mám takový problém. Když vyvezu motorku z garáže normálně nastartuji a vše je v pohodě, ale jedu se projet někde zastavím chcípnu to a už nejde nastartovat. Jen tak se pomaličku převaluje (jako když je vybitá baterka). Ale když počkám do druhého dne nebo nějakou dobu tak zase normálně nastartuje. Když jsem přišel na závadu tak jsem rozdělal všechny kontakty, vyčistil je a prostříkal kontaktolem, přišel jsem na přepálené kabely od altíku. Tak jsem vyměnil alternátor a kabely od altíku k regulátoru, ale stále to nejde a kabely a regulátor se zahřívají. Prosím o radu a pomoc.
Děkuji Michal
Uzavřeno 07.08.2013 v 21:07 uživatelem Mroule
Alfones píše: Ty dvě co ukazují 1100 a pak nekonečno jsou nějaké divné.
Čím menší odpor tím více proudu proteče. Chápu to tak, že z altíku jde střídavých 16A na volnoběh, zvýšené 22A do regulátoru, a z regulátoru do baterky teče 8A a zvýšené 12A? Jestli jo, je to zajímavé... úplně vybitá baterka se ideálně nabíjí desetinou kapacity. Ale třeba to tak má být, musíme počítat ještě s nějakým proudem do světel atd.
no podle mě to bude tim, že multimetr myslí, že to bude pruchodný a hned to skočí na nekonečno jakoby mimo jeho rozsah ( u tech dvou diod myslim)
jinak ano chápeš to dobře, blbý je, že nevim jakej tam má bejt proud, abych to moch porovnat.
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat
Moje rada: Nastartuj chladnou motorku. Nechej pořádně prohřát. Pak zdechni a zkus znovu natočit. Jestli se bude převalovat vem baterku z auta, ukostři a plusový pól připoj přímo na startér. Nezapomeň zapnout zapalování. Tak zjistíš jestli je chyba v elektrice nebo samotném startéru, nebo je to fakt přidřené.
Pokud napřímo nastartuje hledal bych v motorce zádrhel. Kabeláž, oxidaci, ukostření.
pokud se z externí auto baterky bude převalovat tak kontrola startéru, ukostření, volnoběžky.
Když bude furt zlobit tak pořádně zahřát. Povolit veliký šroub na boku motoru a zkusit s ním manuálně otočit. já tam mám 14 matku který jistí rotor na klice. Pokud půjde hodně ztuha je přidřený. Jak zchládne zkusit znovu manuálně otočit. Půjde lehce je to jasné. Já dám golu, 14tku ořech a v protisměru hod. ručiček točím motorem. Je to ten šroub kde kontroluješ rysky proti rysce když děláš rozvody.
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat
když se podíváš ke mě do deníku na CBR nebo SV 650 tak jsem u obou rozebíral starter nic na tom nejni . . . nebo si stáhni manuál.
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |