Téma: Netáhne od 4ky
11.7.2013 v 21:28
Opět mám problém s CeBRem. Už mě to vážně začíná štvát, něco opravím, objeví se do týdne další problém..
Poslední dva týdny pozoruju, že netáhne tak, jako dřív.
Na jedničku, dvojku a trojku paráda, ale jakmile tam hodím čtyřku a výš, je citelný propad výkonu oproti dřívějšímu stavu.
Svíčku jsem měnil za NGK CR8E, trochu se to zlepšilo.
Karbec rozebíral, byl čistej, membrána nepoškozena.
Profukoval jsem hadičky vedoucí palivo, zdají se čisté.
Směs je nastavena správně, tj. na 1500 ot/min.

Dříve jsem řadil při 8tis otáčkách za minutu, teď to má stejnou sílu asi o 700 otáček výše.
Nějaký nápad?

Možná pomůže fakt, že mi za poslední 2000km sežrala asi 0,7 litru oleje, to ale ještě jela v pohodě.

Naposledy editováno 11.07.2013 21:33:00
Předchozí
1 2
Následující

Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 21:51 | Nahoru | #1
Tak jestli ti zacla zrat olej tak bud krouzky nebo gufera na ventilech.
Jinak smes nema s volnobeznejma otackama nic moc spolecnyho. Chtelo by to zmerit komprese, coz stejne neudelas bez meraku, kterej asi nemas. Takze si dojed do servisu a tam ti reknou jestli krouzky nebo ventily nebo oboje. Bych ti na Morave poradil lovce, ale to mas daleko , je az za Brnem, ale kdy dolejes olej tak tam mozna dojedes. Ja k nemu jezdim s autem az z Prahy

1 reakcí na tento příspěvek Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 22:16 | Nahoru | #2
Měřák by měl mít jeden servisák ze vsi
Ten olej teď průběžně kontroluju, pokud bude hladina klesat rychle, nějak to začnu řešit.

Pokud by ale byly špatný komprese, táhlo by to špatně už na první tři kvalty

2 reakcí na tento příspěvek Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 22:17 | Nahoru | #3
řeknu ti to asi takhle CBR ve 125 ti asi nikdy moc nepojede...moje rada- vyhod to a kup si motorku

(reakce na) Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 22:23 | Nahoru | #4

Wojtys píše: řeknu ti to asi takhle CBR ve 125 ti asi nikdy moc nepojede...moje rada- vyhod to a kup si motorku


Hahaha
Mít na to papíry, jdu do šestky. Jenže zatím nemám.
A píšu, že to jede hůř, než předtím. Nečekám od toho 150kmh na rovině.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 22:24 | Nahoru | #5

Wojtys píše: řeknu ti to asi takhle CBR ve 125 ti asi nikdy moc nepojede...moje rada- vyhod to a kup si motorku



Ty musis bejt hodnej chytrej ...

(reakce na) Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 22:32 | Nahoru | #6
JR..> za to ty moc ne cbr jede hůř jak 80ka ve 2T..a to je co rict..když bych si mel vybírat silničku za 35000, tak bych šel třeba do aprilie nebo cagivy..ale každyho volba..napsal sem jenom svuj nazor

1 reakcí na tento příspěvek Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 22:34 | Nahoru | #7
Wojtys:
To že bys šel do Aprilie nebo Cagivy mi je dokonale volný, nechci dvoutaktní "fichtl stajl" zvuk ale hlavně nehodlám platit u dvácky 9l/100km.
Snažím se tu vyřešit problém, tohle je jen zbytečnej spam..

Naposledy editováno 11.07.2013 22:35:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 22:36 | Nahoru | #8
kuceraz> tak se nediv ze ti to nejede

Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 22:37 | Nahoru | #9
ten je nejchytřejší :DDD 0,7L na 2000km je hrozně moc v tom hledej problém a to že to táhne normálně na první kvalty to se ti jen zdá ... nebo by si to poznal ve dvou ... já to odhaduji na připečené kroužky nebo proste vyjetetej válec..

(reakce na) Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 22:39 | Nahoru | #10
kuceraz> Na tech prvnich kvaltech si toho tolik nevsimnes (podle me). Stim ze ti to najednou zaclo zrat tolik voleje bych asi napred proveril tohle. Jestli budes mit merak, tak to zmerte a uvidite, jestli budou tlaky v prdeli, nalej do valce trochu oleje (zlici) a merte znovu, pokud pujdou tlaky nahoru jsou to krouzky nebo valec, jeslti to bude porad stejne nizky tak jsou to ventily.
Jinak generalkovat dvacu v tomhle stavu je podle me prodelecnej podnik, ale treba ti to nekdo udela na Vysocine za levno, fakt nevim.

Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 22:40 | Nahoru | #11
wojtys tobě dávají asi rodiče na benzín ale dělat každý dva roky generálku a jezdit za 9 L není výhra ....

(reakce na) Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 22:40 | Nahoru | #12

Wojtys píše: kuceraz> tak se nediv ze ti to nejede



On resi problem na svoji motorce, chce ho vyresit. Vzhledem k tomu ze nema cinu, je rada kup si jinou motorku uplne mimo misu.

1 reakcí na tento příspěvek Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 22:42 | Nahoru | #13
co řetězovka? Ta dokáže sebrat dost výkonu a u dvácy to je safra znát. Je ta ztráta pozvolná nebo najednou?

Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 22:43 | Nahoru | #14
nebo sehnat motor z bourané podle mě se do 6 000 vejdeš

Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 22:44 | Nahoru | #15
a mrkni jestli ti kouří modře :)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 22:46 | Nahoru | #16
Dodo_Terra> Hele tohle uz jsem slysel, ale nejak me nikdy nikdo nedokazal vysvetlit jak by to ten retez udelal. To neber jako rejpani proste me to zajima. Takze kdyz na to jdu logicky a vemu ze znatelnej ubytek vykonu u dvacy budou 2 kw ? , ktery by mel sebrat retez, tak jedinej zpusob jak by je retez mohl sebrat je mechanickum trenim, ktere by nasledne musel premenit na teplo. Dokazes si predstavit jak teplej by musel byt retez na jehoz povrchu by se vyzaroval vykon 2 kw ?

(reakce na) Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 23:02 | Nahoru | #17
gugo> tak tak

Wojtys> machruješ s 2T a že si má koupit pořádnou motorku, ale hlavně že ty máš jen 80ccm v 15 na to nemůžeš a v 16 máš na víc... když chceš někoho poučovat začni u sebe

Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 23:06 | Nahoru | #18
já mám řetěz v kekelu a motorka mi jede 95, a jezdívala tak 115-120. Ještě že už bude zejtra nová řetězovka. Nedokážu si to vysvětlit jak to je, ale je to tak. Dokonce nedávno to tady někdo řešil taky s cébrem.

Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 23:06 | Nahoru | #19
A co takhle zkusit servis (nejlépe přímo Hondu)? Ano bude to něco stát, ale bude to na druhou stranu potom všecko ok ;)

Naposledy editováno 11.07.2013 23:07:09

1 reakcí na tento příspěvek Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 23:12 | Nahoru | #20
ono to taky kolikrát v servise není tak slavné ....

Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 23:16 | Nahoru | #21
www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=146888&fid=59

promiň za blbý vložení, mě to z mobilu nějak nejde.

Ty to u větší moto nepoznáš, protože furt nejezdíš na hraně maximálky. Ale na dváce je i 10km/h kurňa znát.

Mě by taky zajímalo čím to je, kdyby to někdo nejak vysvětlil jak a co a proč? Zatím to beru že je to takova dogma. Kdyby to nebyla vlastni zkusenost, taky neverim.

(reakce na) Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 23:18 | Nahoru | #22
Rider-bandit> Nevím jak to chodí jinde, ale konkrétně jezdím servisovat malé Cebro přímo do Hondy (Moravamotors) a jsem plně spokojen. Chlapi jsou tam ochotní, šikovní a vždycky poradí.

1 reakcí na tento příspěvek Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 23:25 | Nahoru | #23
hlavní problém dle mého je u řetězu že je nerovnoměrně vytahaný ...... tím pádem v jednom místě je napnutý a kolo se hrozně stuha točí a pak je zas volný takže motorka tahá škubavě tím doopravdy pár koníků uteče . Na sprintech se používají co nejslabší řetězy místo 530 používají 520 bezkroužkový . Takže když dáš motorku na stojan a zatočíš kolem tak se kolo otočí 2x jen a u 520 třeba 8x to jde hrozně znát na výkonu ....

(reakce na) Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 23:32 | Nahoru | #24
Rider-bandit> Nojo , ale nerovnomerne vytahanej retez vyztraci tu energii protoze drbe z celou motorkou.

Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 23:33 | Nahoru | #25
před několika lety jsem jel s motorkou do servisu na garanční prohlídku a řekli mi že
mi napnuli rozvodový řetěz měl jsem to napsané na faktuře ... a když mi předával mechanik motorku ,který na ní dělal tak jsem se ho zeptal kde se rozvody napínají a on nevěděl :DD ale na faktuře to bylo:DD a nebo nedávno jsem dával do servisu řetězovku na výměnu (přinesl jsem svojí) tak mi řekli že mám asi šišatou rozetu že je řetěz nerovnoměrně natažený ... že u jejich řetězovky by se to nestalo. Tak jsem přišel domu sundal kolo a nandal rozetu přesně rovně a je po problému . kolikrát v servise spěchají a tak to dopadá

Netáhne od 4ky

11.7.2013 v 23:53 | Nahoru | #26
asi mi nebudeš věřit ale to samé se mi stalo teď o víkendu. Natankoval sem u Euroilu, ujel jsem pár kilometrů a začali nehorázné problémy přesně jako ty popisuješ, dom sem jel asi dvě hodiny. Mezitím sem stihl vyměnit svíčku, ta první byla totálně v hajzlu a po dojetí domů vypadala ta druhá stejně jako ta první takže sem si řekl že to musí být benzínem . Vyčistil sem karbec, koupil jiný benzín a pro jistotu dal novou svíčku a světe div se, jako za mlada takže možná si taky špatně natankoval

Netáhne od 4ky

12.7.2013 v 07:11 | Nahoru | #27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne od 4ky

12.7.2013 v 07:47 | Nahoru | #28
gugo> ja jsem ten retez poznal vice nez dost. Pred vymenou retezovky a servisu jsem do jednoho kopce jel horko tezko na 4 a po vymene retezovky a udelani servisu jsem v tom kopci jel v poho za 5 a jeste zrychloval

takze u dvacky to jde moc poznat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne od 4ky

12.7.2013 v 09:04 | Nahoru | #29

gugo píše: Dodo_Terra> Dokazes si predstavit jak teplej by musel byt retez na jehoz povrchu by se vyzaroval vykon 2 kw ?

Mám takovou teorii.. takový výkon je potřeba hodně chladit takže bych řekl že jak si tak řetěz sviští vzduchem (odhadovanou rychlostí tak 50km/h) tak nejen že se masivně zahřívá ale jak je děravý, proudí skrz něj docela pěkné množství chladného vzduchu (od kola i rychlostí pohybu). I zatuhlé nebo žádné mazivo pod O kroužkama dokáže řetěz učinit nepoddajným a co dělá suchá guma při pohybu po kovu? no Teplo Tohle se ale dá krásně zjistit, stačí řetěz povolit a vyzkoušet jestli nejsou jednotlivé články zatuhlé.

E: nebo stačí pořádně zatočit rukou kolem jestli jde z lehka nebo se třeba po půl otáčce zastaví, to bude jednodušší.

Naposledy editováno 12.07.2013 09:08:47

(reakce na) Netáhne od 4ky

12.7.2013 v 09:35 | Nahoru | #30
pernik92> A nojo u dvacy je poznat i to ze sis dal k obedu 2 knedliky nevic. Ne vazne treba pocasi , vhlhost vzduchu a jeho teplota hraje u malejch kubatur hodne velkou roli.
Si pamatuju kdysi na smisonu jsem jezdil na letiste a vzdycky kdyz jsem vlete projizdel silnici co vedla lesem, tak jako by nekdo toho simsona postrcil dopredu. Pak jsem elaboroval s kapanim vody na vzduchovy filtr ....jee to byly casy.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
špatně funkční sytič Honda CBR 125R Marcus_23 21 25.10.2024 v 19:00 mira008
Výpadek hadičky při jízdě Honda CBR 125R lukyfrci 6 21.10.2024 v 21:41 Slávek-TDM
Jedna strana blinkrů přestala fungo... Honda CBR 125R MrLuckyoff 2 23.8.2024 v 23:18 MrLuckyoff
Cbr 125 2008 nepřesnost palivoměru Honda CBR 125R sasasasa 1 8.8.2024 v 10:00 Krautkopf
Bílý dým Honda CBR 125R Hondapcx125 17 17.7.2024 v 11:22 Medved

TOPlist