paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Velká spotřeba oleje + kapání oleje z výfuku
11.8.2013 v 21:32
Zdravím, chtěl bych poprosit jestli má někdo skušenosti s dolíváním oleje atd ... Nádržku dolívám tak 1x za 2 měsíce a příjde mi že to je moc často .. Nebo je to normální ? + Mi strašně jakoby stříká olej z výfuku (možná je to tím, že jsem vyraboval z koncovky tu izolaci) Dokáže někdo poradit ?

Velká spotřeba oleje + kapání oleje z výfuku

11.8.2013 v 21:46 | Nahoru | #1
Napiš kolik dolíváš a kolik za ty dva měsíce najedeš...

Velká spotřeba oleje + kapání oleje z výfuku

11.8.2013 v 21:48 | Nahoru | #2
Mne taky hrozne zrala olej, tak 1,5 az 2 litry na 1000km.

Velká spotřeba oleje + kapání oleje z výfuku

11.8.2013 v 22:19 | Nahoru | #3
jestli ti to moc kape z výfuku tak moc ředíš a nedáváš jí pořádně za uši

1 reakcí na tento příspěvek Velká spotřeba oleje + kapání oleje z výfuku

12.8.2013 v 13:09 | Nahoru | #4
Pokud je vše originál , tak by neměl u motocyklu,který je v pořádku vzít olej ani ťuk . Pokud je moto hodně staré ,tak 1 litr oleje na 1000 km je ještě v normě .
Většinou je to způsobeno špatnými gufery na ventilech , v horším případě netěsnost pístu ve válci ,kde je nejlépe udělat výbrus s novými písty ,protože většinou jen pístní kroužky plně nestačí a spotřeba oleje úplně nevymizí . Ve výfuku by nemělo být nic společného ,protože olej se dostává přes písty ve válci a to je první chyba ! potom přes gufera a to je druhá chyba

(reakce na) Velká spotřeba oleje + kapání oleje z výfuku

12.8.2013 v 13:35 | Nahoru | #5

deadchopper píše: Pokud je vše originál , tak by neměl u motocyklu,který je v pořádku vzít olej ani ťuk . Pokud je moto hodně staré ,tak 1 litr oleje na 1000 km je ještě v normě .
Většinou je to způsobeno špatnými gufery na ventilech , v horším případě netěsnost pístu ve válci ,kde je nejlépe udělat výbrus s novými písty ,protože většinou jen pístní kroužky plně nestačí a spotřeba oleje úplně nevymizí . Ve výfuku by nemělo být nic společného ,protože olej se dostává přes písty ve válci a to je první chyba ! potom přes gufera a to je druhá chyba



Probud se, bavime se o dvoutaktu.

Velká spotřeba oleje + kapání oleje z výfuku

12.8.2013 v 17:54 | Nahoru | #6
jednou za dva měsíce tak to je ještě hodně dobrý to toho asi moc nenajezdíš

1 reakcí na tento příspěvek Velká spotřeba oleje + kapání oleje z výfuku

12.8.2013 v 21:09 | Nahoru | #7
hele porad lepsi kdyz maze vic nez min.. myslim ze tak 1,5 - 2l na 1000 km je tak akorat..

(reakce na) Velká spotřeba oleje + kapání oleje z výfuku

12.8.2013 v 21:25 | Nahoru | #8

DoBuky píše: hele porad lepsi kdyz maze vic nez min.. myslim ze tak 1,5 - 2l na 1000 km je tak akorat..


Tak záleží na spotřebě

Velká spotřeba oleje + kapání oleje z výfuku

12.8.2013 v 21:39 | Nahoru | #9
presne tak.. ale tak je to enduro, do rychlosti moc udelany nebude takze kdyz tomu trochu da za usi tak si myslim ze nejakych 8l/100km nebude zadnej problem..

Velká spotřeba oleje + kapání oleje z výfuku

12.8.2013 v 23:14 | Nahoru | #10
diky moc vsem :) ale tu spotrebu oleje ani neresim .. spis ze mi to chcije z vyfuku .. drzak na spz mam cely mokry musim utirat a kdyz rano prijdu do garaze tak z hadicky ktera vede z koncovky vykapal asi carbon nebo co to je .. takova cerna srajda

1 reakcí na tento příspěvek Velká spotřeba oleje + kapání oleje z výfuku

13.8.2013 v 15:00 | Nahoru | #11
tak zkoukni nastavení oilmastru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velká spotřeba oleje + kapání oleje z výfuku

13.8.2013 v 22:38 | Nahoru | #12
Pvt_Fletcher> Tak to slovo jsem ještě neslyšel :D co to je a kde to najdu ?

Velká spotřeba oleje + kapání oleje z výfuku

14.8.2013 v 00:31 | Nahoru | #13
taky by to chtělo jednou za čas to koleno s koncovkou pořádně vypálit :D

Velká spotřeba oleje + kapání oleje z výfuku

14.8.2013 v 19:24 | Nahoru | #14
no a nemáte nějakou radu jak to vypalovat atd ? kamos to dělal na simsonu ale myslím že v tom bude asi trošku rozdí co ?

(reakce na) Velká spotřeba oleje + kapání oleje z výfuku

14.8.2013 v 19:29 | Nahoru | #15

MKOKITO píše: Pvt_Fletcher> Tak to slovo jsem ještě neslyšel :D co to je a kde to najdu ?


Tak hádám že máš oilmaster když olej dolejváš do nádržky a ne nemícháš ho.Je to nastavitelný olejový čerpadlo který ti talčí olej do karburátoru kde se namíchá s benzínem.Najdeš ho bud podle manuálnu a nebo pujdeš od nádobky po hadičce :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Karburátor Kawasaki KMX 125 Kawasaki KMX 125 pharao2003 2 14.4.2024 v 22:10 Slávek-TDM
chybějící informace k pístu Vortex ... Kawasaki KMX 125 Honzas1350 28 1.1.2024 v 11:20 Kohlstein
Jak zajet nový píst . Kawasaki KMX 125 Filtem 7 7.10.2023 v 12:46 džondalegenda
když zařadím motorka chcípne Kawasaki KMX 125 džondalegenda 4 5.10.2023 v 22:05 FatBoy105th.
kmx 125 jiný karburátor Kawasaki KMX 125 Filip116 4 2.10.2023 v 19:03 Filip116


TOPlist