globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prechod ze supersportu na cest.enduro
18.6.2013 v 18:58
Ahoj,urcite se tady najdou lidi ktery udelaly podobny krok.Kdyz jedu na SK po 400-500 ujetych km me boli kolena.Mam pocit ze je cas nechat to mladsim a jit za pohodlim.Libi se mi Honda XL1000 Varadero,na enduru sem nikdy nesedel tak budu zacinat od nuly.Mam zx10.Dekuji za radi jak zacit.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

25.6.2013 v 08:14 | Nahoru | #61

fockewulf píše: Mě nepřestanou bavit ty hlášky o funfactoru "motorky", když v drtivé většině případů to je jen o tom článku mezi stupačkami a řidítkami, jak moc "fun" si tu jízdu udělá...



Takze v podstate rikas, ze treba na GS je stejna "fun" jako na lc8? Tak to jsi asi spadnul z jahody a nebo nemas tucha co je funfactor nic ve zlym, ale z nekterych motorek to nevydolujes vubec, z nekterych sltezi a nektery ti to davaji po hrstech. Potencial maximalni mozny zabavnosti je zakladem vzdy v motorce

(reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

25.6.2013 v 15:37 | Nahoru | #62

fockewulf píše: Mě nepřestanou bavit ty hlášky o funfactoru "motorky", když v drtivé většině případů to je jen o tom článku mezi stupačkami a řidítkami, jak moc "fun" si tu jízdu udělá...



(reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

25.6.2013 v 15:46 | Nahoru | #63

mirazciny píše: Takze v podstate rikas, ze treba na GS je stejna "fun" jako na lc8? Tak to jsi asi spadnul z jahody a nebo nemas tucha co je funfactor nic ve zlym, ale z nekterych motorek to nevydolujes vubec, z nekterych sltezi a nektery ti to davaji po hrstech. Potencial maximalni mozny zabavnosti je zakladem vzdy v motorce


Prechod ze supersportu na cest.enduro

25.6.2013 v 17:01 | Nahoru | #64
Myslim že maj pravdu oba(Fockewulf,Mirazciny),když to totiž vezmu podle sebe,s Afrou je někdy hrozná nuda.Cestovní jízda je nuda strašná,motorka nevysílá vůbec žádnou odezvu,jenom tupě jede,tupě zatáčí...člověk nemá z řízení téměř žádný pocity.Když ale začnu tahat,někoho stíhat nebo "prasit" v šotolině,najednou dává motorkaření smysl.

1 reakcí na tento příspěvek Prechod ze supersportu na cest.enduro

24.7.2013 v 21:02 | Nahoru | #65
Souhlasím s "mirazciny". Nedávno jsem si koupil R1150 GS, povozil se 600 km v ČR a odjel na dovolenou. Ještě hodně před půlkou dovolený jsem se těšil domu, až ho umyju, nablejskám a prodám. Ta motorka je pro mě nudná, nudná, strašně nudná, sterilní, nezábavná, nejede, bez emocí, sice s charakterem, ale ten by si mohla klidně odpustit a možná by udělala líp. Jo a ještě jsem zapomněl na to, že je hrozdě nudná. Zkazil jsem si GS-em jinak super dovolenou v Alpách. Téměř celou dobu jsem litoval, že mi Pan E. stojí v garáži - mám doma ještě Pan Europeana, to je úplně jiná liga, ale bohužel nasadil laťku tak vysoko, že se mi teď skoro žádná motorka nezamlouvá (koupil jsem ho kvůli dovoleným ve dvou, ale ta moje to pak odřekla a koupila si svojí novou motorku a že na tandemu jezdit prostě nebude, ani tu dovolenou). Nedávno jsem se kousek svezl na KTM 990 Adv. a docela by se mi to líbilo, ale nevim jestli to na mě neni už moc vysoký a moc enduro - zase tak moc to prostě nevyužiju. Fakt je ten, že podvozek byl téměř geniální a motorka na mě působila strašně stabilně, tuze a tak nějak zvláštně lehce - asi to bude tim, že na cestovní enduro s obsahem 1000 ccm je fakt lehká

Pročítám tyhle diskuze protože Pana E. asi prodam - pro jednoho to nemá moc cenu a ta motka je tak dynamická, že můžu jezdit v podstatě sám. Ostatní mi nadávaj proč za to tak taham a přitom já ani zdaleka nevyužiju potenciál takovýhle motorky. Ale fakt mě baví - je silná, rychlá, pohodlná, má na co si vzpomeneš a až neuvěřitelně ovladatelná a nádherně se klopí do zatáček. Kvůli její váze 330 kg je podvozek dostatečně dimenzovanej a nějakej hrbolek na silnici jí fakt nerozhází. Jízda na ní je fakt úplně jiná dimenze, i vnímání rychlosti. Co mi na ní vadí je, že se na ní moc nedá jezdit v létě - hodně topí a málo větrá - ale na jaře a na podzim je tam člověk jak v pokojíčku Manipulace na místě taky není to nejrůžovější, ale to s okufrovaným GS taky ne.

A teď právě nevim co pořídit. Chci asi litrový véčko, něco jako pseudoenduro - abych na tom odjel v klídku dovolenou (cca. 3000 km), nestálo to majlant, ale aby to trochu člověka bavilo. A vim, že každej chce něco jinýho, každýho osloví něco jinýho takže se vlastně asi ani na nic neptam a jen tak si tu vylejvám srdce. Rozum mi říká Varadero, V- Strom - prostě japonce. Emoce plápolají oranžovými plameny, ze kterých mám krapet strach, i když je to sousední stát. Klasický BMW (telelever, boxer) už u mě nemá šanci. Caponorda jsem měl (myslim tim první Capo - ETV 1000) a rovnou říkám, že nebejt to ital, ale japonec, mám naprosto jasno. Jenže japonci by nikdy Caponorda nevyrobili takovýho, jakýho ho vyrobili italové ...

(reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

25.7.2013 v 09:01 | Nahoru | #66
Piwell> nepotřebuješ ty Buell Ullyses? :D

1 reakcí na tento příspěvek Prechod ze supersportu na cest.enduro

25.7.2013 v 15:44 | Nahoru | #67
Piwell> tvému požadavku vyhovuje (až na jeden detail, že je to Italka) jedině a pouze jedna motorka - Ducati Multistrada. Věř mi, že na ní nuda opravdu nehrozí Ten motor je prostě divočina, podvozek a brzdy mu však náramně sekundují.

(reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

25.7.2013 v 15:48 | Nahoru | #68

martin.hsb píše: Piwell> tvému požadavku vyhovuje (až na jeden detail, že je to Italka) jedině a pouze jedna motorka - Ducati Multistrada. Věř mi, že na ní nuda opravdu nehrozí Ten motor je prostě divočina, podvozek a brzdy mu však náramně sekundují.



Nesplnuje, pise aby nestala majlant Jinak bych ji uz taky mel, takhle to vidim jeste na nekolik let setreni

1 reakcí na tento příspěvek Prechod ze supersportu na cest.enduro

26.7.2013 v 06:35 | Nahoru | #69
No to je právě ono - já bych si vybral motorku kdybych nemusel koukat na prachy, resp. kdyby mi nemrzelo za ní dát třeba 250. Sice by to i možná šlo, ale jsou v životě i jiný věci a tohle by mi přišlo vůči rodině i dost sobecký. Byla by to pak motorka o kterou bych se strašně bál a nic bych si na ní nedokázal udělat a byla už hodně přetechnizovaná. Já mam posledních pár dní chuť si zase koupit toho Caponorda. Sice si cenu pořád drží, ale i tak neni až tak drahej, byly by prachy na pořádnej preventivní servis, ale hlavně vim, že tahle motorka splňuje to, co teď chci. Už jsem ji měl a naprostomi vyhovovala. Škoda jen toho, že je to ital - kvůli ND.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

26.7.2013 v 06:51 | Nahoru | #70
Piwell> Stejné dilema jsem měl,když mi byl nabídnut Elefant.Bylo mi jasné "že ital".Na podvozek se už nedá sehnat skoro nic,na motor skoro všechno,ale protože Ducati tak docela mastně.Jenže já mám tu výhodu,že jsem "okolo komína jezdič".Takže vzhledem k tomu že najedu prd,můžu si vydržovat i na servis náročný stroj.Navíc jsem nikdy nekupoval podle spolehlivosti stroje.Osobně přiznám,že motorka se mi musí především líbit a vyhovovat mi,spolehlivost je mezi posledními ukazateli.Proto si nikdy nekoupím stroje typu BMW,protože mi vizuálně přijdou odporné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

26.7.2013 v 09:41 | Nahoru | #71
Anti> Rozumim. Já vetšinou jednou do roka jedu na 6 - 9 dní do Itálie, Slovinska atp. takže po tom chci nějakou spolehlivost a pohodlí. I když tyhle pojmy jsou relativní. Taky něco najezdim v ČR a požaduju nějakej podvozek, na kterým není problém horší asfaltka, ev. přejet po šotolině, polní a lesní cestě. U Varana se bojim toho, že je poměrně dost cestovní, Caponord mi prostě imponuje tim, jak je postavenej - na muj vkus mix všeho ve správný míře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

26.7.2013 v 09:50 | Nahoru | #72

Piwell píše: Anti> Rozumim. Já vetšinou jednou do roka jedu na 6 - 9 dní do Itálie, Slovinska atp. takže po tom chci nějakou spolehlivost a pohodlí. I když tyhle pojmy jsou relativní. Taky něco najezdim v ČR a požaduju nějakej podvozek, na kterým není problém horší asfaltka, ev. přejet po šotolině, polní a lesní cestě. U Varana se bojim toho, že je poměrně dost cestovní, Caponord mi prostě imponuje tim, jak je postavenej - na muj vkus mix všeho ve správný míře



no kdybys měl zájem tak moje KTM 950 se chystá do světa, chci 990

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

26.7.2013 v 14:57 | Nahoru | #73

mirazciny píše: no kdybys měl zájem tak moje KTM 950 se chystá do světa, chci 990



Právě, že kdybych se měl pro KTM rozhodnout, 950 by to asi nebyla ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

29.7.2013 v 10:27 | Nahoru | #74

Piwell píše: Právě, že kdybych se měl pro KTM rozhodnout, 950 by to asi nebyla ...



proč?) r.v. 2005 - poslední karbec, myslim, že není co řešit, to jenom mě zase chytaj roupy s tou 990 a všichnikdo jí maji mě od ní odrazujou

jinak po seřízení karbeců dávám od plný do hladovýho oka 270 Km silničního ježdění v hodně svižným tempu) čumim na to jak puk

(reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

29.7.2013 v 11:11 | Nahoru | #75
mirazciny> Já zatim nevim, nějaký představy teda mam, ale nejsem ještě úplně rozhodnutej. BMW je zabookovaný a de facto prodaný, Pana E. mam zatim v garáži a uvidim podle něj. Nechci na to tlačit a udělat nějaký neuvážený rozhodnutí. A stejně musim počkat až prodam Pana E. ... jestli mi nakonec nezůstane

2 reakcí na tento příspěvek Prechod ze supersportu na cest.enduro

30.7.2013 v 12:00 | Nahoru | #76
..budeš mile překvapen. Cendura jsou příjemný na posez. Varan s větším plégem tě schová dokonale před větrem i deštěm. Varan není SS, ale maximálku nemá na 160ti jak tu padlo, to je hovadina.. Vyprašovat se na něm taky pěkně dá, umí se pořádně rozlobit, na to kolik váží.. Naložíš na něj cokoliv a jedeš v pohodě. Spolehlivě tě doveze kam chceš. Za mě je stále Varan krásná, velká, silná a pohodlná motorka! O nudě nic nevím.. Dobře si vyber a nech se povozit, než koupíš.. Mě Varan učaroval po deseti metrech jízdy, už jsem z něj neslezl a tahal kačky

(reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

30.7.2013 v 14:50 | Nahoru | #77
ThomsonMotorson> Pochybuju že by mu Varan nabídl něco více než Pan E.Pro tebe láska na první svezení,pro druhé jen jedna z mnoha

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

30.7.2013 v 16:31 | Nahoru | #78
ThomsonMotorson> ..co clovek, to nazor. Me se to samy stalo s bavorem.

(reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

30.7.2013 v 19:34 | Nahoru | #79

Bubak-z-Nemecka píše: ThomsonMotorson> ..co clovek, to nazor. Me se to samy stalo s bavorem.


Mě taky, ale trvalo to asi 6tkm...

Prechod ze supersportu na cest.enduro

30.7.2013 v 22:26 | Nahoru | #80
Zelenina psal, že se mu líbí Varan, tak jsem reagoval. Vím,že co člověk, to názor. Taky vím, že svět se zbláznil do brambor.. Nic proti tomu, je to jen na každým. Já nepsal, že brambora je o ničem, jezdím Varana a vím, že je to spolehlivej koráb na cesty. Ale stejně je na každým, co si vybere
salut

Prechod ze supersportu na cest.enduro

31.7.2013 v 08:49 | Nahoru | #81
Sice moc neporadim, ale byl jsem na tom podobne s gixxerem.. chtel jsem zpomalit, neco pohodlnejsiho, ovladatelnyho a hlavne to jede, i kdyz to netocim az do (_!_).
Nakonec jsem vybral hypermotarda a jsem spokojenej.. ta masina je super.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

19.8.2013 v 17:43 | Nahoru | #82
Repulsion> Neohrabana ? peknej nesmysl... Jezdil sem supersporty a myslim ze na docela vysoke urovni. Ale poridil sem rodinku tak sem si koupil Varana. Je uzasne ovladatelnej a v zatackach si davam kluky n SS Je to o jezdci ne o motorce a na po rovine za to umi vzit kdejakej blb

(reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

20.8.2013 v 13:30 | Nahoru | #83

Tom.coki píše: Tento rok jsem absolvoval úplně stejný přestup jaký plánuješ ty. Měl jsem ZX10 a přešel jsem na XL1000 Varadero, takže myslím, že budu mluvit objektivně. Tyhle dvě motorky jsou naprosto nesrovnatelné a je to jako srovnávat jablka s hruškami. První pocit který budeš při přechodu mít, je neuvěřitelné pohodlný posed a celkově uvolněná poloha. Naopak ti bude asi trochu chybět výkon a nejraději by jsi narval pod sedačku ještě jeden motor, který tu motorku trochu urychlí. Vyměnit jaderný reaktor (ZX10) který jede 300km/h za obtloustlý parník (XL1000) který jede 160km/h je dost znatelná změna. Mé pocity při přechodu byly asi takové, že jsem se ze začátku nudil a myslel jsem, že to nebude ono. Najednou to nejede, nebrzdí, je to obrovská kráva se kterou se nedá manipulovat a nemá to takový fun faktor jako ZX10. Postupně jsem v tom ale našel co něco jiného co fun faktor obrací trochu jiným směrem. Nevracím se domu s bolavými zády a nohami a můžu si dovolit projíždět i cesty o kterých jsem nevěděl že existují (polňačky, lesní cesty). A to nejdůležitější je, že přejedeš celou ČR a jsi v pohodě. Cestování s touhle motorkou se najednou stalo poznáváním různých míst a ne pouhým broušením sliderů na vyhlášených zatáčkách.


Tak tohle jsi napsal moc pěkně

Zelenina-636--tady máš výpis vláken o varanech, tak si to pročti a pokud jsi uzrál na změnu vnímání motorkaření, tak varadero ber.
http://www.motorkari...-1000v-varadero.html

Naposledy editováno 20.08.2013 13:31:23

(reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

20.8.2013 v 14:50 | Nahoru | #84

vojta1 píše: Repulsion> Neohrabana ? peknej nesmysl...Je uzasne ovladatelnej a v zatackach si davam kluky n SS


Tak to seš frajer.Já si po usednutí na Varana připadal že jsem sedl do hodně dlouhýho a těžkýho kanape který umí jezdit jen rovně

(reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

20.8.2013 v 15:18 | Nahoru | #85

vojta1 píše: Repulsion> Neohrabana ? peknej nesmysl... Jezdil sem supersporty a myslim ze na docela vysoke urovni. Ale poridil sem rodinku tak sem si koupil Varana. Je uzasne ovladatelnej a v zatackach si davam kluky n SS Je to o jezdci ne o motorce a na po rovine za to umi vzit kdejakej blb

J,j. Na horších cestách SS ujíždím a na dobrých,pokud to není vyloženě borec, jim v pohodě stačím. Kde dobrým sporťákům nestíhám, to jsou dlouhé a rychlé zatáčky s dobrým povrchem. Na to ale varan nebyl stavěný, že jo?

1 reakcí na tento příspěvek Prechod ze supersportu na cest.enduro

20.8.2013 v 18:56 | Nahoru | #86
anti kecáš,obuj na Varana jiné gumy a budeš vidět jak se dají brousit stupačky po asfaltu a vrtět vracáky, to na Cagivě Elefant nikdy nedáš...Pneu Mwetzeler Tourance skutečne vedou Varana jak po kolejích, ale není to motorkou.

(reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro

20.8.2013 v 20:25 | Nahoru | #87
majanko>V době kdy jsem testoval Varana jsem měl jednoválec,takže jsem měl před tou váhou a rozvorem respekt. Co se týká Elefanta,zřejmě nevíš co píšeš.Zkus se podívat do profilu užvatele "dalila"
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero mkl33 15 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204


TOPlist