hledám nejlevnější řešení zvětšení "rámusu" z mého současného výfuku tak,abych prošel homologací. Je nutné si pořídit kompletní výfukový systém anebo stačí jen ta správná koncovka? Děkuji za pomoc, kolegové..
Uzavřeno 22.07.2013 v 09:34 uživatelem ZorroM
1 reakcí na tento příspěvek laďák na Yamahu xvs 1300a
1 reakcí na tento příspěvek laďák na Yamahu xvs 1300a
1. výrobce: z těch nejznámějších Cobra, Leo Vince, Vance and Hines, Hard Krome, BSM, český Creptus.
2. zahraničí a naše STK: bavíme-li se o oficiální cestě tak potřebuješ EU homologaci a splnění hlukového limitu. Z výše jmenovaných firem pouze Leo Vince...ostatní jsou USA, kde nemají ani EU homologaci ani nejsou v limitu. STK se dá udělat načerno, v zahraničí když potkáš nekompromisního policajta tak jedeš domů taxíkem. A opakuju, EU homologace a hlukový limit..jedno bez druhého jsou k ničemu.
3. cena: nevím jak na Midnighta ale na mého Draka je to +- 12000 - 25 000. Koncovky levnější, komplet systém dražší, ale hezčí.
4. funkce: Pokud koupíš homologované laďáky nepočítej s hezkým zvukem, kvůli limitu to bude pořád nic moc, výkon nepoznáš. Pokud půjdeš do Cobry nebo Hard Kromu budeš mít úžesný zvuk a koně a krouťák půjdou nahoru. Na Drakovi kolem 10 koní s komplet systémem Cobra 2+2. A protože jsou otevřenější než homologované je potřeba upravit sání, tj. ideálně KN filtr a přetryskovat karbec, případně Power Comander v případě, že máš vstřikování.
A nakonec: nejen dle mě ale i mnoha profíků, neber spoustu plácalů tady na foru moc vážně, se NEVYPLATÍ investovat jen do části. To znamená laufy za 20 000 s ostatním seriovým jsou vyhozený prachy. Přirovnal bych to k tomu, že když si půjčíš od Murryho tenisovou raketu tak s ní budeš hrát stejně jako s raketou za 2 000 z Tesca....protože ti chybí Murryho ruce a nohy Prostě ten potenciál nevyužiješ.
Jinak zkus použít funkci hledat..tady na foru je mraky temat na toto tema....
Kuba.
Mě akorát připadalo,že stačí koncovka na větší "rámus", která se pouze vymění se stávající.
O výkon mi ani tak nešlo, pouze ten zvuk.
Jeden "motorkář" mi dokonce poradil, že stačí do výfuku navrtat 2-3 díkry a bude to dostatečné..
Jinak začínám uvažovat už kvůli té homologaci, že se mé výlety pouze omezí na ČR..
1 reakcí na tento příspěvek laďák na Yamahu xvs 1300a
Ještě poznámka.....pokud dáš laďáky a neupravís sání motor nesešteluješ...bude ti práskat do výfuku, rozhodís si směs. A zase....víš typ motorky, takže najít si Power Comander a jeho cenu je 5 minut práce na googluFiltr to samé.
http://www.vanceandhines.com/metric.php
http://www.hardkrome...odels.php?modelID=41
http://www.knfilters...Star&engine=1304
http://www.cruisercu...d-newer/part/BLV2275
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laďák na Yamahu xvs 1300a
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laďák na Yamahu xvs 1300a
ZorroM píše: kubikula78> Těmi laďáky myslíš komplet systém? Přidáním koncovky tedy nemusím nic upravovat,ano?
Opět trocha teorie.....
Každý motor je z výroby nastavený na určitý přívod vzduchu( filtr)a odvod vzduchu (výfuk). Tovární nastavení ovšem není jediné možné. Ovšem aby motor fungoval jak má je potřeba stále dodržet rovnováhu vstupu a výstupu. Takže sáhneš na jedno musíš sáhnout na všechno. A hlavní je koncovka, protože ta dělá odpor, svod je jenom trubka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laďák na Yamahu xvs 1300a
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Progresivní pružiny v tlumičích Yamaha XVS 1300A Midnight Star | suzintro | 16 | 2.6.2024 v 18:50 lecomondo |
Yamaha XVS1300 Midnight Star - nast... Yamaha XVS 1300A Midnight Star | Versysák__ | 1 | 2.6.2024 v 10:31 ivako |
Yamaha XVS1300 Midnight Star-motoro... Yamaha XVS 1300A Midnight Star | Versysák__ | 12 | 20.5.2024 v 18:52 combust |
jaký olej do yamaha XVS 1300 Midnig... Yamaha XVS 1300A Midnight Star | dědoušek | 7 | 19.5.2024 v 15:18 combust |
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... | jidashek | 26 | 30.4.2024 v 11:56 Monty_78 |