globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Propálený výfuk
17.8.2013 v 11:58
Ahoj, menší ukázka jak se to nemá dělat Jelikož jsem o laďácích nic nevěděl záhy jsem zjistil, že je potřeba doplňovat vatu. Následky jsou velice nepotěšující...
Předchozí
1 2
Následující

Propálený výfuk

17.8.2013 v 12:05 | Nahoru | #1
a ta ukázka?

Propálený výfuk

17.8.2013 v 12:10 | Nahoru | #2
Výsledek asi půlhodinové jízdy (možná i dýl) ve 190ti





Naposledy editováno 17.08.2013 17:23:21

1 reakcí na tento příspěvek Propálený výfuk

17.8.2013 v 12:13 | Nahoru | #3
Pekně se ti smrsknul.

Propálený výfuk

17.8.2013 v 12:29 | Nahoru | #4
Divny, mne zacal v nekterych mistech hnednout, ale tohle neudelal. A vata se nedoplnuje ale komplet meni A nedavej sypanou, ta je na hovno

(reakce na) Propálený výfuk

17.8.2013 v 12:30 | Nahoru | #5

vladaobi píše: Pekně se ti smrsknul.



That's what she said!

Propálený výfuk

17.8.2013 v 12:45 | Nahoru | #6
Uvidíme jak půjde přeplášťovat za nerez a bude to snad v pohodě. Akorát i motor vydává takovy divný zvuky a smrdí to jak prase... to zase bude peněz, blbý Německý dálnice, člověk si na ní odvaří celou mašinu

Propálený výfuk

17.8.2013 v 12:48 | Nahoru | #7
To znám, měním každý rok a to to mám 2X Ale takhle smrsknutej jsem ještě neviděl, to ten plášť byl sakra slaboučkej, to ani nevypadá na pořádnej karbon

Naposledy editováno 17.08.2013 12:51:45

1 reakcí na tento příspěvek Propálený výfuk

17.8.2013 v 12:55 | Nahoru | #8
no kdoví co to bylo...taky nevím asi i nějaký kevlar?

(reakce na) Propálený výfuk

17.8.2013 v 13:14 | Nahoru | #9
xESORIMMERx> kdo ti bude to prebalovat?

Naposledy editováno 17.08.2013 13:15:22

Propálený výfuk

17.8.2013 v 13:15 | Nahoru | #10
To máš navedený sání přes výfuk?? :D Jinak si to nedokážu vysvětlil jak výfuk od remusu můžu udělat tohle :D

Propálený výfuk

17.8.2013 v 13:30 | Nahoru | #11
z-x-r: Moto Sharon

Propálený výfuk

17.8.2013 v 17:11 | Nahoru | #12
to ti udělal batoh kramflekem

Propálený výfuk

17.8.2013 v 18:36 | Nahoru | #13
taky se mě začíná propalovat.... ale seru na to a v zimě si udělám jinej uhlíkovej tubus...

Propálený výfuk

17.8.2013 v 19:57 | Nahoru | #14
Proto dávám přednost pořádnýmu nerezu

Propálený výfuk

18.8.2013 v 07:26 | Nahoru | #15
taky se mi letos karbon propalil, ale mel jsem tam jen mensi diru, nesmrsknul se mi Tak jsem si ho nechal preplastit na lesteny nerez a mam klid

1 reakcí na tento příspěvek Propálený výfuk

19.8.2013 v 09:29 | Nahoru | #16
lama dotaz
musi se vata menit v opravdu kazdym ladaku? (myslim tim i top tridy jako je akrap, termix, arrow apod)
jak poznam, ze je cas na "repasi"?
da se to urcit v kilometrech? asi bude rozdil u dvou/ctyrhrnku

diky za info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Propálený výfuk

19.8.2013 v 10:07 | Nahoru | #17

highsider píše: lama dotaz
musi se vata menit v opravdu kazdym ladaku? (myslim tim i top tridy jako je akrap, termix, arrow apod)
jak poznam, ze je cas na "repasi"?
da se to urcit v kilometrech? asi bude rozdil u dvou/ctyrhrnku

diky za info



Ano v kazdym Bez rozdelani se to pozna tezko, obecne je vyfuk hlucnejsi, ale mene dunivy, traskaveji to strili do vyfuku a plast se vice zahriva. V kilometrech to moc nejde, zalezi na kvalite vaty, stylu jizdy a typu motoru - krome poctu valcu hraje roli i objem a vykon. Ale aspon 10000km by mela dobra vata pri silnicnim jezdeni vydrzet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Propálený výfuk

19.8.2013 v 18:55 | Nahoru | #18
SirIndy> U litrovýho dvouválce 10000 km? To jsi mě rozesmál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Propálený výfuk

19.8.2013 v 18:57 | Nahoru | #19

strakon píše: SirIndy> U litrovýho dvouválce 10000 km? To jsi mě rozesmál



Mam to z vlastni zkusenosti

2 reakcí na tento příspěvek Propálený výfuk

19.8.2013 v 19:12 | Nahoru | #20
Kua ja to neresil 30000 km :)

(reakce na) Propálený výfuk

19.8.2013 v 19:18 | Nahoru | #21

petrvtr_new píše: Kua ja to neresil 30000 km :)



A mas karbony?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Propálený výfuk

19.8.2013 v 19:34 | Nahoru | #22
SirIndy> Jestli máš teda nějakej dobrej odkaz na vatu, která mi tam vydrží 10000km, tak sem s ním, budu za něj rád

Naposledy editováno 19.08.2013 19:37:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Propálený výfuk

19.8.2013 v 19:35 | Nahoru | #23

petrvtr_new píše: Kua ja to neresil 30000 km :)

Jestli nemáš dvouvál a karbony, tak se ani nedivím

(reakce na) Propálený výfuk

19.8.2013 v 19:44 | Nahoru | #24

strakon píše: Jestli nemáš dvouvál a karbony, tak se ani nedivím



K tomu dvouvalu - precti si jeho nick

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Propálený výfuk

19.8.2013 v 19:46 | Nahoru | #25

strakon píše: SirIndy> Jestli máš teda nějakej dobrej odkaz na vatu, která mi tam vydrží 10000km, tak sem s ním, budu za něj rád



Tady: www.inmoto.cz/vata-do-vYfuku-racing-4t

Najezd negarantuju protoze muzes jezdit jinym stylem nez ja a mas o kapku silnejsi moto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Propálený výfuk

19.8.2013 v 20:10 | Nahoru | #26
SirIndy> Nicku jsem si všiml, ale nevím, jestli to má i teď Tuhle vatu tam právě dávám, a výdrž tak 3000-4000 Asi zkusím dát na tu ocelovou síť nejdříve ocelovou vatu od Yoshimury a pak teprve vatu a uvidím Ještě mám v merku takovou tu prošívanou vatu, tak jí asi zkusím, nebo přímo tu Yoshimuráckou.

Naposledy editováno 19.08.2013 20:11:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Propálený výfuk

19.8.2013 v 20:12 | Nahoru | #27

strakon píše: SirIndy> Nicku jsem si všiml, ale nevím, jestli to má i teď Tuhle vatu tam právě dávám, a výdrž tak 3000-4000 Asi zkusím dát na tu ocelovou síť nejdříve ocelovou vatu od Yoshimury a pak teprve vatu a uvidím Ještě mám v merku takovou tu prošívanou vatu, tak jí asi zkusím, nebo přímo tu Yoshimuráckou.



Sakra to jsou rozdily... A davas ji tam dost? Napechujes celej metr delky do jedne koncovky?

1 reakcí na tento příspěvek Propálený výfuk

19.8.2013 v 20:14 | Nahoru | #28
No karbony nemam, mam Tenax v obalu z puvodnich koncovek, tj HONDA vcetne e13 . Popravde to bude vylitany uz dost, loni me uz hlucnost stvala tak jsem si vyrobil tlumitka a tim hlucnost zredukoval. Paradoxne to zacalo jet ve spicce lepe, tak jsem nemel duvod nic dalsiho resit. Po sezone to ale dam do Tenaxu kvuli poskozeni po 2 padech, tak to necham prevatovat.

(reakce na) Propálený výfuk

19.8.2013 v 20:15 | Nahoru | #29
petrvtr_new> Tak to jo, tam už nejspíš vata skoro vůbec nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Propálený výfuk

19.8.2013 v 20:19 | Nahoru | #30
SirIndy> Jj, mám to přesně balík do jedné koncovky, jsou naducaný pěkně Ta původní mi na několika místech spíše vyhořela, ale tuhle to spíš vystřílí, chyběla jí tam více jak třetina hnedka za svodem
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist