mám KLR 650 r.v.98 a když jsem si ji pořídil (2 roky zpět) tekla levá vidle, nechal jsem ji přetěsnit a je to ok.
Teď mám problém, hlavně když natankuju plnou a jedem třeba ještě ve dvou, jsou vidle hrozně měkké. Přemejšlel jsem o koupi lepších progresivních pružin (2500 kč), ale to třeba až v zimě.
Pak jak víme, jsou na vidlích ventilky, které jsou u mé moto odborně spojeny a svedeny do jednoho ventilku, takže lze dofukovat obě na stejný tlak naráz. Momentálně jsem nafoukl necelou 1 atmosféru (vyčetl jsem z ENG fora), ale v manuálu je psáno, že má být atmosferický tlak (0).
Chování se změnilo, pro jízdy v 1 je to dostačující, ale jestli pojedeme někam ve dvou, chtěl bych to dofouknout více a ta mne zajímá, jestli s tím někdo už nemáte taky zkušenosti.(bojím se, aby mi pak nevyletěly těsnění a nevytekl olej)
btw. v manuálu píšou, že max. příp tlak v tlumičích je 250 KPa, tj. 2,5 atmosféry, ale to je bráno při plném propružení...
2 reakcí na tento příspěvek Měkké přední vidle - foukat?
Ty máš novější typ,ten je měkkej na tlumičích jak blato.Jak předek tak zadek.Starší provedení na tom bylo podstatně lépe.Takže doporučím pružiny.
Co se týká toho foukání,teoreticky by se nemělo nic stát,ale ruku do ohně za to nedám.
Naposledy editováno 16.05.2013 20:14:52
1 reakcí na tento příspěvek Měkké přední vidle - foukat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měkké přední vidle - foukat?
1 reakcí na tento příspěvek Měkké přední vidle - foukat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měkké přední vidle - foukat?
Karel021 píše: Mám dotaz koupil jsem KLR 650 rv 2001 a bylo jezděné hlavne po silnici a jak sem ujel 250 km tak mě začal prolínat levý tlumič a tak sem se rozhodl si to opravit ale rád bych dal správnou míru oleje do každého tlumiče a nemohl jsem najít pořádnou příručku..nevíte kde bych si mohl stáhnout..?popřípadě kolik patri do kazého obsah oleje..?diky
tady máš data
Potom jsem zjistil od předchozího majitele že už to řešil,díky jeho váze cca.110 kg dal tvrdší pružiny a hustší olej.
Chci tím napsat,že i po fouknutí a asi měsíčním ježdění se s guferama nic nestalo.
edit: Jak se předek zvedl,měl jsem trochu pocit,že se změnilo řízení,nebylo to tak poslušný a jakoby hůř ovladatelný.
Naposledy editováno 27.03.2014 08:53:24
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna zadního tlumiče KLR 650 (+vi... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 9.5.2024 v 15:19 Anti |
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 19.2.2024 v 21:27 KubAiS |
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 8 | 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM |
Díra v plechové nádrži skrz Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 11 | 16.5.2023 v 20:13 Julip2 |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |