paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Seřîzeí karb. s laďákem a K&N
24.2.2013 v 10:22
Zdravim,
Prez zimu jsem koupil na TA600 vzduchovy filtr K&N a ladak Laser ProDuro, otazka zni. Bude potreba nejak poladit karburatory, popripade jak? Jestli je k tomu treba nejake specialni naradi a zvladnu-li to sam. Jeste jsem nikdy motokarb neladil, jen drive auta. Karburatory jsou zatim origo. Pred rokem byly karburatory spolu s podtlaky delane...
Diky za rady...

Seřîzeí karb. s laďákem a K&N

24.2.2013 v 10:29 | Nahoru | #1
ted to stejně nenaladíš pač je zima. myslím že to pobere šroubek bohatosti směsi

Seřîzeí karb. s laďákem a K&N

24.2.2013 v 11:32 | Nahoru | #2
bylo by nejlepsi to nekomu dat at to pretryskuje a naladi, at to ma ten nejlepsi ucinek. Nebo muzes laborovat sam. Nic specialniho na to nepotrebujes. Ale jako na brzde to nejspis nenaladis. Ja si to delal sam ,ale to jenom proto ze tu jsou sluzby drahy jak prase,i tak sem byl za jednim typkem co to tu dela a ten rekl ze dela jen zavodni masiny a poslal me do hajzlu, udelal sem to celkem v poho,ale I tak bych to nejradsi dal nejakymu profikovi. Prece jen sem kuchar a mechanik ti taky neudela paradni svickovou,aspon ne vetsina.

1 reakcí na tento příspěvek Seřîzeí karb. s laďákem a K&N

24.2.2013 v 11:57 | Nahoru | #3
Nejsnažší ladění bude s Dynojet kitem, co jsem namontoval a následně šlo na brzdu bylo vždy ok, ale nečekej že se s tím kn filtrem a laďákem stane nějakej zázrak. TU

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřîzeí karb. s laďákem a K&N

24.2.2013 v 12:33 | Nahoru | #4
Ja to ani nedelam kvuli vykonu, origo vejfuk uz byl celkem jetej. Naskytla se mi koupe toho laseru, za krasny penize,tak jsem ho vzal, dale jsem pak chtel novy filtr. A jestli mam dat 650 za papirovej, nebo 1500 za K&N tak to uz bylo lehke rozhodnuti... Ptam se jen, abych toudle kombinaci nemel treba moc chudou smes,nebo aby to jinak nezlobilo...

Seřîzeí karb. s laďákem a K&N

24.2.2013 v 13:12 | Nahoru | #5
Pokud se s tím nic dál nebude dělat (ladit) tak to zlobit bude, samozřejmě bude chudá směs.

(reakce na) Seřîzeí karb. s laďákem a K&N

24.2.2013 v 13:44 | Nahoru | #6
BUTCHERTransalp> pokud to neděláš kvůli výkonu,tak vyměň jenom tu koncovku a vzducháč dej origo a nic s tím dělat nemusíš

1 reakcí na tento příspěvek Seřîzeí karb. s laďákem a K&N

26.2.2013 v 17:23 | Nahoru | #7
KN filtr uz mam doma, neni o tolik drazsi nez origo a vydrzi podstatne dele,tak jsem ho vzal... Takze to bude chtit trosku poladit bohatost, nejake napady,jak nejlepe na to? Je mi jasne,ze az moto bude prohrata a tak.. jen mi jde o postup,jak se to dela...

(reakce na) Seřîzeí karb. s laďákem a K&N

26.2.2013 v 17:54 | Nahoru | #8

BUTCHERTransalp píše: KN filtr uz mam doma, neni o tolik drazsi nez origo a vydrzi podstatne dele,tak jsem ho vzal... Takze to bude chtit trosku poladit bohatost, nejake napady,jak nejlepe na to? Je mi jasne,ze az moto bude prohrata a tak.. jen mi jde o postup,jak se to dela...

Jak na to? Koupit si dynojet sadu nebo to někam odvézt na seřízení na brzdu.

Seřîzeí karb. s laďákem a K&N

27.2.2013 v 12:21 | Nahoru | #9
Zkus to pak projet, jestli to nestrili do vyfuku pri zavreni plynu a po nejakych tech km jeste zkontroluj barvu svicky. Na webu se da najit, jak ma vypadat (a jak nema pri chude smesi), ocekavana barva je nejlepe "cihlova". Pokud to bude hodne chudy, bude to chtit dat vetsi trysky. To si clovek taky udela sam, ale musis mit ty trysky, ze jo... Akorat je porod vyndat ty karburatory z motorky, aby se dala vymenit tryska. Nevim, jakyho mas Trandaka, pokud vim, tak je vicero verzi dle roku vyroby (125/125,125/128). Tryska stoji cca 150-200Kc. Na dynu asi moc nezjistis, protoze pokud vim, tak neni kde merit lambdu na svodech a za tlumicem uz mas 2-1.

Pokud to pri zavreni plynu strili, pridava se bohatost. Na obou karbecich nad plovakovou komorou je ze strany mosazny sroubek (angl. pivot), tipnul bych si pridat tak 1/2 otacky, mozna 3/4... Pridat obe strany samozrejme stejne. (Pridani znamena, ze se sroubek "povoli" tj. proti smeru rucicek, ne "utahne").

1 reakcí na tento příspěvek Seřîzeí karb. s laďákem a K&N

15.9.2013 v 12:23 | Nahoru | #10
Zdravím všechny ve spolek. Chtěl bych se zeptat, zda by mi někdo neporadil, kolik by mělo být otáček šroubku pro seřizování bohatosti směsi na od úplného zavření ke správnému nastavení. Chtěl bych zkusit srovnat oba dva karburátory na stejno, ale nevím, kolik těch otáček má správně být a nějak nemůžu dohledat. Díky za info.

(reakce na) Seřîzeí karb. s laďákem a K&N

17.9.2013 v 09:30 | Nahoru | #11
dosky> Nevim, co mas za rocnik. Treba v Louis databazi pisou 2.25 nebo 2.5 otacky podle typu.

Year of manufacture: 1987-1993
Year of manufacture: 1994-1996
Carburettor air screw: 2,5 AUSDREHUNGEN

Year of manufacture: 1997-2000
Carburettor air screw: 2,25 AUSDREHUNGEN

Seřîzeí karb. s laďákem a K&N

17.9.2013 v 10:26 | Nahoru | #12
to je tovární nastavení když je motor novej. když to máš už starší utahuj šroubek zahřátýho motoru a poslouchej kdy se začne měnit zvuk motoru, zapamatuj si otáčky a pak zase povoluj a zase poslouchej a zapamatuj si polohu. Potom nastav přesně doprostřed. To samý na druhým karbci, Předpoklad je čistej vzducháč. Pak by jsi měl ještě nastavit synchronizaci karburátorů

Seřîzeí karb. s laďákem a K&N

23.9.2013 v 19:43 | Nahoru | #13
Moc díky za info. O víkendu půjdu zkusit se v tom pohrabat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp sekáčmagor 11 22.3.2024 v 19:52 Destroyer
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 2 20.2.2024 v 09:08 Kongošt
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 1 17.2.2024 v 00:35 vilemx
Náhradní díly z Polska Honda XL 600V Transalp gryzli 12 19.1.2024 v 18:51 Pedl


TOPlist