globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Li-Ion baterka
 
9.5.2013 v 13:27
Nemáte někdo zkušenost s Li-Ion baterkou?

http://www.motorkari...tobaterie-21847.html

Li-Ion baterka

9.5.2013 v 13:36 | Nahoru | #1
uz se to tu resilo vickrat, zkus hledat ve foru ... vetsina vyrobcu ale nepouziva LiIon, ale LiFePo4 clanky, maji lepsi vlastnosti, jsou bezpecnejsi... baterie se z clanku da postavit i samodomo...

ja na samodomo LiFe baterku jezdim uz asi dva-tri roky

1 reakcí na tento příspěvek Li-Ion baterka

9.5.2013 v 13:40 | Nahoru | #2
ten článek by zasloužil revizi. Když píšou že je nabitá na 90% za 6 minut, a zároveň v nevýhodách že bude stárnout protože na motorce se typicky jezdí na 70-80%, asi to není úplně ok.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Li-Ion baterka

9.5.2013 v 13:58 | Nahoru | #3

Stev píše: ten článek by zasloužil revizi. Když píšou že je nabitá na 90% za 6 minut, a zároveň v nevýhodách že bude stárnout protože na motorce se typicky jezdí na 70-80%, asi to není úplně ok.



v tom nevidim rozpor...

ona by se na 90procent nabyla... kdyby nabijeni v motorce nekoncilo na napeti 14,xx V... proste jen udaj o velikosti max nabijeciho proudu... v podstate udaj k nicemu, takovej vykon altik nema aby ji tak rychle nabil...

(reakce na) Li-Ion baterka

9.5.2013 v 14:14 | Nahoru | #4
assassin> já naměřil na plně nabitý baterce po sundání z nabíječky 13.9, ale možná blbě změřený. Zkusím to letos sledovat.

Li-Ion baterka

9.5.2013 v 15:31 | Nahoru | #5
1. by me zajimalo jak resej to ze by baterka mela mit 12-13 V, kdzy plne nabitej clanek LION ma mit 4.2 max, vybitej ma zase jenom min 2.2, respektive kam az si troufnes jit . Takze tam cpou nejakou elektroniku ?
A pak by me hooodne zajimalo, jak chteji dokazat ze to bude fungovat tech slibenejch 10 let, kdyz u kazdy lionky je po 3-4 letech oxidace tak vysoka ze je to prakticky nepouzitelne.

Za posledni roky jsem rozebral asi tak 200 baterek do NTB a vytahal znich asi tak 800 funkcnich clanku, takze trosicku o chovani Lionky neco malo vim. Stran prebiti a naslednemu pozaru bych si to do motorky nedaval, a pouzil LIFe jak rika Assasin. Ale jinak je to dobry reseni. Treba v akumulatorovy vrtacce jsem tim nahradil NICd , pouzivam ji pomerne casto , a dobijim tam jednou za 1/4 roku. V potapecskejch baterkach nepouzivam nic jineho. Do motorky bych to nerval.

1 reakcí na tento příspěvek Li-Ion baterka

9.5.2013 v 15:38 | Nahoru | #6
gugo: rekl bych ze i ta shido bude life... jen si to znacej lion...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Li-Ion baterka

9.5.2013 v 15:50 | Nahoru | #7

assassin píše: gugo: rekl bych ze i ta shido bude life... jen si to znacej lion...



Ahaaaaaaaa , to je ale zajimavy

Li-Ion baterka

9.5.2013 v 17:40 | Nahoru | #8
Teda, caution high voltage inside jsem na baterce ještě nevidel Aby to nebyla baterka na napájení zapalovací svíčky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Li-Ion baterka

9.5.2013 v 17:44 | Nahoru | #9

gugo píše: Ahaaaaaaaa , to je ale zajimavy



no me nenapada nic jinyho... s napetim na clanek co maj liion by byl 4clanek skoro vybitej, 3clanek prebitej = nutnost regulace nakou elektronikou.

a to ze pisou ze za bezneho provozu je to na 80procent nabite a 2000cyklu atd.. to by sedelo na ty life...

edit:

takze presne jak rikam viz:


zdroj: tech-spec na shido strankach...

Naposledy editováno 09.05.2013 17:46:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Li-Ion baterka

9.5.2013 v 18:27 | Nahoru | #10

assassin píše: no me nenapada nic jinyho... s napetim na clanek co maj liion by byl 4clanek skoro vybitej, 3clanek prebitej = nutnost regulace nakou elektronikou.

a to ze pisou ze za bezneho provozu je to na 80procent nabite a 2000cyklu atd.. to by sedelo na ty life...

edit:

takze presne jak rikam viz:


zdroj: tech-spec na shido strankach...



Nechapu proc tomu rikaji LION kdyz jeto LIFE

(reakce na) Li-Ion baterka

9.5.2013 v 18:59 | Nahoru | #11

gugo píše: Nechapu proc tomu rikaji LION kdyz jeto LIFE



no hele ono je to spis podtrida - deleni na zaklade materialu z jakyho jsou delany elektrody, porad se v baterce pohybuji ionty lithia... tzn li-ion jsou vsechny tyhle baterky at uz jsou zalozeny na tom fosfatu zeleza, nebo na sloucenine cobaltu atd....

1 reakcí na tento příspěvek Li-Ion baterka

9.5.2013 v 19:07 | Nahoru | #12
No ja vim, ale oni tam maji prose to pro co je uz dlouho zavedena zkratka LiFE. Tak co me matou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Li-Ion baterka

9.5.2013 v 19:07 | Nahoru | #13

gugo píše: No ja vim, ale oni tam maji prose to pro co je uz dlouho zavedena zkratka LiFE. Tak co me matou



dost mozna kvuli nakejm motanicim kolem patentu?

(reakce na) Li-Ion baterka

9.5.2013 v 19:35 | Nahoru | #14
assassin> Ja myslim ze to je spis marketingovej tah. Vsichni to videj na mobilech, pocitacich , navigacich, mp3 tak si reknou proc si to nedat do motorky.

1 reakcí na tento příspěvek Li-Ion baterka

11.5.2013 v 07:40 | Nahoru | #15
A někde tady na foru jsem četl že je někdo vyrábí?
Máte někdo stím zkušenost?
Jde mi hlavně o hmotnost co bych ušetřil teď má daterka ccca 1,5kg tato 440g je už rozdíl

(reakce na) Li-Ion baterka

11.5.2013 v 11:03 | Nahoru | #16

aprilia256 píše: A někde tady na foru jsem četl že je někdo vyrábí?
Máte někdo stím zkušenost?
Jde mi hlavně o hmotnost co bych ušetřil teď má daterka ccca 1,5kg tato 440g je už rozdíl



mikiberg uz je dela dyl, hlavne to zacal do enduro motorek, takze ma pevnej vodotesnej obal,
ja uz sem jich taky par vyrobil, ale do silnicnich moto, ciste jen ve smrstovaci folii...

osmiclanek:


ctyrclanek:

Li-Ion baterka

12.5.2013 v 12:30 | Nahoru | #17
jakožto modelář vám můžu ukázat fotku co lion baterka umí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist