globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vylítané pístní kroužky - je nutné dělat celou GO?
26.7.2013 v 21:40
Pravděpodobně mi na NSR vinou povolenýho výfuku vylítaly pístní kroužky. Je nutný dělat celkovou GO motoru (výbrus + nikasil + novej píst a kroužky, atd), nebo stačí jen vyměnit kroužky a pojede to dál?

Co všechno bude nutný udělat, aby to jelo?

Vylítané pístní kroužky - je nutné dělat celou GO?

26.7.2013 v 22:02 | Nahoru | #1
Z ceho tak usuzujes ze ti vylitaky krouzky?

1 reakcí na tento příspěvek Vylítané pístní kroužky - je nutné dělat celou GO?

26.7.2013 v 23:30 | Nahoru | #2
Jednak z toho, že ten motor byl relativně krátce po GO a bylo o něj velice dobře pečováno, takže jinak neměl žádnej důvod umřít, a jednak pro to, že nějakou dobu před tím, než se to stalo, se mi povolil svod výfuku tak, že skoro jakoby upadnul a veškerý výfukový plyny šly rovnou ven místo do svodu, a to se přece u dvoutaktu stává, že jim vylítají pístní kroužky, když se jezdí bez výfuku, ne?

No a další věc, popisoval jsem mechanikovi závodních 2T motorek jak přesně k tomu došlo a jak se motorka chovala, a on to hned otipoval na kroužky.

Ale samozřejmě všichni jen vaříme z vody a úplně klidně může být v háji celej motor, jen potřebuju zjistit, jaký mám možnosti v případě že by nebyl. Potřebuju to vědět, abych se rozhodnul, jestli to budu opravovat, nebo to hodim ze skály a koupim jinou motorku.

Vylítané pístní kroužky - je nutné dělat celou GO?

26.7.2013 v 23:49 | Nahoru | #3
ano v tvém případě to hod ze skály,protože to ty asi neopravíš....

(reakce na) Vylítané pístní kroužky - je nutné dělat celou GO?

26.7.2013 v 23:53 | Nahoru | #4

trhac.asfaltu píše: Jednak z toho, že ten motor byl relativně krátce po GO a bylo o něj velice dobře pečováno, takže jinak neměl žádnej důvod umřít, a jednak pro to, že nějakou dobu před tím, než se to stalo, se mi povolil svod výfuku tak, že skoro jakoby upadnul a veškerý výfukový plyny šly rovnou ven místo do svodu, a to se přece u dvoutaktu stává, že jim vylítají pístní kroužky, když se jezdí bez výfuku, ne?

No a další věc, popisoval jsem mechanikovi závodních 2T motorek jak přesně k tomu došlo a jak se motorka chovala, a on to hned otipoval na kroužky.

Ale samozřejmě všichni jen vaříme z vody a úplně klidně může být v háji celej motor, jen potřebuju zjistit, jaký mám možnosti v případě že by nebyl. Potřebuju to vědět, abych se rozhodnul, jestli to budu opravovat, nebo to hodim ze skály a koupim jinou motorku.



Prosimtě zamysli se nad tím, co má výfuk společnýho s kroužkama...Jen protitlak směsi...
Tudíž ti asi kroužky nevylítali...Páč kdyby ti vyletěli kroužky, tak jsi okamžitě dolítal ty :)

1 reakcí na tento příspěvek Vylítané pístní kroužky - je nutné dělat celou GO?

27.7.2013 v 06:20 | Nahoru | #5
Uvazuj..........jestli to bezi,tak tam ty krouzkky asi zustali vid......pac kdyby,jak ty pises vylitali,tak. ten motor ani nehlesne...

(reakce na) Vylítané pístní kroužky - je nutné dělat celou GO?

27.7.2013 v 06:43 | Nahoru | #6

miguel323 píše: Uvazuj..........jestli to bezi,tak tam ty krouzkky asi zustali vid......pac kdyby,jak ty pises vylitali,tak. ten motor ani nehlesne...


Vylítané pístní kroužky - je nutné dělat celou GO?

27.7.2013 v 09:10 | Nahoru | #7
Jo, to je u 2T fakt velikej problém se podívat vejfukem, jestli tam ty kroužky jsou nebo nejsou

1 reakcí na tento příspěvek Vylítané pístní kroužky - je nutné dělat celou GO?

27.7.2013 v 09:40 | Nahoru | #8
Tak to vem "polopaticky".. Točí se ten motor? - Ne = zadřeno. Ano - Má kompresi nebo ne? - Ne = válec dolu, zkontrolovat nikasil, popř. nechat udělat novej + nový kroužky (možná i píst). Ano = problém hledej třeba v karburaci nebo v elektrice. A nebo to může být "jen" přidřený, ale to by ještě natočit jít mělo..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vylítané pístní kroužky - je nutné dělat celou GO?

27.7.2013 v 12:11 | Nahoru | #9

miguel323 píše: Uvazuj..........jestli to bezi,tak tam ty krouzkky asi zustali vid......pac kdyby,jak ty pises vylitali,tak. ten motor ani nehlesne...


Uvažuj....... Kdyby ten motor běžel, tak se tu asi neptám na GO motoru. Navíc hned v úvodním příspěvku jasně píšu, že to nejede, omg

DoBuky píše: Tak to vem "polopaticky".. Točí se ten motor? - Ne = zadřeno. Ano - Má kompresi nebo ne? - Ne = válec dolu, zkontrolovat nikasil, popř. nechat udělat novej + nový kroužky (možná i píst). Ano = problém hledej třeba v karburaci nebo v elektrice. A nebo to může být "jen" přidřený, ale to by ještě natočit jít mělo..


Naprosto perfektně vysvětleno, díky On se ten motor jakoby trochu točí, už když se to v plný rychlosti stalo, tak to nebylo tak že by se úplně zablokovalo kolo nebo tak, spíš to prostě jakoby zdechlo. Startér s tím válcem teda ani nehne, ale když jsem se to snažil roztlačit, tak se to párkrát (tak 4x-5x) otočilo, i když velmi neochotně.

Vylítané pístní kroužky - je nutné dělat celou GO?

27.7.2013 v 12:49 | Nahoru | #10
Gut téma,

se mi povolil svod výfuku tak, že skoro jakoby upadnul a veškerý výfukový plyny šly rovnou ven místo do svodu, a to se přece u dvoutaktu stává, že jim vylítají pístní kroužky, když se jezdí bez výfuku, ne?

a ještě lepší popis nikde sem se nedočetl, že by jsi napsal co se temu stalo

(reakce na) Vylítané pístní kroužky - je nutné dělat celou GO?

27.7.2013 v 13:37 | Nahoru | #11
trhac.asfaltu> Tak s valcem ti nic hnout nema, hejbe se ti tam pist ..ale jinak diagnoza = zadřeno. Rozhoď to a uvidíš co všechno je ok. Jen tak mimo mísu: v jakým poměru jsi ředil benál a kolik km jsi zajížděl (a jakým stylem?).

Vylítané pístní kroužky - je nutné dělat celou GO?

27.7.2013 v 14:25 | Nahoru | #12
Startér s tím válcem ani nehne

Vylítané pístní kroužky - je nutné dělat celou GO?

27.7.2013 v 14:36 | Nahoru | #13
To jsem taky neveděl, ale jsem rád, že mám novou informaci, že válec běhá v pístu

Vylítané pístní kroužky - je nutné dělat celou GO?

27.7.2013 v 15:01 | Nahoru | #14
Třeba se ti podfouklo jen těsnění pod makovicí, pokud ti startér jakoby točí ale nechytne ti to.

(reakce na) Vylítané pístní kroužky - je nutné dělat celou GO?

27.7.2013 v 21:32 | Nahoru | #15
Ptas se jestli to pojede dal......ne nepojede je to asi pridreny....ale nechc sse mmi verit ze za to muze vyfuk....... a este povolenej svod dela docela bordel....sis toho nevsiml...

Naposledy editováno 27.07.2013 21:38:50

1 reakcí na tento příspěvek Vylítané pístní kroužky - je nutné dělat celou GO?

29.7.2013 v 21:26 | Nahoru | #16
To je opravdu zajmavá informace ohledně těch kroužků...to jakože když tam je výfuk tak vyskočí z válce, odrazí se ve výfuku a zase se vrátí z5 nebo jak to teda funguje :)

(reakce na) Vylítané pístní kroužky - je nutné dělat celou GO?

29.7.2013 v 21:44 | Nahoru | #17

hrnous píše: To je opravdu zajmavá informace ohledně těch kroužků...to jakože když tam je výfuk tak vyskočí z válce, odrazí se ve výfuku a zase se vrátí z5 nebo jak to teda funguje :)


Ne, musíš mít v karbeci myš, ktera ty kroužky montuje za jizdy zpet ale o tom bys měl něco vědět

Naposledy editováno 29.07.2013 21:45:05

Vylítané pístní kroužky - je nutné dělat celou GO?

29.7.2013 v 21:49 | Nahoru | #18
To je blbost aby pístní kroužky vylítali ven kvůli tomu že tam není svod, maximálně se mohou polámat

Vylítané pístní kroužky - je nutné dělat celou GO?

30.7.2013 v 00:07 | Nahoru | #19
Až pohne startér válcem tak teprv bude něco špatně každopádně to svěř někomu zkušenějšímu mám totiž takovej pocit že by jsi měl problém opravit i jízdní kolo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R RiderofNSR125 1 14.7.2023 v 16:23 panTerek


TOPlist