Toto není téma pro typy, co foukaj dle manuálu 2,5 2,9 a mají pocit, že nic lepšího není.
Důvod:
1. Co je za studena? Moto na parkovišti po dni na přímém slunci, pokojová teplota, podzemka 10°C, nebo absolutní nula??? (tato část zodpovězena v 1 příspěvku (předpokládám ve stínu, že) - pokud nesouhlasíte, koment)
2. Pokud se shodneme na pokojové teplotě (18-20) .. a nafoukáme stejně ... tlak se pak pohybuje jinde dle venkovní teploty a stylu jízdy. Střelec v dnešních 37 bude mít, dle mě, přefoukáno a člověk typu 50/90/130 bude mít na podzim podhuštěno.
Tedy:
Kolik máte tlaku (případně u jaké pneu) když přiletíte ze střelby po okreskách???
Naposledy editováno 07.08.2013 10:27:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?
Edit: vypadá to jako tohle , ale cenu nikde nevidim.
Naposledy editováno 09.08.2013 13:40:53
SLEEPER píše: GRASSEL> treba ja jezdim (i v provozu) pirelli sc1/2 slicky, kde predek davam temer 2,2, zadek 1,8 za studena (na okruhu maji mit 2,3, a 1,9 za tepla) a ty gumy funguji perfektne. Jen skoda, ze je pojistovna moc neuznava...
Nedavno jsem v Buchalakch narazil na mlady kluky na sestkovych nahacich. Mrkli na moje gumy a hned zacli s tim, ze se zrovna vratili ze srsnovy motoskoly a pry ty slicky nemuzu v zivote zahrat a ze by mi v provozu vic sedely i sportovne-cestovni gumy. Tak jim povidam, at jsi jdou sahnout a diskuze na tema slicky v provozu byla u konce.
Ale samozrejme.., mit nehodu tak jsem v riti.
Jinak Pepa taky jezdil (mozna stale jezdi) slicky v provozu...
Musím potvrdit, slicky Pirelli SC1,2 a Metzeler RAcetec K1,2 se mi v provozu taky vpohodě zahřáli a seděli krásně
1 reakcí na tento příspěvek 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?
z-x-r píše: kolik na tech slickach najezdite + dale kolik platite za prezuti?
budeš se divit ale slick v silničním provozu vydrží docela dost než se sjede....za přezutí platím 200-300 Kč.....ekonomicky se to mnohokrát vyplatí
VojtasTTR píše: zase to nepřehánějte...rozdíl 30 stupnu neudělá na tlaku v pneumatice tolik, aby to mělo viditelně jinačí vlastnosti...to bych se tu spíš bavil o směsi a teplotě vozovky
30° rozdíl je 0,3 baru, to už je znát
1 reakcí na tento příspěvek 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?
Sleeper jsem rad zes to osvetlil..ano slick da vice km ale pak je to stejne tvrda smes jak sport guma homo a to je max Graselova vychvalena KR zbytek bych menil kazdej mesic a nikdy vice...Rad vam je necham aspon mate vice na vyber
Co to bylo za slick Grasel ti uz nereknu...Sracka me vubec nebavila nijak extra to nedrzelo vydrz nula hovno jak vecina slicku tedy jsem nemel duvod to studovat.
Naposledy editováno 11.08.2013 01:32:34
1 reakcí na tento příspěvek 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?
Teď to nemyslím nějak jako narážku ale jako ukázku když řeknu že na devítce hornetu se jet palice ani nedá, jednak se to kroutí jako kráva, jednak je podvozek měkota a na stupačku dostat horneta jde snad v každé zatáčce, v rychlý zatáčce jsem si díky měkkýmu podvozku málem rozbil hubu páč to podvozek nezvládnul, okamžitě jsem byl na stupačce a už nebyla rezerva v náklonu
A to je právě ta alchymie, můžeš obout sebelepší gumy ale když ti je podvozek nebude stíhat jeto hodně špatný
Hele já jen chci aby bylo jasno v tom že slick není slick, naprosto neuznávám kupování slicků od cizích lidí na internetu který jsou po smrti a už nefungujou, nemluvě o dot...
Pak pramení ty zkušenosti že to nic nevydrží atakdále, přitom dotičnej koupí šunku za pár šušňů a jediný co vidí je že to je pneu bez vzorku, tudíš slick a že je za nulový peníze.... ale to co to je za typ, jakou to má dot, kolik toho má za sebou, kde byl uskladněnej neřeší... tak proti tomu zásadně vystoupím.
Nicméně pokud někdo ví jak se k tomu chovat, co ty gumy potřebujou a co poskytujou, odkud jsou a případně koupě nových tak to je naprosto dobrá volba
A věř mi že je jezdím pro to že mi poskytne to co od gumy očekávám, nikoliv kvůli cenně protože když nebylo na výběr koupil jsem KR108 i nový a když se koukneš na cenu... je přinejmenším hooodně vysoká oproti jiným byť homologovaným gumám
Takže za mě, sračky bez historie od cizích lidí za pár šušňů když ani nevím co to je .. jsem zásadně proti, jinak každej svýho štěstí strůjcem a každej má vědět sám na čem by měl jezdit a co je pro něj to nejlepší
1 reakcí na tento příspěvek 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?
Tý vole. To jsou témata . Tady se řeší problémy, jako kdyby byl leden
Nafoukněte gumy a marš na silnici!!!!
Za chvíli bude konec léta a konec srandy.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?
docent píše: Za chvíli bude konec léta a konec srandy.....
prd, opravím tě. bude konec léta a začátek srandy
1 reakcí na tento příspěvek 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?
Motka se zacala chovat jako rybi ocas, vychylky leva, prava na zadku, ale v kazdem pripade to nebylo nic, co by me nejak vylekalo. Vlneni bylo strasne zanedbatelne a tak se v pohode dal porad drzel gas..., v dalsim vinglu uz byl klid a opet jizda jak po kolejich.
Naposledy editováno 12.08.2013 12:07:01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?
Studený sport gumy jsou tak nějak na nic... ale zahřát je v léťě, zase není až tak nemožný...
1 reakcí na tento příspěvek 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?
Tím chci říct, než jezdit na něčem co neznám, nebo toho dodavatele neznám tak radši koupit něco jinýho případně novýho. KR108 určitě nenazouvej protože ti budou k ničemu, tu pneu nemá podvozek fzs1000 absolutně šanci stíhat a hlavně tu gumu nikomu nedoporučuju, je to alchymie a ta pneu ti sice poskytne brutální jistotu a nesmyslný vlastnosti ale to samý vyžaduje... na to abys jí byl schopnej poskytnout to aby fungovala a ukázala co v ní je musíš ject totální prasečinu.
Není to prdel a když je třeba nazul kluk tady z fora (Ulv.) v domění že jí dá to co ta guma potřebuje tak to skončilo crashem a jeho smrtí. Takže nikomu je nedoporučuju a mluvím o svejch pocitech. A ačkoliv jsem ho osobně neznal, musel to bejt super kluk a brutálně mě to sralo, ačkoliv jsem v tom neměl vinu. Napsal jsem mu defakto to co tobě....