #34

Subi. píše: Konkrétně u zx9r s karbecama je.
Ideálně to nech někoho odladit,ve výsledku tě to vyjde podstatně levněji.
Abych nezapoměl u náporového sání,je přiveden vzduch nejen do air boxu,ale i do karbeců,tuším,že do plovákové komory.Během 14 dní doufám budu mít karburátory venku a rozebrané tak se ti můžu podívat přesně.



Kamo ja na karbecy ani nešahnu ty čistim chymicky, nebo to hodim profikovi.....Ja sem stoprocentni rozebíratel a o procentni skladatel

Když už to takhle mam najaře to otestuju nebudu to lakovat ani moc upravovat udělam si rozumný malý test, popřipadě to sundam vyhodim a nebudu si z neuspěštnosti trhat vlasy :D

Jen nevim jestli mam dat vzduchovy filtr na začatek trubky v otvoru, nebo až do airboxXxu........pokud bych to měl někde po cestě ty trubky nebo spoje netěstne okamžitě by to nejelo

Naposledy editováno 09.10.2013 20:17:12

1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

Skvělá odpověď, děkuji! 9.10.2013 v 20:25 | Nahoru | #35
U všech motorek v náporovém sání není filtr,max. jen hrubé síto.
S tou netěsností,bych si nedělal až tak hlavu,já na mašině nepoznám jestli jedna větev náporového sání je rozpojená nebo ne

(reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 20:31 | Nahoru | #36

Subi. píše: U všech motorek v náporovém sání není filtr,max. jen hrubé síto.
S tou netěsností,bych si nedělal až tak hlavu,já na mašině nepoznám jestli jedna větev náporového sání je rozpojená nebo ne



No ja nevim dyť přece v airboxu musi mit motorky vzduchač i pokud maj naporač ne :D

Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 20:32 | Nahoru | #37
Protože trubky náporového sání vedou nad vzduchový filtr, pod kterým je airbox s klidným vyčištěným vzduchem ... odtamtud jde sacími hrdly přes karbce do motoru.

1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 20:36 | Nahoru | #38
zatímco náporové sání se má šanci projevit až při rychlostech nad 200 km/h, tak pokud přijdeš o laminárně proudící vzduch ke vzduchovému filtru, tak přijdeš o kroutící moment i cestou pro rohlíky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 20:44 | Nahoru | #39
MaraVFR> Určitě japíci věděli co dělají testovali xx hodin není to jen o tom hodit nějaký roury krz masku nějakej filtr box a jedem.To musí být propočítaný s narůstající rychlostí průtok vzduchu velikost filrt boxu a tomu i nastavené karbce u vstřiků se o to už stará elektronika.Už si nepamatuji počet hodin kolik strávili technici na stavbě Hayabusy testováním ve větrným tunelu ale bylo to dost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 20:51 | Nahoru | #40
Packyn> tak tak

Uz se tesim na jaro, udelal bych vymetani pavouku z vyfuku u Kapitana na zahrade, jeho prvni jizdu chci videt

(reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 21:02 | Nahoru | #41
MaraVFR> inu taky se skáknul mrknout

(reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 22:14 | Nahoru | #42

JlRka píše: zatímco náporové sání se má šanci projevit až při rychlostech nad 200 km/h, tak pokud přijdeš o laminárně proudící vzduch ke vzduchovému filtru, tak přijdeš o kroutící moment i cestou pro rohlíky...



To je vklidu ja jezdim 240 i proty rohlíky, bagl se mi vte rychlosti otevře a litaj zněj plechovky piva, co likvidujou konkurenci zamou co mě chce předehnat

Ne sranda to se stalo jen jednou

1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 22:17 | Nahoru | #43
Všichni se skakněte mrknout mužem uspořadat zavod setrvačnosti

1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

Skvělá odpověď, děkuji! 10.10.2013 v 01:47 | Nahoru | #44
Na http://www.airtech-streamlining.com/hondaz/CBR9001996-97.htm#price si můžeš objednat kit pro náporové sání na CBR 900 RR ( RAM AIR BOX KIT ) , výrobce tvrdí, že přidá až 5-7% výkonu, což není vůbec špatné!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

10.10.2013 v 06:59 | Nahoru | #45
KapitanMasakr> zdarec,problematika je velmi slozita,z mych zkusenosti ram air zacina fungovat kolem 90kmh.Musis mit priveden tlak do odvzdusneni plov.komor,to se sbira na zacatku sani/viz ony trychtyrky na ZX9,bohuzel nestaci primy tlak ,musi byt zredukovan na nejakou hodnotu,jenze jakou?Navic ma ram air jeste zasobnik vzduchu v potrubi.Ja se o to pokousel na ZXR.Po zime stravene na motorove brzde jsem vydojil z motky 136k a byl nadsen.Nadseni trvalo do prvni projizdky.Pokud bylo bezvetri vse ok,jakmile ovsem foukl protivitr motka v dusledku jineho tlaku zpomalila,ja musel korigovat pridanim plynu.Nasledovalo tryskovani onech privodu tlaku,vrtani vstupu podtaku do soupatek tryskovani atd.Vysledek zavada odstranena tak na 80%.Jo holt musim uznat ,ze jap ing asi neco umi.Vzhledem k tve prezentaci zde na to rychle zaponen,a nauc se radeji vyuzivat serii,s tvym vykonem se kdysi jezdilo SBK umis jezdit jako borci v SBK a vyuzit tech posranych 145k nebo kolik to ma?

(reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

10.10.2013 v 10:25 | Nahoru | #46
kubosh> Velmi dobrá připomínka, Kubulo! Za sebe jen říkám, že já nevyužiju ani těch svejch 100k a nemám přitom pocit, že bych jezdil šnekoidně... Jinak trochu k tématu: u svý VFR jsem vyndal chobot, kterej je na vstupu do airboxu a tím, že je normálně skloněnej dolů směrem k motoru, tak jde vlastně o jakýsi "antináporový" sání. Teď je do airboxu díra zepředu a má o něco větší průřez, ale je to kryté pod nádrží takovou plastovou zástěrou, takže stále bez náporu. Každopádně motor je teď až do úplného ohřátí trochu ucukanější a jízda ploužením ve městě nebo na polňačce vyžaduje opatrnější ruku, poněvadž taky přechod mezi zavřenym a otevřenym plynem je míň plynulej, prostě je to nejspíš trochu znát, nejspíš v důsledku malýho ochuzení směsi. Taky mi přijde, že se motor ohřívá delší dobu, protože nasává studenej vzduch u přední spodní hrany nádrže, než aby si bral vzduch od poloohřátýho motoru, ale to už je jen domněnka.

Co jsem tím chtěl říct? Že ty Japončíci to maj fakt promyšlený a i takhle malej nepatrnej zásah se projeví, natož když tam budeš cpát úplně jiný sání s jiným tvarem apod. Kapišto?

1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

10.10.2013 v 10:55 | Nahoru | #47
Tolik casu kvuli vymacknuti par koni, ktery stejne nepoznas a buh vi jak to dopadne...spis nedopadne. Obdivuji tve fanaticke nadseni, ale spis bych to resil zvysenim objemu motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

10.10.2013 v 11:02 | Nahoru | #48
trigr> Tobe se to nechtelo cist cely, priznej se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

10.10.2013 v 11:03 | Nahoru | #49

KapitanMasakr píše: Ja sem stoprocentni rozebíratel a o procentni skladatel



Tos napsal dobre

Co ta zenska, jak jsi ji to SUV rozjebal na kusy? Uznala vinu?

(reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

10.10.2013 v 13:04 | Nahoru | #50

Chapadlo píše: trigr> Tobe se to nechtelo cist cely, priznej se



Jak to viš už držím piču

Naposledy editováno 10.10.2013 13:11:58

(reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

10.10.2013 v 13:24 | Nahoru | #51

Chapadlo píše: Tos napsal dobre

Co ta zenska, jak jsi ji to SUV rozjebal na kusy? Uznala vinu?



Kdybych nezmačk zadni a to nehodilo brzdnou drahu jako krava, a ta ženska to domě narvala zboku, že bych byl na mistě rozsračkovanej....Ano vtuhle chvili by už policejni kontrola mohla rozhodnout vmuj prospěch a dat ji 500 pokutu

(reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

10.10.2013 v 13:28 | Nahoru | #52

jack.fx píše: Na http://www.airtech-streamlining.com/hondaz/CBR9001996-97.htm#price si můžeš objednat kit pro náporové sání na CBR 900 RR ( RAM AIR BOX KIT ) , výrobce tvrdí, že přidá až 5-7% výkonu, což není vůbec špatné!



Tak to je mazec, ja tušil že to jde

Stěma procentama bych byl opatrnej :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

10.10.2013 v 13:38 | Nahoru | #53

kubosh píše: KapitanMasakr> zdarec,problematika je velmi slozita,z mych zkusenosti ram air zacina fungovat kolem 90kmh.Musis mit priveden tlak do odvzdusneni plov.komor,to se sbira na zacatku sani/viz ony trychtyrky na ZX9,bohuzel nestaci primy tlak ,musi byt zredukovan na nejakou hodnotu,jenze jakou?Navic ma ram air jeste zasobnik vzduchu v potrubi.Ja se o to pokousel na ZXR.Po zime stravene na motorove brzde jsem vydojil z motky 136k a byl nadsen.Nadseni trvalo do prvni projizdky.Pokud bylo bezvetri vse ok,jakmile ovsem foukl protivitr motka v dusledku jineho tlaku zpomalila,ja musel korigovat pridanim plynu.Nasledovalo tryskovani onech privodu tlaku,vrtani vstupu podtaku do soupatek tryskovani atd.Vysledek zavada odstranena tak na 80%.Jo holt musim uznat ,ze jap ing asi neco umi.Vzhledem k tve prezentaci zde na to rychle zaponen,a nauc se radeji vyuzivat serii,s tvym vykonem se kdysi jezdilo SBK umis jezdit jako borci v SBK a vyuzit tech posranych 145k nebo kolik to ma?



:D No vidiš nad temihle věcimi jsem ještě nějak neuvažoval :D

A nezkoušels ten protivítr vyřešit jednoduše, že kdybys dal filtr přimo za otvor do trubice vyřešilo by to protivítr, ale klesl by učinek naporu no :D

Moto ma výkonu dost... asi jak speed tripple .... kolem 300 sem jel natom 3x a už bych nechtěl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

10.10.2013 v 13:52 | Nahoru | #54
KapitanMasakr> Co to znamena kolem 300?

1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

10.10.2013 v 13:59 | Nahoru | #55
Bych ve posral
Na jednu stranu vymýšlíš náporovou krávovinu, abys to vzápětí ucpal - třeba vložkou. Buď chtěj odstranit, pro tebe, nevhodnou standardní vlastnost, jasně jí definuj a jdi do toho. Nebo už prostě začíná zima, je nuda a tak ve plácají kraviny ... Ale potom sis zbytečně špinil ruce od laminátu a snad 12x sundaval nádrž při seřizování volnoběhu a vkladání vložek

1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

10.10.2013 v 14:07 | Nahoru | #56
Já se tedy taky naprosto zbytečně hrabu v motorce, delám bláhové úpravy na stroji který je už čtvrt století za zenitem. Ale motorka jezdí parádně, baví mě to a nakonec o tomhle pachtění caféracer je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

10.10.2013 v 18:44 | Nahoru | #57
KapitanMasakr> no nic,hodne stesti preji,uz jsem lecil mnoho techto tuzinku,tak at to nove :- stado ukocirujes

(reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

10.10.2013 v 20:54 | Nahoru | #58

Chapadlo píše: KapitanMasakr> Co to znamena kolem 300?



Že naposled když koukam na tachač je tam 290, potom už si odvracet pohled do dalky opravdu netroufám :D

Navic to moto je tak od 260 važně neřizena střela, nevim co bych si teď tou rychlosti měl dokazovat, když to země ve 200 už trha hadry tomu se opravdu neda říkat pohodlná jízda

(reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

10.10.2013 v 20:56 | Nahoru | #59

JlRka píše: Já se tedy taky naprosto zbytečně hrabu v motorce, delám bláhové úpravy na stroji který je už čtvrt století za zenitem. Ale motorka jezdí parádně, baví mě to a nakonec o tomhle pachtění caféracer je.



Ale ten motor na tom BMW vypada fakt hustě :D.....jinak stěmi uzoučkými pneu to moto vypada moc křehce ja bych dal aspoň dozadu silnějši a jednoramenou kyvku

(reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

10.10.2013 v 21:04 | Nahoru | #60

JlRka píše: Bych ve posral
Na jednu stranu vymýšlíš náporovou krávovinu, abys to vzápětí ucpal - třeba vložkou. Buď chtěj odstranit, pro tebe, nevhodnou standardní vlastnost, jasně jí definuj a jdi do toho. Nebo už prostě začíná zima, je nuda a tak ve plácají kraviny ... Ale potom sis zbytečně špinil ruce od laminátu a snad 12x sundaval nádrž při seřizování volnoběhu a vkladání vložek



Hele mam plan ....teď jak sem se sral do vzduchovani a svodu ma motorka jeden zasadni problem, cca 1,5 až 2000 před koncem otačkoměru začne mit motor nedostatek vzduchu, tohle rozpozna samozřejmě profesional meho razu, jinak bys potřeboval 169 vycvičenejch japončiku z hondy :D

Ale vubec tohle nechci měnit, poněvač motorka ma teď neskutečnej zatah ve spodnich a střednich otačkach...což je u každeho faroše problem :)

Takže to tam nasadim a uvidim, jestli to ve 9ti tisichich otačkach začne davat motoru vic vzduchu když to zrovna potřebuju, kdyby ano je to sice humpolacký ale dokonale sladěný, že jak by novej majitel otevřel airbox vturanu by mu moto nejelo ani stovkou

Naposledy editováno 10.10.2013 21:06:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist