2 reakcí na tento příspěvek 4t vs 2t
2 reakcí na tento příspěvek 4t vs 2t
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4t vs 2t
te610 píše: zdar chci se zeptat:chtel bych nakou krosku 250 2t na hobby jezdeni kolik me bude stat oprava rocne?dík
1 reakcí na tento příspěvek 4t vs 2t
edit: s pneumatikama můžu počítat spíš 40 000 Kč
Naposledy editováno 02.05.2013 23:12:48
te610 píše: zdar chci se zeptat:chtel bych nakou krosku 250 2t na hobby jezdeni kolik me bude stat oprava rocne?dík
kdyby si napsal provoz,tak se to dá nějak spočítat ale pokud chceš opravovat něco,co v podstatě ani nevlastníš,tak to se radí dost těžko.1 reakcí na tento příspěvek 4t vs 2t
Ano souhlasím. Řešit investice do údržby a oprav je fakt hloupost. U údržby se nejedná o stroje,ale spíš o majitele stroje. Znám kluky co jsou schopní do mašiny,které vůbec nic není narvat i 10tisíc jen pro dobrý pocit (př.: jednou ohnutou páčku brzdy,hned mění za novou atd...). Na druhou stranu znám i ty kteří jsou líní vyprat,nebo jen vyfoukat vzduchový filtr.Prostě jim nevadí ,že jedou na šrotu,hlavně že jedou. Opravdu záleží jen na majiteli a né na 2T/4T
Osobně mám radši dvoutakty,kvůli jednoduchosti motoru. Výměna pístní sady na 2T je záležitost jedné maximálně dvou hodinek, na většině motorek nemusíš ani vyndatvat motor. U 4T to bez sundání motoru kolikrát neuděláš, ba co rozvody,repas hlavy,nastavení ventilů atd.. Neříkám že 4T nemá svoje kouzlo,ale je o dost složitější na to že je slabší. Aby se 4T alespoň trochu chytal dvoutaktů,co se týče výkonu, musí mít minimálně dvakrát větší objem motoru,což souvisí s váhou. Na druhou stranu ta spotřeba u 4T je opravdu úžasná, s takouvou spotřebou se 2T nechytá ani na volnoběh .
Za sebe: Pro jakýkoliv závod na vítězství je lepší dvoutakt. Ve stejné objemové třídě nemá 4T šanci, samozřejmě na úkor spotřeby.
Naposledy editováno 07.05.2013 10:40:13
1 reakcí na tento příspěvek 4t vs 2t
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4t vs 2t
pro me je 4t nezmar, mohu si u novych menit mapy, nemusim to tocit, ve výjezdech si napráskam optimalní víkon a motor mi při sjezdech z krpálu pomáhá šetřit destičky :D vím že když budu menit olej a hlidat ventily s rozvodama tak mi vydrží i 3krát víc jak 2t u kterého je prostě výmena pístu pravidelná a jelikož má hrany tak dost často je zapotřebí i nicasil. zase na trialu ma 2t o nekolik kilo méně :)
K víkonu 250 2t a 250 4t je to nesrovnatelné, ale zase, když se podívám na časy kol 250 4t a 450 4t jsou stejné :D
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Kawasaki KX 1998 spojka Kawasaki KX 250 | Wrabis | 19 | 19.4.2023 v 13:49 sirr |
Kawasaki kx 250 1986 prevodovka Kawasaki KX 250 | Jogo | 1 | 25.3.2023 v 11:59 krokoš |
Hydraulická spojka Kawasaki kx 250 07 Kawasaki KX 250 | davidsur | 0 | 19.8.2022 v 12:51 davidsur |
Kryt motoru Kawasaki KX 250 | davidsur | 2 | 18.8.2022 v 17:45 mira008 |