Mám dotaz ohledně výběru motocyklu :)
Vlastním motocykl Honda CBF 250 a rád bych přešel na nějakou silnější, mám řidičák do 25/35 kW
a nemohu se rozhodnout, proto prosím o radu.
Chtěl bych asi nějaký půlitr např. Suzuki GS 500, Kawasaki ER5 nebo Honda CBF 500.
Poraďte někdo jakou z nich nebo jim podobnou :)) . Ještě jsem přemýšlel o nějaký šestce ale to už je asi moc ;)
Díky moc za rady.¨
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky
Číkus píše: Jirkasaki> To bylo do 25kW nebo 0.16 kW/kg. Nicméně se mi nezdá, že bys měl mít obě podmínky (starou i novou) současně.
Kolego, pleteš se, a to hned 2x...
1.
Bylo to (a u Jirkasaki stále je) do 25 kW (a případně i seškrceno z libovolného výkonu) a zároveň do výkonostního poměru 0.16kW na každý kilogram pohotovostní hmotnosti.
2.
Lidem s ŘP na omezený Áčko (tehdy do těch 25 kW) získaným před 19. lednem 2013 toto nastavení (do 25 kw seškrcené z libovolného výkonu a s poměrem do 0.16 kW/kg) zůstává i nyní po 19. lednu 2013.
A k tomu navíc taky mohou řídit mašinu i dle nového omezení A2, tedy do 35 kW (staženou z max. 70 kW) a zároveň s poměrem do 0.2 kW/kg - stejně jako kdyby si svůj ŘP udělali na motorku až teď po 19. lednu.
Tudíž je to přesně, jak píše Jirkasaki.
Ostatně není se tomu přece moc co divit.
Nebo by se Ti snad zdálo v pořádku, aby lidi, co si kdysi udělali ŘP na nějakou svoji nějakou mašinu (s nějakými parametry) a mnoho let na ní jezdili, tak nyní mávnutím kouzelnýho proutku by na tom jezdil nesměli?
A měli by teda teď všichni ty svoje motorky se ztrátou prodst?
Promysli to...
Naposledy editováno 12.07.2013 14:24:17
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky
To Tvoje do 25 kW "NEBO" do 0.16 kW/kg vyplývá zřejmě z první formulace zákona kdysi dávno, ale pak to bylo aktualizováno (upřesněno), a obě podmínky musely (a od té doby stále musejí) být splněny současně!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky
http://www.motorkari...amp;pgr=2#goto409820
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky
Číkus píše: Dovi> To se řešilo třeba tady:
http://www.motorkari...2#goto409820 [/quote]
Jestli čerpáš "nejčerstvější" informace z jakési 6 let staré snůšky dojmů, tak už to chápu...
Říkam Ti tedy dnes už podruhé, že ta prvotní ne zcela jednoznačná formulace v zákoně byla mezitím už dávno přeformulována. Jinak by totiž podle toho Tvého mylného výkladu bylo možno i s tím omezeným Áčkem řídit velmi těžké motorky se skoro libovolným výkonem...
Nebo by se Ti snad zdálo v pořádku, aby lidi, co si kdysi udělali ŘP na nějakou svoji nějakou mašinu (s nějakými parametry) a mnoho let na ní jezdili, tak nyní mávnutím kouzelnýho proutku by na tom jezdil nesměli?
jednou platilo "do 25kW nebo 0.16 kW/kg" (a to platilo, protože to bylo v zákoně), není přece možné aby to najednou přestalo platit (tedy minimálně pro ty, kteří dělali papíry v době platnosti tohoto zákona).
"Ne zcela jednoznačná formulace"? Nikoliv. "Nebo" znamená "nebo" a ne "současně".
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky
To je ale podružné - podstatné je, že jsi neměl pravdu, a to hned 2x v jednom příspěvku.
A proto jsem si dovolil Tě opravit, aby se tady nešířily mýty a bludy, ale nebylo to samozřejmě nic osobního proti Tobě.
Dál už bych se v tom tedy nerýpal, pokud souhlasíš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky
S pojmem "chyba v zákoně" nesouhlasím, jednou je zákon platný, tak prostě platí.
pokud máš na té hujdě něco najetý, klidně bych bral to SV.
je to nezáludná a hodná motorka ale na druhou stranu narozdíl od některéch jinéch velmi zábavná a nenudná