šlo o tuto baterku: http://www.k2moto.c...ng=1#good_detail=429
Když už se tu píšu s takovým románem tak se rovnou zeptám: Jakou baterku koupit? JMT, Yuasa, Varta?
EDIT: Jenom pro zajímavost dávám naměřený hodnoty:
napětí na prázdno: 12,4V
napětí při zkratování kontaktů kusem drátu: 0,05V
proud protékající multimetrem: 1,5A a pomalu klesá
EDIT 2: Než se toho chytně někdo další,to zkratování baterky kusem drátu omlouvám tím, že jsem doma neměl žádnou žárovku abych změřil baterku zatíženou, a činil jsem tak s vědomím, že baterka je na 99% mrtvá, jenom dodám že když jsem ty kontakty propojil, drát ani nezajiskřil, ani nejevil žádný známky ohřívání...
Ještě dodám, že normálně tak baterky nikdy nezkouším, tohle byla výjimka protože jsem ani nečekal že bych z baterky dostal větší proud než těch zmíněných 1,5A
Naposledy editováno 16.09.2013 12:59:29
2 reakcí na tento příspěvek tak mě dnes nechala ve štychu baterka
No ale stejnak by to mělo jet, i když je v prdeli ne? Pokud motorka normálně dobíjí, tak by měla jet ne?
Naposledy editováno 15.09.2013 21:19:55
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tak mě dnes nechala ve štychu baterka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tak mě dnes nechala ve štychu baterka
biker_john píše: YFazer6: A ty máš gelovou baterku?
No ale stejnak by to mělo jet, i když je v prdeli ne? Pokud motorka normálně dobíjí, tak by měla jet ne?
Bohužel, nejede, když je v prdeli tak ti ani dobíjení nepomůže. Nemá to přes co projít.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tak mě dnes nechala ve štychu baterka
1 reakcí na tento příspěvek tak mě dnes nechala ve štychu baterka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tak mě dnes nechala ve štychu baterka
Jo a baterka má přesně 3 měsíce po záruce Varta 14Ah
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tak mě dnes nechala ve štychu baterka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tak mě dnes nechala ve štychu baterka
ale vždycky já blbec si na to nevzpomenu. prostě nějaký zazimování neřeším.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tak mě dnes nechala ve štychu baterka
Vzhledem k tomu že jsem si byl na 99% jistej že baterka je po smrti jsem věděl že jí víc ublížit nemůžu, navíc ten proud kterej drátem a multimetrem procházel hovoří za všechno...
EDIT: nehodila se tam citace, je to reakce na dotaz evil oko, proč jsem baterku zkratoval drátem
Naposledy editováno 15.09.2013 21:52:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tak mě dnes nechala ve štychu baterka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tak mě dnes nechala ve štychu baterka
evil_oko píše: fatik> no je fakt ze na mrtvy baterce budiz ale jinak je to brutalita. :Dsimulace odporu ty voe az to reknu v rachote nekomu..:D
Neboj na baterce u které bych si nebyl jistej jestli je mrtvá nebo ne bych si to udělat nedovolil.
1 reakcí na tento příspěvek tak mě dnes nechala ve štychu baterka
cuir píše: zmeril sis kolik ti motorka dobiji?
Jo dobíjení jsem měřil když jsem motorku dovezl domů, přesný čísla si už nepamatuju, ale bylo to v normě, zítra to ještě pro jistotu proměřím znova
Navíc to umření bylo během okamžiku, nenastartoval jsem po pořízení této fotky, jak je vidět světla svítly a blinkr blikal normálně
Naposledy editováno 15.09.2013 22:37:06
1 reakcí na tento příspěvek tak mě dnes nechala ve štychu baterka
evil_oko> Zdvojený vázací drát ani pro motobaterku zase taková "brutalita" nebude. Uvažuj, jak silný drát je coby odpor v zátěžáku. Být baterka zdravá, tak ten vázací drát dřív shoří (ba ani shořet nestačí, bo dřív expertoj spálí prsty), než by to baterce ublížilo.
Jinak s tou "simulací odporu" souhlas... před časem mě tady jeden klučina odrovnal termínem "ohmovač" a "bazmek, co dává ohmy", když řešil ochranný odpor ve spínačce u fároše. Podobnou perličkou byl jeden spolužák, jež na dotaz kantora, nechť řekne nějaký zdroj napětí, odpověděl "zásuvka" a druhý, když měl nakreslit na tabuli trafo, označil vývody primáru "+ a -".
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tak mě dnes nechala ve štychu baterka
A na hlavu radšej popel... satze a kor mastný šmír se z vlasů dostávajó sakra mizerně.
fatik píše: J.M.K.> To jsem s tím odporem zase něco kecnul, absolutně mě nenapadlo že se toho tady chytí tolik lidí Sypu si karbon na hlavu
no tak ten karbon ti nezávidim, je to pěkný svinstvo kousavý )
jináč na KTM mám taky ještě původní z r. 2005. Když jsem jí koupil minulý rok tak během 14 denní odstávky už jsem nenastartoval i když se před tím jezdilo docela intenzivně. Dal jsem jí přes zimu na dobíješku z lidlu (ten automat), ja naře nahodil a hned se chytla. Světe div se, teď přijdu po 3 týdnech k motorce a na první vrknutí tak v ní ještě něco života zbylo