globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?
 
7.8.2013 v 10:08
Zdarr!

Toto není téma pro typy, co foukaj dle manuálu 2,5 2,9 a mají pocit, že nic lepšího není.

Důvod:

1. Co je za studena? Moto na parkovišti po dni na přímém slunci, pokojová teplota, podzemka 10°C, nebo absolutní nula??? (tato část zodpovězena v 1 příspěvku (předpokládám ve stínu, že) - pokud nesouhlasíte, koment)
2. Pokud se shodneme na pokojové teplotě (18-20) .. a nafoukáme stejně ... tlak se pak pohybuje jinde dle venkovní teploty a stylu jízdy. Střelec v dnešních 37 bude mít, dle mě, přefoukáno a člověk typu 50/90/130 bude mít na podzim podhuštěno.

Tedy:

Kolik máte tlaku (případně u jaké pneu) když přiletíte ze střelby po okreskách???


Naposledy editováno 07.08.2013 10:27:40
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

9.8.2013 v 13:16 | Nahoru | #91
ptaak> určitě nějaká technologie NASA ...bude to určitě i ultra výhodné, co?

(reakce na) 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

9.8.2013 v 13:37 | Nahoru | #92
t_freedom> Předpokládám, že to bude pálka jako další značky Berner apod...ale on to donesl taťka z práce kdysi a ještě jsem to nespotřeboval.
Edit: vypadá to jako tohle , ale cenu nikde nevidim.

Naposledy editováno 09.08.2013 13:40:53

2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

9.8.2013 v 14:19 | Nahoru | #93
hele ja myslim ze to srsne moc hrotite...To co rika/pise je cileno predevsim 90% beznejch bajkeru. A podle me nepredpoklada, ze se toho budou chytat strelci, co uz nakej patek jezdej a brat to jako bernou minci. Takze dyz rekne, ze slick do provozu nepatri a ze ho jentak nezahrejes, tak je to pravda prave pro tu drtivou vetsinu bikeru, ktery to fakt nezahrejou...Nicmene, obcas fakt necim zaperli no...

(reakce na) 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

9.8.2013 v 14:50 | Nahoru | #94

SLEEPER píše: GRASSEL> treba ja jezdim (i v provozu) pirelli sc1/2 slicky, kde predek davam temer 2,2, zadek 1,8 za studena (na okruhu maji mit 2,3, a 1,9 za tepla) a ty gumy funguji perfektne. Jen skoda, ze je pojistovna moc neuznava...

Nedavno jsem v Buchalakch narazil na mlady kluky na sestkovych nahacich. Mrkli na moje gumy a hned zacli s tim, ze se zrovna vratili ze srsnovy motoskoly a pry ty slicky nemuzu v zivote zahrat a ze by mi v provozu vic sedely i sportovne-cestovni gumy. Tak jim povidam, at jsi jdou sahnout a diskuze na tema slicky v provozu byla u konce.

Ale samozrejme.., mit nehodu tak jsem v riti.

Jinak Pepa taky jezdil (mozna stale jezdi) slicky v provozu...



Musím potvrdit, slicky Pirelli SC1,2 a Metzeler RAcetec K1,2 se mi v provozu taky vpohodě zahřáli a seděli krásně

1 reakcí na tento příspěvek 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

9.8.2013 v 15:19 | Nahoru | #95
Já jezdím vždycky nejdřív normální gumu až je z ní pak slick, tak jezdím slick...

(reakce na) 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

9.8.2013 v 15:38 | Nahoru | #96
Sefo> a ještě to pak prodáš jako lehce jetej slick

(reakce na) 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

9.8.2013 v 16:20 | Nahoru | #97

z-x-r píše: kolik na tech slickach najezdite + dale kolik platite za prezuti?



budeš se divit ale slick v silničním provozu vydrží docela dost než se sjede....za přezutí platím 200-300 Kč.....ekonomicky se to mnohokrát vyplatí

(reakce na) 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

9.8.2013 v 19:25 | Nahoru | #98

VojtasTTR píše: zase to nepřehánějte...rozdíl 30 stupnu neudělá na tlaku v pneumatice tolik, aby to mělo viditelně jinačí vlastnosti...to bych se tu spíš bavil o směsi a teplotě vozovky



30° rozdíl je 0,3 baru, to už je znát

2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

9.8.2013 v 22:48 | Nahoru | #99
no ja obuju gumu nafouknu a smetu. Sundám a dám další. Když píchnu tak to poznám že se to vlní. Přebek je poznat dřív,to je jasný. Ale na jízdní vlastnosti má podle mě větší vliv že je ojetá než desetiny tlaku. A ještě bych řekl že guma po zahřátí změkne a zvíšení tlaku je přímo uměrné a ku prospěchu wjeci. Gumám žďár a fókáňí zvlášť.

2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

10.8.2013 v 09:18 | Nahoru | #100
Já osobně nejvíc poznám pokles tlaku na přední gumě...a to i jen o 0,1 cítím,že je něco špatně. Dofouknu a vyjížďka je zase OK. Na okruhu jsem byl párkrát a tam jsem se soustředil nejvíc na stopu a gumy jezdím tak jak na silnici.... několik sezon jsem jezdil jen a zásadně MPR a nechtěl jsem nic jinýho,snese velký náklony a jen pozitiva. Při koupi jiného stroje byly obuty Dunlopy a taky v poho. Proti sport-touring nemám jediný negativum- vydrží hodně a jsou levný, bezproblému nájezd kolem 10tis km,tak řešit něják jetý slicky,na to kašlu... nová guma je nová guma. Motorka vždy jak vyměněná. Hlavně profil přední gumy je znát... to je tak všechno co na gumách řeším...kdybych jezdil na okruhu hodně často asi bych to řešil víc,ale zatím nemám potřebu.

2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

10.8.2013 v 19:59 | Nahoru | #101
Ja ani nevim, foukam co pise vyrobce 2,5 2,9... Byl jsem s tim jezdit i na dromu v Moste. Tlaky jsem nechal a jezdil jsem s tim 2:03 (Tuono 1000R)... A nezdalo se, ze by to klouzalo

1 reakcí na tento příspěvek 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

11.8.2013 v 01:28 | Nahoru | #102
Bubo to neni slick ale guma ze sekacky pak je mi jasny najezdz 8tis

Sleeper jsem rad zes to osvetlil..ano slick da vice km ale pak je to stejne tvrda smes jak sport guma homo a to je max Graselova vychvalena KR zbytek bych menil kazdej mesic a nikdy vice...Rad vam je necham aspon mate vice na vyber
Co to bylo za slick Grasel ti uz nereknu...Sracka me vubec nebavila nijak extra to nedrzelo vydrz nula hovno jak vecina slicku tedy jsem nemel duvod to studovat.

Naposledy editováno 11.08.2013 01:32:34

1 reakcí na tento příspěvek 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

11.8.2013 v 01:31 | Nahoru | #103
Metzeler K3 předek, M3 zadek, mám foukat dle výrobce 2.5/2.9, foukám po nějakých zkušenostech 2.3/2.5 jedno jestli sám, nebo se svým 56kg batůžkem (se kterým vlastně jezdím pořád krom okruhu) a paráda..styl velmi svižný, ale zas žádná krutostřelba, v pomalejších známých zatáčkách se ozývají i značně opotřebené stupačky.

(reakce na) 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

11.8.2013 v 02:35 | Nahoru | #104
Jarda89> a to je přesně ono, každej jezdí jinak a pro každýho je poměr kudla nebo svižná jízda něco jinýho, to co je pro jednoho kudla je pro jinýho plíseň...

Teď to nemyslím nějak jako narážku ale jako ukázku když řeknu že na devítce hornetu se jet palice ani nedá, jednak se to kroutí jako kráva, jednak je podvozek měkota a na stupačku dostat horneta jde snad v každé zatáčce, v rychlý zatáčce jsem si díky měkkýmu podvozku málem rozbil hubu páč to podvozek nezvládnul, okamžitě jsem byl na stupačce a už nebyla rezerva v náklonu

A to je právě ta alchymie, můžeš obout sebelepší gumy ale když ti je podvozek nebude stíhat jeto hodně špatný

(reakce na) 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

11.8.2013 v 02:44 | Nahoru | #105
z-x-r> Vidíš a to je přesně ono, nevíš co to bylo za pneu, jen že to byl "slick", takže stejnej případ jakobych se projel na Pirelce pro cestovatele a nadával na supercorsy páč to byla prostě pirellka a byla napiču.

Hele já jen chci aby bylo jasno v tom že slick není slick, naprosto neuznávám kupování slicků od cizích lidí na internetu který jsou po smrti a už nefungujou, nemluvě o dot...
Pak pramení ty zkušenosti že to nic nevydrží atakdále, přitom dotičnej koupí šunku za pár šušňů a jediný co vidí je že to je pneu bez vzorku, tudíš slick a že je za nulový peníze.... ale to co to je za typ, jakou to má dot, kolik toho má za sebou, kde byl uskladněnej neřeší... tak proti tomu zásadně vystoupím.

Nicméně pokud někdo ví jak se k tomu chovat, co ty gumy potřebujou a co poskytujou, odkud jsou a případně koupě nových tak to je naprosto dobrá volba

A věř mi že je jezdím pro to že mi poskytne to co od gumy očekávám, nikoliv kvůli cenně protože když nebylo na výběr koupil jsem KR108 i nový a když se koukneš na cenu... je přinejmenším hooodně vysoká oproti jiným byť homologovaným gumám

Takže za mě, sračky bez historie od cizích lidí za pár šušňů když ani nevím co to je .. jsem zásadně proti, jinak každej svýho štěstí strůjcem a každej má vědět sám na čem by měl jezdit a co je pro něj to nejlepší

1 reakcí na tento příspěvek 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

11.8.2013 v 21:47 | Nahoru | #106

Tý vole. To jsou témata . Tady se řeší problémy, jako kdyby byl leden

Nafoukněte gumy a marš na silnici!!!!

Za chvíli bude konec léta a konec srandy.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

11.8.2013 v 22:16 | Nahoru | #107

docent píše: Za chvíli bude konec léta a konec srandy.....



prd, opravím tě. bude konec léta a začátek srandy

(reakce na) 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

11.8.2013 v 22:39 | Nahoru | #108

Dolík.... píše: prd, opravím tě. bude konec léta a začátek srandy



asi tak chtel sem napsat to samy...

1 reakcí na tento příspěvek 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

12.8.2013 v 08:15 | Nahoru | #109
Tak jeste takova vsuvka ke studenym slickum, konkretne SC2. V SO jsem byl prolitnout "moravske alpy" a tak jsem tomu zkusil zatopit hned na studeny gume v jedne tahle hodne rychle zatacce, kdyz se to tady resilo.

Motka se zacala chovat jako rybi ocas, vychylky leva, prava na zadku, ale v kazdem pripade to nebylo nic, co by me nejak vylekalo. Vlneni bylo strasne zanedbatelne a tak se v pohode dal porad drzel gas..., v dalsim vinglu uz byl klid a opet jizda jak po kolejich.

Naposledy editováno 12.08.2013 12:07:01

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

12.8.2013 v 09:22 | Nahoru | #110
SLEEPER> Dobrej návod jak zahřejvat

(reakce na) 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

12.8.2013 v 12:05 | Nahoru | #111
t_freedom> tak vyzkouset jsem to musel

ale fakt to nebylo nic tragickyho, jen velmi lehke vrteni...

2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

12.8.2013 v 13:25 | Nahoru | #112
Mě několikrát "ujela" K3 na předku, když jsem se proplejtal městem a jel jsem tady u nás jednu "rohovou" zatáčku o 90° asi 1km od garáže...cejtil jsem jak předek změnil stopu, ale ne nijak dramaticky ...ani nohu mi to nevyhodilo do motárdovska ...
Studený sport gumy jsou tak nějak na nic... ale zahřát je v léťě, zase není až tak nemožný...

1 reakcí na tento příspěvek 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

12.8.2013 v 14:54 | Nahoru | #113
Grassel: ono ty neuznáváš koupi od lidí z netu, ale zase my, co jsme z druhý strany republiky než je Brno nebo Most nemáme moc jinou šanci. Kluci tu kupují pořád od jednoho, který se osvědčil. Já osobně měl slick jednou, nějaký bridge (typ ale už nevím) a nemůžu si na něj stěžovat ani za studena. Ale jak my vidláci z hor máme sehnat právě třeba tu KR108 v dobrým stavu? Nebo obecně dobrej slick v dobrým stavu a ne teda jebku z netu po smrti.....mně vyhovoval slick, jen mi vadila homologace no.

(reakce na) 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

12.8.2013 v 14:56 | Nahoru | #114

t_freedom píše: SLEEPER> Dobrej návod jak zahřejvat

Jen ne každej na to má

(reakce na) 2,5 2,9 dle manuálu ...A CO DÁL?

24.8.2013 v 03:06 | Nahoru | #115
ptaak> hele já taky nemám okruh někde kousek ale o tom to je, mít známý a od těch kupovat... osobně mám jednoho nebo tva kluky od kterejch je beru, v jiným případě když nebyly tak jsem je koupil nový a to stojí fakt brutalitu...

Tím chci říct, než jezdit na něčem co neznám, nebo toho dodavatele neznám tak radši koupit něco jinýho případně novýho. KR108 určitě nenazouvej protože ti budou k ničemu, tu pneu nemá podvozek fzs1000 absolutně šanci stíhat a hlavně tu gumu nikomu nedoporučuju, je to alchymie a ta pneu ti sice poskytne brutální jistotu a nesmyslný vlastnosti ale to samý vyžaduje... na to abys jí byl schopnej poskytnout to aby fungovala a ukázala co v ní je musíš ject totální prasečinu.

Není to prdel a když je třeba nazul kluk tady z fora (Ulv.) v domění že jí dá to co ta guma potřebuje tak to skončilo crashem a jeho smrtí. Takže nikomu je nedoporučuju a mluvím o svejch pocitech. A ačkoliv jsem ho osobně neznal, musel to bejt super kluk a brutálně mě to sralo, ačkoliv jsem v tom neměl vinu. Napsal jsem mu defakto to co tobě....
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist