Děkuji za relevantní příspěvky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s výfukovými svody u dvouválu?
karf píše: Uměl bys takovýhle zázraky i u SV1000 resp KLV1000?
Sv 1000 umím, klv bych musel ověřit jestli si tu Suzuki diagnostikou zásuvku neupravili nějak po svém, ale měla by sedět...
Prdnout někam laďák a mít za to, že ti to pomůže na spodku je zbožný přání (od čeho by se pak dělaly přívěry, že )
Vždycky je s krokem A) zapotřebí udělat i krok B) ... ale pokud je ten Elefant ještě karburátor, tak by to mohlo bejt jednodužší.
Jinak je taky dobrý se připravit na relativně o dost zvýšenou spotřebu. U mě to dělá víc jak 10% ...
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s výfukovými svody u dvouválu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s výfukovými svody u dvouválu?
Včera jsem se na okruhu honil s identickým Monsterem a chlápkem co uměl docela jezdit - mydlili jsme se asi 5kol a bylo citelně vidět, že jsem na rovině měl navch zejména ve výjezdu a odspodu. (on tam měl kat, a Termignoni shorty koncovku bez mapy) ...tzn. z výjezdu jsem ho vždy předjel, ale jak se dostal na otáčky, už jsem moc náskok nenabíral.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s výfukovými svody u dvouválu?
Jinak třeba konkrétně u mojí motorky je to jak píše assassin. Se standardním výfukem jsou na brzdě nejlepší výsledky v celém rozsahu. Když se to otevře a ladí pomocí PC na brzdě, tak se vlastníci jen přibližovali sériovému stavu. Pokud by se vykuchal kat a upravovalo ještě dále, tak to nahoře pojede víc, ale dole to bude horší. Takže u mě to byla výměna jen kvůli zvuku a dvěma kilům na váze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s výfukovými svody u dvouválu?
Dvouválový závoďáky nejdou skoro ano nestartovat a neudrží se ve volnoběhu ...jenže to už je úplnej extrém toho co píšu - tam to funguje až při vysokejch otáčkách.
Naposledy editováno 14.06.2013 12:43:01
Každopádně pokud zakladatel má jeden svod 3x delší než druhý, tak by byla velká náhoda, kdyby to fungovalo aspoň stejně dobře jako originál.
Výfuk je originál z karburátorové verze a původně obsahoval katalyzátor který ale předchozí majitel nějakým způsobem odstranil.Nejspíš mu shořel.Každopádně je to kompaktní nerozebiratelný svařenec se zvukem naprosto degradující projev motoru.Nehodlám dělat klasický "laďák"-přímou trubku skrz,dělám výfuky s komorou aby to tak neřvalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s výfukovými svody u dvouválu?
assassin píše: Sv 1000 umím, klv bych musel ověřit jestli si tu Suzuki diagnostikou zásuvku neupravili nějak po svém, ale měla by sedět...
a to tam nahraješ jinou mapu, nebo děláš jen korekci podobně jako u commanderu?
karf píše: a to tam nahraješ jinou mapu, nebo děláš jen korekci podobně jako u commanderu?
Dělám jen korekce, proti commanderu je to velice hrubě nastavení, zjednodušené se da říct ze se da nastavit "volnobezna směs" plynule jako se na karbci točí šroubkem, a pak mapa ve třech bodech... Je to v ty jednotce integrovaný pro potreby továrního nastaveni.
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s výfukovými svody u dvouválu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s výfukovými svody u dvouválu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s výfukovými svody u dvouválu?
Podle mě je v případě propojených svodů z motoru do V rozdílná dýlka dokonce nutná. Jiná situace by byla kdyby měl každej válec vlastní výfuk ale u toho 2-1-2 (ono je to prakticky spíš 2-4-2) kde jeden válec ovlivňuje ten druhej to podle mě se stejnou délkou nebude fungovat. Poučka o stejné délce svodů platít v situaci kdy do výfuku válce foukaj pravidelně.
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s výfukovými svody u dvouválu?
Jinak jsem naznal,že svody zatím řešit nebudu.Je s tím drbačka a mám tam málo místa.
Jen tak pro zajímavost,provedl jsem hrubé měření.Vychází to cca 1m proti 0,5m.
Naposledy editováno 17.06.2013 18:14:04
Kdybys to formuloval tak, že má u každýho výplachu dvou válců klika lehce jinou kynetiku - resp. že od zápalu k zápalu je jiný čas - tedy hypoteticky k jednomu výplachu dochází při menší rychlosti kliky (ale je to fakt v řádu těžce změřitelných rozdílů), pak možná... v praxi se tohle řeší tím, že na koleni od svislýho válce je větší odpor v radiusech (krom toho je to všechno většinou propojený) a na sání se může nechal o něco větší podtlak.