paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tak pište své postřehy a náměty na úpravu.

Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

30.6.2013 v 19:29 | Nahoru | #8731
storeman> Fotky pěkný , potok má jednu výhodu, že nezaroste . Je fajn, že jezdíte .

Jedete někdo do té Ředhoště? Nějak hledám chuť jet, ale nemůžu ji najít . Zítra snad předělám to startování, vyměním chladič a bude jakž takž připravená. Volno v tu sobotu mám a asi bych měl jet, těch akcí je letos docela málo a chtělo by podpořit, co je. Jen se mi, nevím proč, moc nechce.

30.6.2013 v 19:52 | Nahoru | #8732
storeman> Já doufám, že už se příště zůčastním. Letos se mi nějak pomalu sjíždí zadní guma, každé upadnutí si vvyžádalo několik týdnů léčení.

30.6.2013 v 20:06 | Nahoru | #8733

Janek píše: storeman> Fotky pěkný .

Konečně jsem udělal nějaké akční foto. Příště už musíme vzít alespoň foťák.

Janek píše: Jedete někdo do té Ředhoště?.

Já jsem se nepřihlásil, ale docela bych jel.
Nejsem vyhrávací typ a tak bych prostě jel jen kvůli tomu trochu si zajezdit a zase vás několik potkat
A tak to nechám na poslední chvíli, jestli bude volno v práci a jaká bude nálada doma

1.7.2013 v 18:47 | Nahoru | #8734
Vypadá to, že s tatíkem do Ředhoště pojedeme. Dnes bych měl poslat přihlášky a peníze. Většinou, když se ti někam nechce, je to pak super akce - nemáš žádná velká očekávání a každá maličkost je pak fajn. Horší je to, když tam jedeš naheclej, že budeš na bedně atd. a pak to nedopadne podle představ.
Kawu jsem o víkendu přezul, karburátor už sice drží hladinu, ale pořád to není ono. Taky jsem zjistil, že nefunguje větrák - v dílně jsem to natočil, hrál si s plynem, sledoval jsem jak se vrací lanka atd. No chvíli to trvalo. Najednou koukám a koleno výfuku bylo úplně rudý, to jsem na Kawě ještě neviděl. Tak jsem to zdechnul a podle jak to v chladiči bublalo, jsem nebyl daleko od uvaření. A větrák se ani nehnul...

Tuhle sobotu bych měl jet do Radvanic na endurosprint - to zas bude ostuda...

Včera jsem byl s Dutohlavem, Voxmenem, Martym a 2 dalšími na projíždce a bylo to fajn. Nějaký brody (v jednom se koupal Marty), nějaký potoky (v jednom jsem se koupal já), pískovna parádní, cca 85 km. Akorát EXC nemá ráda vodu kolem svíčky, to se bude muset ještě pořešit.

1.7.2013 v 20:57 | Nahoru | #8735
LuVo> Do Radvanic bych rád jel a moc by se mi to hodilo, protože Berg už bude připravený. Ale nedostanu volno a 5. - 6. musím do práce. Ještě jsem dnes zašel za vedoucím, co kdyby náhodou, ale neklaplo to.
Ředhošť asi tedy dám. Snad to taky odjedu, včera jsem si udělal mozoule při sekání sekačkou , dnes jsem si byl zaběhat, jestli mě nebudou brát křeče a vypadá to nadějně.

2.7.2013 v 10:38 | Nahoru | #8736
Mám čerstvé info z Radvanic.Kamarád projížděl trať a je prý super,krásná,žádná vyjebávka a asi 0,5hod.kolo.
Janku já budu od čtvrtka večera do neděle tady ,máme tu sraz.Tak se zastav na pivko

2.7.2013 v 13:02 | Nahoru | #8737
vencaxt> Přijedu jen pokud tam mají nějaký dobrý zeleninový salát .
Mám ranní pá, so, tak by to mohlo klapnout, asi přijedu na káwě. Máte v plánu nějaký výlety nebo budete pořád v místě?

2.7.2013 v 13:58 | Nahoru | #8738

3.7.2013 v 11:05 | Nahoru | #8739

vencaxt píše: Bezva,přes den se bude hlavně jezdit a v plánu je i něco mimo cesty ale asi nikdo nebude na ostrých gumách a tak to bude jen kochačka Večer se budeme družit a stmelovat kolektiv

Počkej, jsem myslel, že je to nějaký středoškolský sraz po 80ti letech a vy tam budete s motorkama? Tak to je jiná , přijedu, pokud nebude najaký chcanec. Písni mi prosím telefon do pm, abych když tak zavolal.

3.7.2013 v 13:43 | Nahoru | #8740
samé XT-660,.....teda skoro samé

2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

7.7.2013 v 10:34 | Nahoru | #8741
Jen tak pro zasmání, když se moc nejezdí...
Objevil jsem pár fotek z mých začátků

Moje první motorka! Jawa 550 pařez. Věk asi 15-16 let! Rok 1973-4. Ale jezdil jsem na něm už někdy od 12-ti 13-ti let.
Už tenkrát jsem jezdil i v zimě. Pod koly jsou zbytky sněhu.

Na kamaradově mopedu Jaweta. Spolu jsme jezdili po okolních lesích. Zlatý časy!

A moje opravdu první motorku (ten pařez byl táty) Jawa 05 !
Na učňáku jsem byl u holek jednička
Za řídítky brácha. Dnes je mu přes 40.

8.7.2013 v 06:31 | Nahoru | #8742
storeman> Pěkný Ani ses moc za ty leza nezměnil

8.7.2013 v 07:46 | Nahoru | #8743
storeman> Krásný fotky , jak píše Filip, na tý 1. fotce bych řekl, že je to nějaká retušovaná aktuální fotka - pořád ten šibalskej radostnej úsměv . Je vidět, že máš motorky v krvi

14.7.2013 v 22:39 | Nahoru | #8744
Tak já to teda prásknu. Náš skromný kamarád LuVo získal pohárek za 1. místo v Ředhošti.
Byl to opravdu těžký boj. I jeho Kawa tentokrát šlapala na jedničku. Posílám velkou gratulaci.
Janek skončil na 4. místě. Ten se s technikou naopak velice trápil a na Kawě už ho asi neuvidíme. Vyhrožoval,že to rozprodá na díly. Kvůli jednomu blbému relátku startéru se nedostal na bednu.
Byl to opravdu velký boj. Mě se z toho třesou ruce ještě teď. I když jsem se zůčastnil jen jako divák. Obdivuju všechny co to dojeli.

14.7.2013 v 22:59 | Nahoru | #8745
Potvrzuji - LuVo jezdil jak motorová myš. Nevím co si šlehnul před startem, ale nakoplo ho to dobře
Já bych si potřeboval něco šlehnout dneska - bolí mě snad i ta místa na těle, kde žádné svaly ani nejsou. Přesto lze tento víkend považovat za velmi vydařený. Klidně si dokáži představit opakování, tak snad Hajnej nezanevře

14.7.2013 v 23:15 | Nahoru | #8746
Jo jo, jako motorová myš. Taky by se dalo říct, že LuVo je skokan roku.

15.7.2013 v 10:07 | Nahoru | #8747
Luvo jel opravdu špičkově , nedělal chyby, má to v hlavě srovnaný, ví, kde má tahat, kde má jet na jistotu . Rád bych viděl, jak to jel, ale ani jsem si nevšiml, že mi dal kolo .
Taky se mi líbil kluk na tom TA, moc pěkná jízda .
Krťa podal výkon z jiný dimenze a hlavně v prvním kole nás všechny pěkně rozsekal
Moc pěkný závod a vůbec celá akce , zase jsem měl po delší době radost z ježdění, bavilo mě každý kolo i když od jistý doby jsem se moc trápil. Jsem povahou "závodník", tak mě můj výsledek mrzí, ale celkově mám výborný pocit. Ověřil jsem si, že jsem se dal správnou cestou i s tím jedením/nejedením.

Ládínek. píše: ...Janek vyhrožoval,že to rozprodá na díly....

Technika stárne, elektrika dostala dost na prdel letos v zimě a od té doby mě trápí. Důvod je prozaický, nemám peníze, abych mohl udržet dva stroje v dobrým technickým stavu. Prostě na to nevydělám. Kdyby mě alespoň bavilo jezdit po silnici, tak bych si Kawu nechal na to, ale silnice mě vůbec nebere. Podívej, jak to vypadá s mastodontama. Hradiště zrušený pro nezájem, teď Ředhošť byla vzhledem k předem přihlášeným taky na hraně.... a lepší to asi nebude. Rodinný život sám o sobě se stává čím dál nákladněším a mít k tomu dvě motorky je dost přepych, alespoň pro mě. Jen Husar mě letos stál 90t a to jsem najel 20 mth . Dost investicí bylo pro budoucnost, tak se ta cena nemůže brát jako nějak dramatická a počítal jsem s tím už při koupi.
Prostě sypat do Kawy už nechci a rozhodnutí ukončit kapitolu mastodont je pro nějakou dobu definitivní, spíš nevyhnutelný s ohledem na peníze. Jsem šťastným člověkem, mám úžasnou ženu, úžasný děti, práci, kde bydlet - na tom skutečně záleží - Žádný jiný úspěch tohle nevyváží.
Kawa mi dala do života neuvěřitelně moc skvělých zážitků, kamarádů, radosti, zkušeností, prostě jen samý pozitiva, ale už nazrál čas . Asi to bude jako pohřeb v rodině , ale z rozhodnutí mám dobrý pocit.

15.7.2013 v 10:47 | Nahoru | #8748
Janek> To má hlavu i patu.Už jsem ti to říkal v Ředhošti že lehká bude pro tebe lepší a Kawu jsi zničil dokonale a asi nemá cenu do ní dávat další korunky.
Luvo jel opravdu super a i ty jsi jel bezva jízdu.
Krtek by mohl jet myslím i s lehkejma a nedopadnul by ani tam špatně.Je to blázen,přeskakovat na motorce která má přes 200kg lavice a dopadat na rovinu není asi normální i když v druhé rozjížďce to už nedělal.Prej to byly děsný rány

Naposledy editováno 15.07.2013 10:53:36

15.7.2013 v 10:51 | Nahoru | #8749
2x

Naposledy editováno 15.07.2013 10:52:47

15.7.2013 v 20:26 | Nahoru | #8750
Taky jsem na to koukal jak Krtek jezdí. Jak za mlada, po všech těch úrazech. Je stou motorkou srostlej Parádní jízda.

15.7.2013 v 20:59 | Nahoru | #8751
Gratuluji Luvovi a všem zúčastněným závidím, ale prostě jsem to doma neukaučoval!
Na minulý víkend bylo naplánováno moc rodinných akcí.

Oldřichov a Hradiště zrušený, tři akce jsem si nechal utéct, ... to je život! Že jsme raději nevyhořeli!

Tak uvažuji, že se spojím z Kadeloidem a uspořádáme nějaké komorní poježdění v okolí. Nějaký další KVJET nebo BROFF.

15.7.2013 v 21:31 | Nahoru | #8752
Nějaký fotky od Sadílka

Naposledy editováno 15.07.2013 21:32:55

15.7.2013 v 22:23 | Nahoru | #8753
děkuji všem za gratulace a chválu, to si ani nezasloužím...

šlehnul jsem si tablety proti křečím a rychlý a pomalý cukry

to, že jsem vyhrál, je hlavně souhra náhod - ostatním to klukům nejelo nebo udělali nějakou chybu, já jsem chytnul dobré tempo, vydržel jsem to fyzicky, byl jsem celkem v klidu, snažil jsem se pravidelně dýchat, spadnul jsem jen 3x, ostatní taky zdrželi pády ostatních, podařilo se mi na vhodném místě předjet jezdce o kolo zpět, takže mě pak nebrzdili v techničtějších částech trati... prostě hodně náhod pohromadě... jinak by mě Janek a ten Martin Jelínek na XR 650 s přehledem pojezdili...

V první jízdě Krtek raketově vypálil a totálně všem zmizel (během závodu mi dal 2 kola), Janek byl po startu přede mnou, tak kdyby neupadl, ujel by mi. Po hodině závodu jsem si ustlal a ohnul řadičku, pak jsem musel řadit patou. Po hodině a půl mě dojel na tom XR. Asi kolo jsem ho držel za sebou, pak jsem poznal, že to nemá cenu, tak jsem ho pustil a dojel za ním s nějakou ztrátou.

V druhý jízdě jsem podělal start, ale v první zatáčce jsem to narval na vnitřek a dost lidí předjel, pak přišel pád Krtka cca. ve 4. zatáčce v bahýnku, potom jsem několik lidí předjel během prvního kola, před koncem kola jsem dojel Janka a ten před průjezdem "časomírou" upadl. Tak jsem šel do vedení a to mi vydrželo až do konce. Ale jak už jsem psal, kluky zdrželi jejich pády i ostatních, jinak by mě dojeli a předjeli. Znáte to, když je štěstí unavený, sedne i na vola...

Krtek jel neskutečně, to jsem nechápal, jízda jak na lehkým enduru

18.7.2013 v 20:18 | Nahoru | #8754
Tak jsem dnes sundal z Kawy bastry a dal je na Berga, takže do terénu už určitě nevyjedu.
Kdyby měl někdo zájem o nějaký díly, tak bych uvažoval o prodeji na díly.
Prvně bych nabídnul komplet motor + jeden motor na ND, který je z té Kadeloidovovo KLX + jedno torzo motoru KLXR, který je taky ze zbytků od Kadeloida a zadní centrál Ohlins - ten je v pěkným stavu a je to origo díl na KLX 650R. Asi zkusím i inzerci a pokud se prvně nezbavím těhle velkých věcí, tak to zkusím střelit jako komplet přibližně jak to je teď s tím, že sprovozním startování nebo to přes zimu komplet rozložím/složím/poopravuju/dám do původního stavu a bude z ní zase pěkná gejša a potom se uvidí co s ní.
Mít dílnu, tak ji strčím někam do rohu a nechal bych tomu čas, ale nemám ji kam dát a všude bude jen "překážet".
Bude to těžký loučení, ale z rozhodnutí mám dobrý pocit.

18.7.2013 v 20:24 | Nahoru | #8755
zajímá mě ten centrál,prosím podrobnosti do pm,díky

18.7.2013 v 20:44 | Nahoru | #8756
Janek> Jestli jsi už rozhodnutej jí prodat, tak prodej na ND bych nechal až na posledním místě. Dej jí dohromady tak, aby byla ve slušnym stavu, aby jsi ji s klidným svědomím prodal. Nemusí se blýskat jako nová, tomu už stejně nikdo nevěří. Jak to začneš prodávat na díly, tak se Ti doma bude válet dlouhou dobu spousta věcí, než to všechno prodáš.
Na druhou stranu bývá prodej na díly výnosnější, ale je to o času.

V zimě byla na inzerci rozebraná KLR - vše kromě motoru. Tak jsem koupil, co jsem potřeboval a ještě před pár týdny bylo v inzerci pořád hodně dílů z této motorky. Teď po Ředhošti, když sháním zadní brzdu, tak jsem zjistil, že už je všechno pryč. A mám smolíka.

2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

26.7.2013 v 21:09 | Nahoru | #8757
Tak jsem po 12-ti dnech vytáhl KTMku a v tom horku to nebylo nic moc.
Potůčky vysichají, vyježděné koleje jsou tvrdé jako beton a vysoká tráva nedovoluje prozkoumávat nové terény.
A tak jsem se alespoň díval po ovocných stromech rostoucích volně v okolí Jaderné elektrárny jaká poslední pozůstatek zdouraných vecnic. A úroda bude bohatá
Třeba tady jsou narazil na malý stromek úplně obalený dosut nezralými špendlíky. A o kousek dál je celá řada takto obalených stromů. Akorát nením k čemu je to dobrý, mimo toho pár jich ochutnat.

27.7.2013 v 15:18 | Nahoru | #8758

storeman píše: Tak jsem po 12-ti dnech vytáhl KTMku a v tom horku to nebylo nic moc.

Ovoce vypálit. Sou tam nějaký švestky????????

29.7.2013 v 13:00 | Nahoru | #8759
storeman> Taky využívám enduro ke sběru plodů.

29.7.2013 v 20:37 | Nahoru | #8760
Po dnešní vichřici bude terén vhodný pro ty, co rádi skáčou přes kládu!
Volal mi kámoš který bydlí v okrajové části města a říkal, že během té chvíle co nebylo vidět na krok, popadalo v lesích i okolo cest mnoho stromů.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i venceslaus 31 22.7.2023 v 18:57 kratkej01