1 reakcí na tento příspěvek Li-Ion baterka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Li-Ion baterka
Stev píše: ten článek by zasloužil revizi. Když píšou že je nabitá na 90% za 6 minut, a zároveň v nevýhodách že bude stárnout protože na motorce se typicky jezdí na 70-80%, asi to není úplně ok.
v tom nevidim rozpor...
ona by se na 90procent nabyla... kdyby nabijeni v motorce nekoncilo na napeti 14,xx V... proste jen udaj o velikosti max nabijeciho proudu... v podstate udaj k nicemu, takovej vykon altik nema aby ji tak rychle nabil...
A pak by me hooodne zajimalo, jak chteji dokazat ze to bude fungovat tech slibenejch 10 let, kdyz u kazdy lionky je po 3-4 letech oxidace tak vysoka ze je to prakticky nepouzitelne.
Za posledni roky jsem rozebral asi tak 200 baterek do NTB a vytahal znich asi tak 800 funkcnich clanku, takze trosicku o chovani Lionky neco malo vim. Stran prebiti a naslednemu pozaru bych si to do motorky nedaval, a pouzil LIFe jak rika Assasin. Ale jinak je to dobry reseni. Treba v akumulatorovy vrtacce jsem tim nahradil NICd , pouzivam ji pomerne casto , a dobijim tam jednou za 1/4 roku. V potapecskejch baterkach nepouzivam nic jineho. Do motorky bych to nerval.
1 reakcí na tento příspěvek Li-Ion baterka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Li-Ion baterka
assassin píše: gugo: rekl bych ze i ta shido bude life... jen si to znacej lion...
Ahaaaaaaaa , to je ale zajimavy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Li-Ion baterka
gugo píše: Ahaaaaaaaa , to je ale zajimavy
no me nenapada nic jinyho... s napetim na clanek co maj liion by byl 4clanek skoro vybitej, 3clanek prebitej = nutnost regulace nakou elektronikou.
a to ze pisou ze za bezneho provozu je to na 80procent nabite a 2000cyklu atd.. to by sedelo na ty life...
edit:
takze presne jak rikam viz:
zdroj: tech-spec na shido strankach...
Naposledy editováno 09.05.2013 17:46:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Li-Ion baterka
assassin píše: no me nenapada nic jinyho... s napetim na clanek co maj liion by byl 4clanek skoro vybitej, 3clanek prebitej = nutnost regulace nakou elektronikou.
a to ze pisou ze za bezneho provozu je to na 80procent nabite a 2000cyklu atd.. to by sedelo na ty life...
edit:
takze presne jak rikam viz:
zdroj: tech-spec na shido strankach...
Nechapu proc tomu rikaji LION kdyz jeto LIFE
gugo píše: Nechapu proc tomu rikaji LION kdyz jeto LIFE
no hele ono je to spis podtrida - deleni na zaklade materialu z jakyho jsou delany elektrody, porad se v baterce pohybuji ionty lithia... tzn li-ion jsou vsechny tyhle baterky at uz jsou zalozeny na tom fosfatu zeleza, nebo na sloucenine cobaltu atd....
1 reakcí na tento příspěvek Li-Ion baterka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Li-Ion baterka
gugo píše: No ja vim, ale oni tam maji prose to pro co je uz dlouho zavedena zkratka LiFE. Tak co me matou
dost mozna kvuli nakejm motanicim kolem patentu?
1 reakcí na tento příspěvek Li-Ion baterka
Máte někdo stím zkušenost?
Jde mi hlavně o hmotnost co bych ušetřil teď má daterka ccca 1,5kg tato 440g je už rozdíl
aprilia256 píše: A někde tady na foru jsem četl že je někdo vyrábí?
Máte někdo stím zkušenost?
Jde mi hlavně o hmotnost co bych ušetřil teď má daterka ccca 1,5kg tato 440g je už rozdíl
mikiberg uz je dela dyl, hlavne to zacal do enduro motorek, takze ma pevnej vodotesnej obal,
ja uz sem jich taky par vyrobil, ale do silnicnich moto, ciste jen ve smrstovaci folii...
osmiclanek:
ctyrclanek: