zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Zaháknul to za zajištění konektoru, aby se mu to tam neplácalo, otočil ten konektor vzhůru nohama a ještě předkem dozadu (podél dvou os).
Jde jen o to aby to tam nelítalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 16.09.2013 17:48:32
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Alltec píše: Ouuu . Pekná Hondica som zvedavý aké bude mať Technické p.
To najdeš tady Honda NXR 150 Bros
Jenže u nás se tohle asi prodávat nebude, ten brazilskej trh má svá specifika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
http://www.honda.com...Paginas/default.aspx
bledemon píše: MartyR> ale ty 300,400ccm endura by sem dovážet mohli
http://www.honda.com...default.aspx [/quote]
Jak píšu, to tříkilo se moc líbit
Možná, kdybych se měl rozhodovat mezi CRF-L a tímhle, vzal bych to tříkilo, i když CRF-Lko vypadá víc endurově
A cena zhruba kolem 140 tis, taky není až tak zlá... (bez C-ABS kolem 120 tis)
Naposledy editováno 20.09.2013 12:12:38
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tak už tu prodávaj ten EJK modul na úpravu vstřiku
2,98l. Taková jízda je ale o hovně, rád za to sem tam zatáhnu a jezdim spíš 100 až 110. Pak to bere kolem těch 3,5l což je krása
Pokud budu mít čas je o víkendu namontovat, tak sem pak hodím foto, jak to s tím vypadá.
Chci dát taky chrániče, ale ty celokovový, s uchycením i na konci řidítek. Mam je na dirtbiku a jsou super, i to skvěle vypadá. Ještě ale pořídim jiný řidítka, nějaký slušivý duralový, třeba Protaper, taky je mam na dirtu, jsou překrásně zpracovaný a ta motorka s tim pak vypadá mnohem víc šmakovně
Jinak tankuju v-power 95 do dirta celou dobu, už 5 let, a nikdy žádnej problém s palivem a chytáním. Studený starty i v mrazech parádní, v karbci a nádrži nikdy žádnej bordel, chod motoru super, volnoběh jak víno. Dost lidí tu na tohle palivo nadává, ale já nemam problém.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |