globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem
 
13.6.2013 v 08:48
Tak si včera jedu pěkně pohodička svižnou jízdou a za horizontem ejhle dřevěný hranol na cestě. Nic se nedalo dělat, jen na něj najet rovně a pevně držet moto..

Tímto chci poděkovat zřejmě hodnému řidiči kamionu(nebo čeho).

To říkám furt, že na okruhu je to nuda Aspoň jsem využil služeb tlumiče řízení Kdybyste se ptali na rychlost, tak jsem jel svižně na trojku

Škoda asi 60.000 kč? Že bych pořídil kované kola Marchesini? Ještěže jsem si tu havarijní sjednal Takže nejen bacha na zvěř na cestě a v autech.

Asi mám fakt více štěstí než rozumu Musel jsem to večír spláchnout pěti pivy

Mimochodem jsem volal global assistance 1220 a nemohl jsem se dovolat(nikdo to nebral a ani automat neřekl,že mám vydržet), takže jím taky děkuji.





































1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 11:46 | Nahoru | #31

z-x-r píše: verybusy> amortizaci zkousi na blbe lidi...nejvyssi soud jim zadal ze zadne takove neexistuje..chces stejny stav jak pred rozmlacenim...A po bouracce nikdy se nezvyssi cena stroje vzdy opak..



No však ano.Kola mu daj do původního stavu (oprava) za cenu tak kolem 5k a pneu podle opotřebení.Zapomeň,že zaplatěj nový. No a pak si odečti spoluúčast a počítej....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 11:53 | Nahoru | #32
Danielos> Tou svižnou rychlostí na trojku bych se tu moc nechlubil.Divil by jsi se kolik sem čumí likvidátorů z pojišťoven.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 11:54 | Nahoru | #33

verybusy píše: No však ano.Kola mu daj do původního stavu (oprava) za cenu tak kolem 5k a pneu podle opotřebení.Zapomeň,že zaplatěj nový. No a pak si odečti spoluúčast a počítej....


Ale prd velebnosti, to si nechá udělat jen blb od té pojišťovny. To na mě pojišťovák zkoušel u plastů na supersportu "že to se zavaří", já na něj: "Ty plasty byly nevařené. Máte nějaký atest či schválení toho, že takto poškozený a opravovaný plast je pevnostně minimálně shodný s nepoškozeným tak, jak byl homologován?" No a bylo vymalováno Pojišťovna si neveme na triko, že někomu vnutí opravu zrovna ráfků u supersportu a pak by nesla následky za jakoukoliv eventuelní škodu. Zvlášť když je na tuhle skutečnost upozorníš...

(reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 11:54 | Nahoru | #34

Dave81 píše: Nevim nevim, jestli ti zaplatěj nový kola....



To já taky nevím, se uvidí. Ta škoda 60.000 kč je psána s otazníkem.. jen tak počítám.. můžete tedy děcka tipovat kolik to bude pojišťovnu stát. Nahlášené poškození: obě kola, pneumatiky, přední vidlice. Co řekne likvidátor se uvidí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 11:55 | Nahoru | #35

PEPAFJR píše: Danielos> Tou svižnou rychlostí na trojku bych se tu moc nechlubil.Divil by jsi se kolik sem čumí likvidátorů z pojišťoven.


Je to úplně jedno. Svižná jízda na trojku pro mě znamená vždy jen 90kmh/mimo město. Dokažte mi opak.

(reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 11:57 | Nahoru | #36

BlackSabbath píše: A kdyby jsi kupoval jetý, mám jedny na prodej. Ale černý...



OK. Uvidíme.

(reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 12:00 | Nahoru | #37

PEPAFJR píše: Danielos> Tou svižnou rychlostí na trojku bych se tu moc nechlubil.Divil by jsi se kolik sem čumí likvidátorů z pojišťoven.


A co je komu do toho? je rok 2013 žijeme ve svobodný zemi může si sem psát co chce Kdyby se řešilo co kdo píše na net všichni už jsou dávno v base

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 12:00 | Nahoru | #38

verybusy píše: Za tohle dostaneš tak kolem 10k,oprava+amortizovaný gumy... To na kovaný Marchesini asi nebude.Ale prima je jezdit na vytočenou trojku v džínech,good luck.



Bude to více než 10, to jsem klidný. Tak tipujte hoši. Vítěz dostane tu přední pneu

Kajs přišel na to, že jezdím v džínách? A psal jsem svižně na trojku. To neznamená vytočenou na 250 km/h.

Naposledy editováno 13.06.2013 12:30:31

(reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 12:01 | Nahoru | #39

Bludevil píše: Je to úplně jedno. Svižná jízda na trojku pro mě znamená vždy jen 90kmh/mimo město. Dokažte mi opak.



přesně tak

(reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 12:07 | Nahoru | #40

verybusy píše: Ano Kooperativa (myslím že tam je kvůli ceně většina motorek) vyplatí fakt jen to,co nezbytně musí...



Já mám právě s KOOP úplně jiné zkušenosti.

e: pismenko

Naposledy editováno 13.06.2013 12:57:53

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 12:29 | Nahoru | #41
tak hlavne ze si to ustal,ja vcera jedu klasiku domu a v esicku totalne vylity olej,asi jak kdyby to eklo z cisterny...100m pruh vrstvy oleje.no vcas si toho vsiml,narovnal zbrzdil pred co to slo a stejne to hezky ustrelilo.vlitnout tam v naklonu tak je asi hotovo a klouzu se

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 12:39 | Nahoru | #42
Me s amortizaci nezkouseli, hodili to rovnou na totalku... A tabulkova hodnota samo nulova

Very: uz i ty s dzinama ja sem nikdy nemel noc jinyho a vytocim i 4ku, staci nepadat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 12:39 | Nahoru | #43

Danielos píše: Bude to více než 10, to jsem klidný. Tak tipujte hoši. Vítěz dostane tu přední pneu

Kajs přišel na to, že jezdím v džínách? A psal jsem svižně na trojku. To neznamená vytočenou na 250 km/h.



No usuzuju podle tebou vložených fotek. Je pravda,že pod pojmem svižně si asi každý představí něco jinýho...

(reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 12:42 | Nahoru | #44

assassin píše: Me s amortizaci nezkouseli, hodili to rovnou na totalku... A tabulkova hodnota samo nulova

Very: uz i ty s dzinama ja sem nikdy nemel noc jinyho a vytocim i 4ku, staci nepadat



No jasně,pokud je pro ně totálka výhodnější,postupujou touhle cestou... Když já ty džíny tak nerad vidím... Aspoň kevlarky a chrániče,ne??? Dneska pojedu asi 1 km na technickou,tak to dám v kraťasech a triku,ale to nepojedu na vytočenou trojku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 12:46 | Nahoru | #45

Bludevil píše: Ale prd velebnosti, to si nechá udělat jen blb od té pojišťovny. To na mě pojišťovák zkoušel u plastů na supersportu "že to se zavaří", já na něj: "Ty plasty byly nevařené. Máte nějaký atest či schválení toho, že takto poškozený a opravovaný plast je pevnostně minimálně shodný s nepoškozeným tak, jak byl homologován?" No a bylo vymalováno Pojišťovna si neveme na triko, že někomu vnutí opravu zrovna ráfků u supersportu a pak by nesla následky za jakoukoliv eventuelní škodu. Zvlášť když je na tuhle skutečnost upozorníš...



Jen se obávám,že ty kola se daj opravit naprosto profesionálně,aniž by utrpěly,ten ráfek jsem měl bouchlej ještě víc. U plastů je to asi zjevnější.Já jen že poslední dobou se fakt dost cukaj a používaj podivný metody,včetně projíždění vláken,prostě se chytají každýho stébla a ještě mi to na rovinu řekli.kdybys viděl,co bylo za anabázi u škody okolo 40k,tak bys možná nevěřil.Paradoxně až vlákno je přesvědčilo,že ta škoda opravdu byla,do tý doby mi prostě nechtěli věřit a tvrdili,že to nebylo možný ustát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 12:47 | Nahoru | #46

verybusy píše: No usuzuju podle tebou vložených fotek. Je pravda,že pod pojmem svižně si asi každý představí něco jinýho...



Jo takhle, to je kamarád, já fotil

(reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 12:49 | Nahoru | #47

Danielos píše: Jo takhle, to je kamarád, já fotil



Tak to jo,tak to vypeskuj kamaráda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 12:54 | Nahoru | #48

verybusy píše: Jen se obávám,že ty kola se daj opravit naprosto profesionálně,aniž by utrpěly,ten ráfek jsem měl bouchlej ještě víc. U plastů je to asi zjevnější.Já jen že poslední dobou se fakt dost cukaj a používaj podivný metody,včetně projíždění vláken,prostě se chytají každýho stébla a ještě mi to na rovinu řekli.kdybys viděl,co bylo za anabázi u škody okolo 40k,tak bys možná nevěřil.Paradoxně až vlákno je přesvědčilo,že ta škoda opravdu byla,do tý doby mi prostě nechtěli věřit a tvrdili,že to nebylo možný ustát.


Nesmíš se nechat ukecat na jejich hru. Na mě zkoušeli taky, ťuknul do mě chlápek v autě při vyjíždění z řady aut a shodil mě. Motorka prasklý plast masky kolem jednoho světla, ten plast i v tom místě odřený, odřený podsedlák, ruplá jedna stupačka, zlomené jedno zrcátko, podřený jeden bok, podřené víko altíku.

Napřed na mě zkoušeli nějakých 32 tisíc s tím, že prý jim to tak vyjel ten jejich slavnej audatex či jak se tomu nadává. K tomu v něm měli napsáno nacenění Yamahy R6, přitom moje byla Ninja.. A likvidátor ještě prej, že je to jedno. Tak jsem se ho ptal, jestli se mu zdá že ceny náhradních dílů jsou jako identický atd. No blekotal v těch mailech, co jsme si měnili celkem nesmysly. Já ho slušně varoval, že pokud bude takhle postupovat dál, dám na něj oficiální stížnost pro za a) liknavost a protahování řízení, protože vše mu trvalo jak lačnému sr.ní a za b) pro několik hrubých pochybení, naceněním jiného typu počínaje po nesedící údaje co bude opravováno.

Ignoroval to, tak jsem podal oficiální stížnost na jeho osobu a zároveň si nechal seznam dílů, který likvidátor na místě označil jako poškozené, nacenit u oficiálního dealera. Vyšlo to na šílenou dardu, snad 120 tisíc. No a týden po těhle dopisech mi bez jakýhokoliv dopisu, informace a čehokoliv přistálo na účtu ještě asi 23 tisíc od pojišťovny

Jak se říká, líná huba, holé neštěstí

edit: Btw, zrovna pod opravu ráfků kol na supersportu se ti podle mě žádná seriózní firma, co se tím zabývá opravama ráfků, nepodepíše. Mně odmítli i výrazně menší poškození, že to si na triko nevezmou.

Naposledy editováno 13.06.2013 12:56:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 13:04 | Nahoru | #49

Bludevil píše: Nesmíš se nechat ukecat na jejich hru. Na mě zkoušeli taky, ťuknul do mě chlápek v autě při vyjíždění z řady aut a shodil mě. Motorka prasklý plast masky kolem jednoho světla, ten plast i v tom místě odřený, odřený podsedlák, ruplá jedna stupačka, zlomené jedno zrcátko, podřený jeden bok, podřené víko altíku.

Napřed na mě zkoušeli nějakých 32 tisíc s tím, že prý jim to tak vyjel ten jejich slavnej audatex či jak se tomu nadává. K tomu v něm měli napsáno nacenění Yamahy R6, přitom moje byla Ninja.. A likvidátor ještě prej, že je to jedno. Tak jsem se ho ptal, jestli se mu zdá že ceny náhradních dílů jsou jako identický atd. No blekotal v těch mailech, co jsme si měnili celkem nesmysly. Já ho slušně varoval, že pokud bude takhle postupovat dál, dám na něj oficiální stížnost pro za a) liknavost a protahování řízení, protože vše mu trvalo jak lačnému sr.ní a za b) pro několik hrubých pochybení, naceněním jiného typu počínaje po nesedící údaje co bude opravováno.

Ignoroval to, tak jsem podal oficiální stížnost na jeho osobu a zároveň si nechal seznam dílů, který likvidátor na místě označil jako poškozené, nacenit u oficiálního dealera. Vyšlo to na šílenou dardu, snad 120 tisíc. No a týden po těhle dopisech mi bez jakýhokoliv dopisu, informace a čehokoliv přistálo na účtu ještě asi 23 tisíc od pojišťovny

Jak se říká, líná huba, holé neštěstí

edit: Btw, zrovna pod opravu ráfků kol na supersportu se ti podle mě žádná seriózní firma, co se tím zabývá opravama ráfků, nepodepíše. Mně odmítli i výrazně menší poškození, že to si na triko nevezmou.



No jo,když ty se asi vyznáš víc,než většina běžných uživatelů tohoto serveru. Já nakonec taky neplakal,ale stálo to nervů.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 13:06 | Nahoru | #50
Kdyz uz jsme u oprav rafku, mam jeden zadni bouchlej celkem malo (je vzatej jen limec zvenku od kotouce druhy motorky, rafek nehazi, sel vyvazit i jsem na nem jeste jel.

Neznate nekdo firmu ktera se rovnanim zabejva (asi to chce nahrat, a malinko potahhnout, pak jen ohladit smirkem a schovat barvou.

Celkem by se mi dalsi zalozni zadek hodil, na to vecny okruhovy prezouvani, Mit dopredu pripravenej novej zadek na rafku, a ne to sundavat a tahnoput prezout ... kdyz uz se mi to doma vali.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 13:08 | Nahoru | #51

verybusy píše: No jo,když ty se asi vyznáš víc,než většina běžných uživatelů tohoto serveru. Já nakonec taky neplakal,ale stálo to nervů.


Ale nevyznám, na to stačí selský rozum a nebát se toho

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 13:12 | Nahoru | #52

Bludevil píše: Ale nevyznám, na to stačí selský rozum a nebát se toho



Hele a když už jsme u toho selskýho rozumu,není rozdíl mezi výplatou z povinného (jako jsi to měl ty) a z havarijky (případ tennto)? Většina havarijek se odvíjí od věku motorky (celková pojistná částka),pak je to automaticky adekvátně amortizovaný,ne?? Málokdo platí plnou palbu,jako na novou motorku....

(reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 13:13 | Nahoru | #53

Ozzy_ píše: Kdyz uz jsme u oprav rafku, mam jeden zadni bouchlej celkem malo (je vzatej jen limec zvenku od kotouce druhy motorky, rafek nehazi, sel vyvazit i jsem na nem jeste jel.

Neznate nekdo firmu ktera se rovnanim zabejva (asi to chce nahrat, a malinko potahhnout, pak jen ohladit smirkem a schovat barvou.

Celkem by se mi dalsi zalozni zadek hodil, na to vecny okruhovy prezouvani, Mit dopredu pripravenej novej zadek na rafku, a ne to sundavat a tahnoput prezout ... kdyz uz se mi to doma vali.



No já to měl přes Peška,ale zkusím ti zjistit,kde to nechával dělat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 13:16 | Nahoru | #54

verybusy píše: Hele a když už jsme u toho selskýho rozumu,není rozdíl mezi výplatou z povinného (jako jsi to měl ty) a z havarijky (případ tennto)? Většina havarijek se odvíjí od věku motorky (celková pojistná částka),pak je to automaticky adekvátně amortizovaný,ne?? Málokdo platí plnou palbu,jako na novou motorku....


Je to to samé... Ale tuším, že amortizace se uplatňuje snad až od 4 let stáří vozidla.

edit: Ale abych byl přesný, zájemcům pak můžu najít nějakou judikaturu pro podporu tvrzení, že amortizace je nepřípustná, jelikož opravou vozidla po něhodě nedojde k jeho zhodnocení.

Naposledy editováno 13.06.2013 13:17:07

3 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 13:18 | Nahoru | #55
Když to tu čtu tak mu dejte už pokoj s těma džínama na hadry to nejezdí já jel v teplákách a helmě na kolo 200 a když jsem si koupil helmu tak zase tepláky mikša a hned domu na dálnici 280 Tak a teď kamenujte

E: mám starou motorku a 10let starý pneu

Naposledy editováno 13.06.2013 13:19:38

(reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 13:21 | Nahoru | #56

Bludevil píše: Je to to samé... Ale tuším, že amortizace se uplatňuje snad až od 4 let stáří vozidla.

edit: Ale abych byl přesný, zájemcům pak můžu najít nějakou judikaturu pro podporu tvrzení, že amortizace je nepřípustná, jelikož opravou vozidla po něhodě nedojde k jeho zhodnocení.



No však on tu motorku má pětiletou. Já jen selsky uvažuju.Nová motorka stojí cca 400k.Tahle pětiletá nemá ani poloviční hodnotu,spíš ještě nižší.Pojistka na novou motorku stojí daleko víc a většina lidí si to přepojistí na adekvátní částku.Pak by znělo logicky,že pojišťovna neplatí stejný cifry,jako na novou motorku.U výplaty z povinného je to jiné,tam by se to tuším mělo uvést do stavu před nehodou.Zase je otázkou,jestli se dá posuzovat stáří komponentů a jestli amortizovat,ale tak moc jsem se do toho nikdy neponořil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 13:22 | Nahoru | #57

BladeRider píše: Když to tu čtu tak mu dejte už pokoj s těma džínama na hadry to nejezdí já jel v teplákách a helmě na kolo 200 a když jsem si koupil helmu tak zase tepláky mikša a hned domu na dálnici 280 Tak a teď kamenujte

E: mám starou motorku a 10let starý pneu



Ty jseš prostě vyjímečnej talent,co dokonce v teplákách driftuje v zatáčce přední gumou a dokáže spustit ABS v plným náklonu.Prostě jiná liga.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 13:24 | Nahoru | #58
Já jsem teda nikdy nic takovýho (aspoň si to nepamatuju) nesejmul....
ale za to si hodně dobře pamatuju situaci kdy jsem letěl +- 200 a vlítnul do silnice posypaný bramborama
Když jsem to se sevřeným kakáčem projel tak jsem dojel tatru která nešla předject s vrchovatou hromadou brambor který za sebou vesele nechával.... docela zábavná jízda než jsem zastavil, dal si cigáro než dojede na nějaký místo a bude volná silnice
pak jsem vesele pokračoval dál a kličkoval nadále mezi bramborama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 13:25 | Nahoru | #59

GRASSEL píše: Já jsem teda nikdy nic takovýho (aspoň si to nepamatuju) nesejmul....
ale za to si hodně dobře pamatuju situaci kdy jsem letěl +- 200 a vlítnul do silnice posypaný bramborama
Když jsem to se sevřeným kakáčem projel tak jsem dojel tatru která nešla předject s vrchovatou hromadou brambor který za sebou vesele nechával.... docela zábavná jízda než jsem zastavil, dal si cigáro než dojede na nějaký místo a bude volná silnice
pak jsem vesele pokračoval dál a kličkoval nadále mezi bramborama



Kdybys nebyl línej,tak se za jízdy sehneš jako komanč z mustanga a nasbíráš si cestou večeři....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 vs dřevěný hranol za horizontem

13.6.2013 v 13:27 | Nahoru | #60

Danielos píše: člověk se učí celý život..

No tak to si měl štěstí,očividně jsi ten hranol trefil na střed. Kdybys najel na levý konec a v protisměru jelo třeba auto,tak by to dopadlo mnohem hůř.Ale jak píšeš.... člověk se učí celý život..

Naposledy editováno 13.06.2013 13:29:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist