globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bouracky
12.8.2013 v 22:25
Zdravim,chtel jsem se zeptat jak na to jste s bouračkami jestli se proste nejde nevyhnout žadne nebo se da jezdit v pohode bezpecne jak z autem proste pohodicka prosim napiste mi jak dlouho jezdite a kolik ste meli bouracek kdyztak kdo za to mohl diky :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouracky

13.8.2013 v 10:43 | Nahoru | #31

JardelT píše: ..
od té doby se mi to vyhýbá, ale letos už jsem měl taky asi 5 krizovek, pokaždé vysoká rychlost a nájezd do zatáčky)



Jestli nebude něco špatně, možná by to chtělo změnit způsob myšlení.
Pokud máš za sezonu už 5x krizovku kvůli vlastnímu neodhadnutí nájezdu (předpokládám, že máš na mysli běžnej provoz), tak si podle mě dost riskující řidič. Snad se ti to nevymstí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouracky

13.8.2013 v 10:52 | Nahoru | #32

PetrL3 píše: Jestli nebude něco špatně, možná by to chtělo změnit způsob myšlení.
Pokud máš za sezonu už 5x krizovku kvůli vlastnímu neodhadnutí nájezdu (předpokládám, že máš na mysli běžnej provoz), tak si podle mě dost riskující řidič. Snad se ti to nevymstí.



v tomto máš asi pravdu, taky si po každé krizovce nadávám

+ budu si muset koupit pancéřky, protože brzdy u Bandita jsou dosti špatné, abych předcházel těmto situacím

Naposledy editováno 13.08.2013 10:53:27

Bouracky

13.8.2013 v 11:01 | Nahoru | #33
No, ono v první řadě není moc lidí, kteří dokážou jezdit v autě bez nehod, já jich znám, teď jsem chtěl říct pár a uvědomil jsem si, že už i ti vlastně nehodu měli (nepočítám nezaviněné).
Na motorce je to o něco málo těžší, protože se ti přidávají hlavně pády na povrchu se špatnou přilnavostí, tedy voda, štěrk, listí, ale pokud si to budeš hlídat a držet se pravidla, "kam nevidím, tam nespěchám", můžeš tomu docela dobře zabránit.
Motorka má také výhodu, protože může lépe zabránit nehodě zaviněné druhou stranou, je prostě agilnější a menší než auto. Samozřejmě to má i druhou stránku, je snazší ji přehlédnout. Stejně tak, pokud bys té agility využíval moc, můžeš udělat něco, co ostatní řidiči nedělají, ale to už je zase jen na řidiči motocyklu.
Pokud bys chtěl jezdit rychle, navíc stále zrychlovat, pak se ti pády asi nevyhnou. Nesdílím názor, že ke zrychlování pády prostě patří, naopak si myslím, že jde i bez padání jezdit na hraně a zlepšovat se. Samozřejmě, všichni děláme chyby a když jedeš na hraně, chyba se udělá snadno.
Můj osobní názor je, že pokud si pořídíš skútr nebo cestovní motocykl, budeš na tom jezdit s velkou rezervou, tak je možné mít frekvenci nehod stejnou jako v automobilu.
A teď ještě moje malá statistika:
Jezdím 6 let.
Mám jeden malý pád na skútru na kamenité cestě, kde se mi podklouzlo přední kolo.
Jeden pád v autoškole , protože jsem jel místo 50km/h 90km/h a při brzdění zablokoval přední kolo.
Jeden pád ve vysoké rychlosti, kdy jsem šel za hranici přilnavosti pneumatik a přední se neudržela. Tomu se dalo bez problémů zabránit, dostal jsem předem mnoho varovných simbolů a všechny do jednoho jsem je ignoroval.
Snad jsem ti pomohl .

2 reakcí na tento příspěvek Bouracky

13.8.2013 v 11:02 | Nahoru | #34
Chces aby te prijali na Novu nebo do novinek ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouracky

13.8.2013 v 11:05 | Nahoru | #35

JardelT píše: v tomto máš asi pravdu, taky si po každé krizovce nadávám

+ budu si muset koupit pancéřky, protože brzdy u Bandita jsou dosti špatné, abych předcházel těmto situacím



Takhle těžká mašina a mizerný brzdy,to smrdí průserem.Mě eFko taky moc nebrzdilo a přitom bylo těžký jako kráva.K tomu tvuj bandit je litrovej,takže jede jako z praku..

(reakce na) Bouracky

13.8.2013 v 11:06 | Nahoru | #36

gugo píše: Chces aby te prijali na Novu nebo do novinek ?



Tam by ho nevzali, má ve svejch článcích příliš mnoho relevantních dat a je málo tendenční.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouracky

13.8.2013 v 11:08 | Nahoru | #37

JardelT píše: v tomto máš asi pravdu, taky si po každé krizovce nadávám

+ budu si muset koupit pancéřky, protože brzdy u Bandita jsou dosti špatné, abych předcházel těmto situacím



A bandaska blbe brzdi ? Ja na tom jezdil teda jen tyden, co jsem to ladil jednomu kamaradovi, ne ze bych mel pocit ze je to okruhovka, ale rozhodne jsem nemel pocit ze by blbe brzdila.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouracky

13.8.2013 v 11:11 | Nahoru | #38

Haesty píše: Takhle těžká mašina a mizerný brzdy,to smrdí průserem.Mě eFko taky moc nebrzdilo a přitom bylo těžký jako kráva.K tomu tvuj bandit je litrovej,takže jede jako z praku..



to je právě problém těch krizovek, jedu rychle a před zatáčkou už to nezbrzdím, takže pouštím brzdu a vynahrazuji to náklonem, ale ta rychlost mě tahá do protisměru,takže buď už pomalu dřu levý svodidlo nebo se mi auto uhýbalo dosti do boku všechny krizovky byly v pravotočivých zatáčkách

(reakce na) Bouracky

13.8.2013 v 11:11 | Nahoru | #39

gugo píše: A bandaska blbe brzdi ? Ja na tom jezdil teda jen tyden, co jsem to ladil jednomu kamaradovi, ne ze bych mel pocit ze je to okruhovka, ale rozhodne jsem nemel pocit ze by blbe brzdila.



To víš, že to brzdí normálně, když se to nesrovnává se supersportem. Tam je problém ne v brzdách, ale v odhadu nájezdové rychlosti. Lepší brzdy by akorát posunuly místo, kde začne brzdit a brzdil by intenzivněji, takže by měl ještě víc zkreslenej odhad nájezdový rychlosti.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouracky

13.8.2013 v 11:26 | Nahoru | #40

JardelT píše: to je právě problém těch krizovek, jedu rychle a před zatáčkou už to nezbrzdím, takže pouštím brzdu a vynahrazuji to náklonem, ale ta rychlost mě tahá do protisměru,takže buď už pomalu dřu levý svodidlo nebo se mi auto uhýbalo dosti do boku všechny krizovky byly v pravotočivých zatáčkách


tak v tomto případě ti pancéřky nepomůžou. pancéřky mohou pomoct fci brzd, ale ne fci mozku

edit: pokud bych se držel tvého výroku, že za tvoje krizovky můžou blbý brzdy a pomůžeš tomu pancéřkama.....máš 1250 Bandasku...čím bys to vylepšil na třeba Buse, abys neměl krizovky?

Naposledy editováno 13.08.2013 11:28:25

2 reakcí na tento příspěvek Bouracky

13.8.2013 v 11:28 | Nahoru | #41
se poseru z takových dotazů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouracky

13.8.2013 v 11:35 | Nahoru | #42

czunik píše: se poseru z takových dotazů



neni nad kvalitni stolici

(reakce na) Bouracky

13.8.2013 v 11:36 | Nahoru | #43

KawaSV píše: tak v tomto případě ti pancéřky nepomůžou. pancéřky mohou pomoct fci brzd, ale ne fci mozku

edit: pokud bych se držel tvého výroku, že za tvoje krizovky můžou blbý brzdy a pomůžeš tomu pancéřkama.....máš 1250 Bandasku...čím bys to vylepšil na třeba Buse, abys neměl krizovky?



Ja myslim ze pancerka by mohla pomoct, zmlatit pancerkou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouracky

13.8.2013 v 11:37 | Nahoru | #44

KawaSV píše: tak v tomto případě ti pancéřky nepomůžou. pancéřky mohou pomoct fci brzd, ale ne fci mozku

edit: pokud bych se držel tvého výroku, že za tvoje krizovky můžou blbý brzdy a pomůžeš tomu pancéřkama.....máš 1250 Bandasku...čím bys to vylepšil na třeba Buse, abys neměl krizovky?



tak všechno je v palici, to je jasný, o tomhle se nepřu, ale když už náhodou přeženu rychlost, tak chci mít aspoň jistotu lepších brzd, já se tady s nikým nepřu o tom, že krizovky jsou chybou brzd, ale proč si brzdy nevylepšit, když je ta možnost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouracky

13.8.2013 v 11:42 | Nahoru | #45

Bubrak-ZX10R píše: neni nad kvalitni stolici



no něktří by tady měli řešit zácpy..neb z těch dotazu je někdy i na blití

(reakce na) Bouracky

13.8.2013 v 11:43 | Nahoru | #46

czunik píše: se poseru z takových dotazů



doporučuji potom toto

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouracky

13.8.2013 v 11:46 | Nahoru | #47

czunik píše: no něktří by tady měli řešit zácpy..neb z těch dotazu je někdy i na blití



potom použij tento lék

to víš, nikdo nechce, aby ti tu bylo špatně

Naposledy editováno 13.08.2013 11:46:42

Bouracky

13.8.2013 v 11:46 | Nahoru | #48
Stovky padu v terenu, dve lehka polozeni na silnici v nizke rychlosti. Ale pri jednom jsem sel do protismeru, takze byt tam auto tak by to bylo zle.

(reakce na) Bouracky

13.8.2013 v 11:52 | Nahoru | #49

JardelT píše: potom použij tento lék

to víš, nikdo nechce, aby ti tu bylo špatně



(reakce na) Bouracky

13.8.2013 v 11:54 | Nahoru | #50

JardelT píše: tak všechno je v palici, to je jasný, o tomhle se nepřu, ale když už náhodou přeženu rychlost, tak chci mít aspoň jistotu lepších brzd, já se tady s nikým nepřu o tom, že krizovky jsou chybou brzd, ale proč si brzdy nevylepšit, když je ta možnost


brzdy si klidně vylepšuj, proč ne. ale nemotej to do toho, že ti pomůžou, abys v zatáčce nevylítl do protisměru.
pokud budeš mít pocit, že ti to lépe brzdí, tak budeš chodit později na brzdy,zase to přesereš. možná ne, ale z toho, co píšeš to tak dedukuju.

1 reakcí na tento příspěvek Bouracky

13.8.2013 v 12:00 | Nahoru | #51
JardeIT>nerikam ze se me nikdy nestalo ze bych byl dlouhej do zatacky, ale fakt nema cenu to resit vylepsenim brzd. Ostatne pokud se ti to stava nejak moc casto, tak nejlepsi bude prehodnotit to jak jezdis celkove. Ostatne dost dobre nechapu jak je nekdo schopnej jezdit v realnym provozu na svych 90 a vice %. Jo je to voser, kolikrat me to kazi radost z jezdeni, ale pokazdy pokud nevidim za tu zatacku, pocitam stim ze v zatacce stoji prevracenej kamion nebo tam jede debil v protismeru. Kdyz se do zatacky natlacis s kolenem na zemi a pak zjistis ze pred tebou stoji deda co vymenuje kolo, na hrbitove ti bude hovno platny ze si tam deda zapomel dat trojuhelnik.
Takze kdyz si nechas rezervu 10% na svoje chyby a 10% na chyby ostatnich , myslim ze pancerky potrebovat nebudes. A pokud chces jet na 100%, jed na okruh.

(reakce na) Bouracky

13.8.2013 v 12:04 | Nahoru | #52
gugo> zapomněl jsi zmínit ty pojebaný cyglisty, kteří se serou naprosto všude, za zatáčkou si zastaví, napijou se. Jezdí si po 3 vedle sebe a ještě když je někdo v plechu v zatáčce předjíždí. To su tak nasranej, že mám chuť mašinu odstavit a jít pěšky.
Jo a pancéřky mám taky, ale nepomáhaj na to

e: jo, jedině, že bych poslechl tvou radu a cyklisty tou pancéřkou mlátil....to pak jo

Naposledy editováno 13.08.2013 12:09:31

(reakce na) Bouracky

13.8.2013 v 12:07 | Nahoru | #53
JardelT> Osobně jsem teda nepozoroval zásadní rozdíl mezi kvalitní a novou gumovou hadicí a pancířkou. Maximálně tak lepší dávkování, ale to mohlo bejt subjektivní.

Bouracky

13.8.2013 v 12:16 | Nahoru | #54
Tak na fichtlu to bylo období dvou let stále na zemi,když jsem se honili tak jsem neubíral ani zatáčky... a pak jednou přišla větší motorka a vlastní chybou středně těžký otřes mozku a naražený obě nohy... Helma zachránila život,a nemít koženou bundu ve který jsem se klouzal po asfaltu tak mám asi sedřenou i kůži... Inu jsou mezi námi pacienti co se musí nejdřív vymlátit,aby se naučili jezdit Přeji vám hodně šťastných kilometrů...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bouracky

13.8.2013 v 12:37 | Nahoru | #55
JardelT> ]co znám traktoristy u nás, tak ty okolní provoz moc nezajímá[/p]

tohle si napsal ve vedlejším vlákně a tady píšeš že sám jezdíš v podstatě jak dobytek.

Naposledy editováno 13.08.2013 12:37:35

(reakce na) Bouracky

13.8.2013 v 12:51 | Nahoru | #56

XTeZeto píše: JardelT> ]co znám traktoristy u nás, tak ty okolní provoz moc nezajímá[/p]

tohle si napsal ve vedlejším vlákně a tady píšeš že sám jezdíš v podstatě jak dobytek.



ano, to jsem napsal, ale traktoristy nepotkávám na Skřítku( 2x krizovka, pokaždé stejná zatáčka, poprvé jsem neohadnul zatáčku, po druhé jsem předjížděl auto a pak už jsem to težko brzdil, červenohorské sedlo( taky to stejné, předjíždění auta), Grossglockner(před zatáčkou byla voda, takže nemohl jsem jít moc na brzdy) a teď ve čtvrtek cesta na Ještěd(vyprovokování jiným motorkářem), ze všeho ponaučen, pokaždé, co se mi stala tato krizovka, tak jsem si daný kopec projel ještě jednou

edit: písmenko

Naposledy editováno 13.08.2013 12:52:21

Bouracky

13.8.2013 v 13:16 | Nahoru | #57
Ja jezdim 3 roky a dve bouracky. Za prvni jsem si mohla sama, kdyz jsem necumela na cestu a sla jsme pres riditka. O dva mesice pozdeji v aute zenska s rodinou v protismeru.
Muj tata ma 58 let, jezdi bez jakekoliv nehody uz od svych 18 let...i na motorce. Jezdi kazdy den do prace, casto i vice jak 40 km. Kazdy novy rok mu pojistovna (???) posila dekovne dopisy ze jezdi bez nehody :D

Bouracky

13.8.2013 v 13:20 | Nahoru | #58
1x pád z blbosti
2x hnědý pruh, kdy mě plechovka přehlédla a já jsem to tak tak ustál
- jinak nic vážnějšího

Bez kombinézy na moto nevyjedu a ani bez kombi baťůžek nevezmu. To samé platí i o moto botách/ rukavicích.

Bouracky

13.8.2013 v 13:25 | Nahoru | #59
Jezdim 6let.
Bouracky 3x.
Dvakrat auto jednou tuknuti do narazniku pouze odrena barva. Podruhe mlada nerozvaznost (preceneni svych schopnosti).
Jednou moto nedostal jsem na hlavni prednost a vjrla mi do cesty pani z vedlejsi. Moto na sracku ale vse zaplatila jaji pojistovna.

(reakce na) Bouracky

13.8.2013 v 13:30 | Nahoru | #60

Bubrak-ZX10R píše: nedelat prvni jarni vyjizdku a posledni podzimni vyjizdku, to je takova zvysena nervozita



Dyž neuděláš tu první, tak nevyjedeš

..pravda, taky už sem 2x vystupoval na poslední
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist