Poslední dva týdny pozoruju, že netáhne tak, jako dřív.
Na jedničku, dvojku a trojku paráda, ale jakmile tam hodím čtyřku a výš, je citelný propad výkonu oproti dřívějšímu stavu.
Svíčku jsem měnil za NGK CR8E, trochu se to zlepšilo.
Karbec rozebíral, byl čistej, membrána nepoškozena.
Profukoval jsem hadičky vedoucí palivo, zdají se čisté.
Směs je nastavena správně, tj. na 1500 ot/min.
Dříve jsem řadil při 8tis otáčkách za minutu, teď to má stejnou sílu asi o 700 otáček výše.
Nějaký nápad?
Možná pomůže fakt, že mi za poslední 2000km sežrala asi 0,7 litru oleje, to ale ještě jela v pohodě.
Naposledy editováno 11.07.2013 21:33:00
Jinak smes nema s volnobeznejma otackama nic moc spolecnyho. Chtelo by to zmerit komprese, coz stejne neudelas bez meraku, kterej asi nemas. Takze si dojed do servisu a tam ti reknou jestli krouzky nebo ventily nebo oboje. Bych ti na Morave poradil lovce, ale to mas daleko , je az za Brnem, ale kdy dolejes olej tak tam mozna dojedes. Ja k nemu jezdim s autem az z Prahy
1 reakcí na tento příspěvek Netáhne od 4ky
Ten olej teď průběžně kontroluju, pokud bude hladina klesat rychle, nějak to začnu řešit.
Pokud by ale byly špatný komprese, táhlo by to špatně už na první tři kvalty
2 reakcí na tento příspěvek Netáhne od 4ky
Wojtys píše: řeknu ti to asi takhle CBR ve 125 ti asi nikdy moc nepojede...moje rada- vyhod to a kup si motorku
Hahaha
Mít na to papíry, jdu do šestky. Jenže zatím nemám.
A píšu, že to jede hůř, než předtím. Nečekám od toho 150kmh na rovině.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne od 4ky
Wojtys píše: řeknu ti to asi takhle CBR ve 125 ti asi nikdy moc nepojede...moje rada- vyhod to a kup si motorku
Ty musis bejt hodnej chytrej ...
1 reakcí na tento příspěvek Netáhne od 4ky
To že bys šel do Aprilie nebo Cagivy mi je dokonale volný, nechci dvoutaktní "fichtl stajl" zvuk ale hlavně nehodlám platit u dvácky 9l/100km.
Snažím se tu vyřešit problém, tohle je jen zbytečnej spam..
Naposledy editováno 11.07.2013 22:35:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne od 4ky
Jinak generalkovat dvacu v tomhle stavu je podle me prodelecnej podnik, ale treba ti to nekdo udela na Vysocine za levno, fakt nevim.
1 reakcí na tento příspěvek Netáhne od 4ky
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne od 4ky
1 reakcí na tento příspěvek Netáhne od 4ky
promiň za blbý vložení, mě to z mobilu nějak nejde.
Ty to u větší moto nepoznáš, protože furt nejezdíš na hraně maximálky. Ale na dváce je i 10km/h kurňa znát.
Mě by taky zajímalo čím to je, kdyby to někdo nejak vysvětlil jak a co a proč? Zatím to beru že je to takova dogma. Kdyby to nebyla vlastni zkusenost, taky neverim.
1 reakcí na tento příspěvek Netáhne od 4ky
mi napnuli rozvodový řetěz měl jsem to napsané na faktuře ... a když mi předával mechanik motorku ,který na ní dělal tak jsem se ho zeptal kde se rozvody napínají a on nevěděl :DD ale na faktuře to bylo:DD a nebo nedávno jsem dával do servisu řetězovku na výměnu (přinesl jsem svojí) tak mi řekli že mám asi šišatou rozetu že je řetěz nerovnoměrně natažený ... že u jejich řetězovky by se to nestalo. Tak jsem přišel domu sundal kolo a nandal rozetu přesně rovně a je po problému . kolikrát v servise spěchají a tak to dopadá
nebude to ten samej problém?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne od 4ky
takze u dvacky to jde moc poznat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne od 4ky
gugo píše: Dodo_Terra> Dokazes si predstavit jak teplej by musel byt retez na jehoz povrchu by se vyzaroval vykon 2 kw ?
Mám takovou teorii.. takový výkon je potřeba hodně chladit takže bych řekl že jak si tak řetěz sviští vzduchem (odhadovanou rychlostí tak 50km/h) tak nejen že se masivně zahřívá ale jak je děravý, proudí skrz něj docela pěkné množství chladného vzduchu (od kola i rychlostí pohybu). I zatuhlé nebo žádné mazivo pod O kroužkama dokáže řetěz učinit nepoddajným a co dělá suchá guma při pohybu po kovu? no Teplo Tohle se ale dá krásně zjistit, stačí řetěz povolit a vyzkoušet jestli nejsou jednotlivé články zatuhlé.E: nebo stačí pořádně zatočit rukou kolem jestli jde z lehka nebo se třeba po půl otáčce zastaví, to bude jednodušší.
Naposledy editováno 12.07.2013 09:08:47
Si pamatuju kdysi na smisonu jsem jezdil na letiste a vzdycky kdyz jsem vlete projizdel silnici co vedla lesem, tak jako by nekdo toho simsona postrcil dopredu. Pak jsem elaboroval s kapanim vody na vzduchovy filtr ....jee to byly casy.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R | ignácio | 13 | Včera v 16:05 Krautkopf |
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R | Bumik | 13 | 1.6.2024 v 00:37 Drakl |
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R | Honza003 | 10 | 31.5.2024 v 13:29 ignácio |
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 14 | 17.5.2024 v 07:35 rg250 |
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R | Honda23 | 49 | 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_ |