globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřízení předstihu, seřízení ventilu a karburátoru
16.8.2013 v 10:03
Nazdar, nezná někdo postup k seřízení předstihu seřízení ventilu a karburátoru na tuhle motorku? Díky

Naposledy editováno 16.08.2013 10:05:52

Seřízení předstihu, seřízení ventilu a karburátoru

16.8.2013 v 10:25 | Nahoru | #1
Znám, ale pokud s tím nemáš zkušenosti, doporučuju se do toho nepouštět. Intrudery a Maraudery jsou dost oříšek.
Ventily zvládneš, ale karby, pokud jsi to nedělal fakt ne.

Seřízení předstihu, seřízení ventilu a karburátoru

16.8.2013 v 13:10 | Nahoru | #2
Jak napsal Dřík, pokud neznáž , neser se do toho. Introše a Maraudři, který jsou pospojovaný lankama (nejsou na rampě jako VL1500), tak se špatně seřizujou. Když říkám špatně,neříkám že to nejde.

Seřízení předstihu, seřízení ventilu a karburátoru

16.8.2013 v 13:47 | Nahoru | #3
btw: předstih neseřizuješ. Je dynamicky řízenej ECU. Jde jen překontrolovat stroboskopickou lampou.

Seřízení předstihu, seřízení ventilu a karburátoru

23.8.2013 v 15:28 | Nahoru | #4
Ahoj kamarádi motorkáři.

Díky za vaši odezvu na můj dotaz ohledně Suzuki - Marauder. Chci ale říct, že nejsem absolutní laik, protože do důchodu jsem se živil jako automechanik, ale výhradně na autech. Na motorkách jsem někdy opravoval brzdy, ložiska v kolech apod.
Jsem 3. majitel, když jsem jí kupoval měla skutečných 35 tis. najeto, ale na 800 měla velkou spotřebu - 7l. Tak jsem hledal příčinu a byla to velká bohatost a ještě u každého válce jiná. Vůle na lankách, ať tažných nebo vratných, je dobrá. Vím, že má elektronické zapalování a základní předstih je 5 stupňů. Mám stroboskop, ale mimo baterky a cívky zatím nevím, kde připojit poslední káblík stroboskopu. Mám zkopírovaný manuál, ale je v angličtině, tak si s ním moc nerozumím. Nevím, kde stroboskopem posvítit... jestli přes otvor na levé straně u alternátoru? Má čtyři ventily na válec, ale není mi jasné z manuálu, který se při jakém střihu seřizuje. Jestli se vám, kamarádi, bude chtít a odpovíte... předem díky! A kdybyste měli někdy cestu do Ostravy, tak vás rád poznám.

rychlysip (cest.dobi@seznam.cz)

Seřízení předstihu, seřízení ventilu a karburátoru

26.8.2013 v 07:45 | Nahoru | #5
Já Tě nechci podceňovat, ale fakt to není sranda. Přístup jak k penězům a seřídit to chce hodně trpělivosti.
Pokud máš budíky na podtlaky zkus to. Na seřízení synchronizace je hodně citlivej.
Strobo lampa by měla mít + a - který zapojíš na baterku a jeden kabel na zapalovací kabel.
Svítíš přesně tam co jsi řekl. Měl by jsi vidět značku F (firing).
Válec dej do horní úvrati do komprese (všechny ventily volné). Pak dělej ventily.

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení předstihu, seřízení ventilu a karburátoru

29.8.2013 v 11:23 | Nahoru | #6
Diky kamarade driku za tvoji odpoved, dal uz si poradim.

(reakce na) Seřízení předstihu, seřízení ventilu a karburátoru

29.8.2013 v 11:23 | Nahoru | #7
rychlysip>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejde benzín do válce Suzuki VZ 800 Marauder linhic 4 19.5.2024 v 11:18 pepe100
Zadní karburátor Suzuki Marauder VZ... Suzuki VZ 800 Marauder linhic 6 7.5.2024 v 12:56 Dano998
Divný problém s V2 motorom Suzuki VZ 800 Marauder Dano998 3 7.5.2024 v 07:42 panTerek
Škrtený Marauder 800 Suzuki VZ 800 Marauder Dano998 1 1.5.2024 v 22:14 Faier
Zadní karburátor na VZ800 Marauder ... Suzuki VZ 800 Marauder linhic 2 7.1.2024 v 13:59 1100Virago


TOPlist