Naposledy editováno 04.05.2013 16:18:49
1 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?
v zatáčce nebrzdi.......pomalu do ní-rychle z ní
a hlavně nejezdi v protisměru.....radši živej posránek,než mrtvej střelec
1 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?
že máš co zlepšovat víš....
2 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?
Naposledy editováno 04.05.2013 16:45:36
1 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?
Naposledy editováno 04.05.2013 17:19:54
2/ Pořádně koukej do směru kam vede zatáčka, natahuj krk na výjezd.
3/ Jak píše Velkobouchač, musíš tam spíš cpát tělo (stačí rameno), ne motorku.. to pak přijde samo a přirozeně.
4/ v zatáčce se nebrzdí, v zatáčce se přidává. To ti pomůže z ní ven.
1 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?
J.M.K. píše: Rozhodně bych se vyhnul tomu přejíždění středové čáry, třeba v čase 0:08 a 0:24. Kor v tom náklonu na té barvě můžeš klouznout a právě v takové situaci smyk s motorkou neustojíš.
Tak a taky může bejt pod tou čárou takovej ten "had" - jak jsou "nalepený" koberce k sobě - to je docela nebezpečný, kamarád z si tohohle důvodu ustlal. Poničená motorka, celej naraženej a zlomená ruka. Naštěstí nic nejelo v protisměru.
1 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?
5 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?
Proč by se nebrzdilo? Do 1/3 zatáčky brzda, pak chvilku nic a po zlomení gasovat. Úplně běžná věc. Jediný, co sem si všimnul je, že nedokážeš odhadnout zatáčku - nemáš plynulej náklon, ale furt se hejbeš. No tahle silice je zrovna docela debilní, takže to +- chápu.. Ty poloměry nejsou rovnoměrný..
2 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?
brzdit do zatáčky ano, ale určitě ne plný brzdy, chce to cit (a důvěru v gumy - proto jsou lepší NEslicky)
na stupačky patří špičky, ne chodidla či paty
hejbej se na tom, pokud nemáš v hajzlu záda