-Projevy - při lehkém přibrždění kope, při středním chvíli kope a pak přestane, při silném brždění nekope.
-Když pomalu popojíždím a lehce přibržďuju, tak je cítit, že brzdný účinek "pulzuje". Kolo se protáčí normálně, destičky neškrtají.
-Koutouče by měly být na 99% rovné, nicméně budíkem jsem je neprohnal.
Rozebral jsem třmeny, vyčistil a namazal trny, vydrhnul pístky a prostříkl jsem je čističem brzd. Došlo ke zlepšení, ale nijak výraznému. Dál jsem zkusil strhnout hranu na destičkách, opět drobné zlepšení. Při posledním rozebírání jsem si ale všiml, že na levém třmenu jsou pístky nesymetricky vysunuté(stranově). Pláničkovou metodou jsem zjistil, že zmíněný třmen brzdí jen z jedné strany, z druhé je styčná plocha pouze na prostředku v šíři cca. 1 cm. Pístky chodí bych řekl vcelku dobře, mohou toto způsobovat destičky nebo se raději zaměřit na pístky samotné? Desky jsou Brembo a vypadají poměrně nově.
1 reakcí na tento příspěvek Vibrace při brždění po 102
první počkat až si sednou destičky
druhá koupit nový desky a a počkat až si sednou
1 reakcí na tento příspěvek Vibrace při brždění po 102
1 reakcí na tento příspěvek Vibrace při brždění po 102
2/ Futra prednich vidli
3/ Problem v kotoucich / trmenech
futra ve vidlích by nedělali kolísavej brzdnej ůčine a hlavně při prudkým brzdění by uskočily a zůstaly uskočeny vrátily by se až po uvolnění brzdy.
asi ti vážně nezbude než proměřit kotouče
jinak sice nevím co tam je za brzdiče ale skus jestli se třmen volně přesouvá (přesouvací tyčky) mne to dělalo u moto taky a bylo to zatvrdlejma přesouvačema
1 reakcí na tento příspěvek Vibrace při brždění po 102
JMCH píše: pak už jedině soustruch a budík
soustruh na plovoucí kotouče utopie, věř že to opravdu nejde!!!!
Taky jsem to na jednom plonkovým zkusil. Kotouč je tvrdý jako prase a v celé své délce dost pruží, takže na soustruhu před nožem odskakuje - speciálně pokud je vrtaný tak těch na dírách.
Motokotouče se musí jedině roznýtovat a na magnetce přebrousit.
Jenže prakticky s jistotou se dostaneš pod minimální předepsanou tloušťku. Navíc pak bude kotouč užší než unašeč a po snýtování to bude stát tohle spojení za prd...
já jsem celou loňskou sezonu zápasil se stejným problémem. Brzdy "pulsovaly" prostě v jednom místě došlo k citelně většímu přibrzdění. Taky jsem si prošel kolečkem bazarových kotoučů, repasí vidlic atd...
Měřil jsem je v práci na hodinkách a mikrometrem - vše v tolerancích
Nakonec jsem nechal nanýtovat nový u motokotouče ] a od tá doby klid
PS: samozřejmě jsem skusil proměřit i ty nový a světe div se, házivost měly úplně stejnou (cca 0,1mm)
- ono když si představíte že kotouč je cca 16cm dlouhý plech navíc spojený dohromady nýtem jen přes svou hranu... tak je 0,1mm vpodstatě špičková hodnota.
Aůe jak jsem psal, od tý doby mám klid a konečně to normálně brzdí
Naposledy editováno 08.06.2013 07:10:02
1 reakcí na tento příspěvek Vibrace při brždění po 102
1 reakcí na tento příspěvek Vibrace při brždění po 102
Dobrý je na to lídlmazivo, takovej ten teflon ve spreji. Nechat zaschnout a činný plochy kotoučů otřít hadrem namočeným v čističi brzd. Hardcore jedinci šroubovákem splesknou ty pružný podložky, takže z toho maj homemade fullfloatery
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém s elektrikou budíky vs čerp... Aprilia SL 1000 Falco | hondacbrko | 11 | 13.3.2024 v 14:56 Gahan37 |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Spojka na Falcu Aprilia SL 1000 Falco | Roskon | 1 | 18.9.2022 v 18:53 xb |
Aprilia Falco krovka Aprilia SL 1000 Falco | Tiborko4 | 0 | 2.2.2022 v 21:33 Tiborko4 |
Čip pro Falco Aprilia SL 1000 Falco | dadozr7 | 14 | 9.11.2020 v 07:45 nezbEDA |