globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosím o radu už nevím
Zdarec potřebuju poradit vím že je tady toho mraky napsáno ale nebudu to hledat, mám zx-6r 1995
loni jsem na zimu vyjel karbece a nechal mašinu do další sezony v garaži, teď dojdu naleju novej benzín a mašina nic, tak jsem vyměnil svíce ty jiskru dávaj, kontroloval jsem i přívod p aliva kohout čistej průchozí i nadrž v pořádku ale asi bude problém u čerpadílka, nějáký další rady co dál, všem moc díky a přeji hodně dobrých jarních km

Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 09:29 | Nahoru | #1
Roztlacit...tyto stare plecky vzdy po zime tlaci...a benal vervu

Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 09:42 | Nahoru | #2
po zimě to chce mít baterku v dobrý kondici, jeliko jí při startování trápíš dlouho, třeba to napíchni i na kabely.....jinak se koukni jestli máš po startování mokrý svíce, tak zjistíš jestli ti jde do válce směs a můžeš vyloučit celou palivovou soustavu, pokud to před zimou jezdilo normálně
.....nebo jak radí kolega, roztlačit, ale nezapomenout mít všechno zaplý jak má být

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 09:42 | Nahoru | #3
Palivovy kohout zapnout, nechat odstat, skontrolovat palivovy filtr jestli ho tam nekde mas, nejlepe pripojit k baterce pres kabely jeste baterku z nastartovaneho auta a startovat s prestavkama, ja tak po zime startoval farose. Jo a doporucuju iridiovy svicky, na klasicke jsem po zime nenastartoval.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 09:50 | Nahoru | #4
Maartyy> Iridiový svíčky bych dal jen pokud tam mají být, pokud výrobce dává klasiku tak stačí dát nové...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 10:28 | Nahoru | #5
kodl77> nové klasicke byly po zime kaput a 300 za kus, nove iridia za 150 kus a na jaro startovala bez potizi

(reakce na) Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 10:29 | Nahoru | #6
kodl77> Tak tak. Nehledě na to, že uchlastání iridiovek je většinou jendou a naposledy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 10:29 | Nahoru | #7

Maartyy píše: kodl77> nové klasicke byly po zime kaput a 300 za kus, nove iridia za 150 kus a na jaro startovala bez potizi

Nespletl sis cenovky? Pokud ne, tak mi řekni co to je za typ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 10:51 | Nahoru | #8
Fidži.FZS> Staci zadat typ svicky do heureka.cz a hned mate i par stovek za kus rozdil, nebo klasicky ebay kde jsem menil svicky tak vzdy jsem uz objednaval iridia a naprosta spokojenost. Normalni svicky po jedne sezone davaly jiskru mensi nez hazou ty cvakatka v zapalovaci

http://viewitem.eim....00/170922339584/item

Jinak 300 za kus je klasika ve vetsine kamenných obchodů. To uz si fakt radsi tyden pockam nez mi dorazi z anglie, minimalne 400 uspora a nekolik sezon mam klid.

Kamarad mel do auta (bmw) kupovat 6 svicek co maji 3 packy u elektrody. Jedna za cca 600 takze vymena by ho vysla na 3600, s iridiem to bylo za tretinovou cenu a starty uz vic jak rok bez jedineho problemu.

Naposledy editováno 19.04.2013 11:12:16

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 11:13 | Nahoru | #9
no stejnej problem jak u me se sradem, v sezone bez problemu, po zime vzdy na hodinu, vzdy svicky ven a laborovani se vsim moznym, letos jsem dobil baterku, sundal filtrbox, pri toceni startetu vzdy rukou zacpal jedno hrdlo a ono si to natahne krasne a hned zacne bafat, nedke jsem si to tu precetl a funguje to spolehlive, ted uz startuju na drcnuti..

Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 11:22 | Nahoru | #10
právě že svíce mokrý nejsou, zkusím vymnt pal filtr i s tím čerpadýlkem a něják to pročistit dále vočistím veškerý kontakty na mašině a stříknu kontaxem, benál jsem dával po zimě novej, nevím no možná jestly nejsou karbece zašvihané, svíce jsem dal denso u27

2 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 11:23 | Nahoru | #11
právě jde o to že je asi čerpadílko hyn při otočení klíčku do polohy start a přepnutí červ tlačítka na on nejde slyšet že by tahalo nebo tak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 11:26 | Nahoru | #12

Maartyy píše: Fidži.FZS> Staci zadat typ svicky do heureka.cz a hned mate i par stovek za kus rozdil, nebo klasicky ebay kde jsem menil svicky tak vzdy jsem uz objednaval iridia a naprosta spokojenost. Normalni svicky po jedne sezone davaly jiskru mensi nez hazou ty cvakatka v zapalovaci

http://viewitem.eim....00/170922339584/item

Jinak 300 za kus je klasika ve vetsine kamenných obchodů. To uz si fakt radsi tyden pockam nez mi dorazi z anglie, minimalne 400 uspora a nekolik sezon mam klid.

Kamarad mel do auta (bmw) kupovat 6 svicek co maji 3 packy u elektrody. Jedna za cca 600 takze vymena by ho vysla na 3600, s iridiem to bylo za tretinovou cenu a starty uz vic jak rok bez jedineho problemu.

Tak proč neobjednáš obyčejné, které máš taky skoro o polovinu levnější jak iridiovky. Nebo si snad myslíš, že ti to přidá nějaké koně?

(reakce na) Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 11:34 | Nahoru | #13
mysak_> pěkný křídla Strnad

(reakce na) Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 12:33 | Nahoru | #14
Jara18> Jestli se vůbec nerozběhne čerpadlo, tak je příčina neúspěšného startu celkem jasná. Pak musíš hledat v kabeláži od čerpadla, nebo jej napojit drátem s pojistkou přímo na baterku a a pokud se nerozběhne ani tak, je v háji. U karbcové mašiny bývá obvykle elmag. membránové a to nebývá problém sehnat, většinou pasuje i z jiných typů.

(reakce na) Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 12:34 | Nahoru | #15
Fidži.FZS> Protože vydržely jednu sezonu. Tak radsi 800 za svicky na nekolik let nez kazdy rok 600 za obycejne ne? Nehlede na to ze obycejne se mi dokazaly odporoučet i při seřizování motoru.

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 13:06 | Nahoru | #16
kdybi bylo čerpadlo v háji dá se jezdit i bez nej když to napojím přímo z nádrže do karbeců,než si sežene čerpadlo co vy na to ?

(reakce na) Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 13:08 | Nahoru | #17
Jara18> u VFR se tak nouzově jezdit dalo, jen se karbce nestíhaly dostatečně plnit, takže to moc nejelo..

Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 13:08 | Nahoru | #18
Pokud není palivové vedení poddimenzované pro samotížný přívod (příliš tenké trubky a hadičky), tak by samospád stačit měl. Někdy ale přitom dělá problém palivový filtr, který svým odporem může rovněž samospád značně přibrzdit.

Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 13:44 | Nahoru | #19
nevíte průměr paliv hadic

Prosím o radu už nevím

Skvělá odpověď, děkuji! 19.4.2013 v 14:10 | Nahoru | #20
Přesný průměr nevím, ale na GS500 (samotíž) i na XV535 (čerpadlo) jsem měl stejné hadice (vnitřní průměr cca 8mm) a na obou motorkách to fungovalo bez problémů.

(reakce na) Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 17:45 | Nahoru | #21

Jara18 píše: právě jde o to že je asi čerpadílko hyn při otočení klíčku do polohy start a přepnutí červ tlačítka na on nejde slyšet že by tahalo nebo tak.



začne tahat až když startuješ.zkus ho napojit na přímo na baterku a hned budeš vědět,jestli je O.K nebo K.O

Prosím o radu už nevím

19.4.2013 v 18:05 | Nahoru | #22
no zkusím vše možné a napíšu jestly nebo zatím díky všem.

Prosím o radu už nevím

20.4.2013 v 19:55 | Nahoru | #23
Zdarec tak jsem dneska zkoušel znova rochodit ninju, připojil jsem čerpadlo k baterce a jelo, pročistil jsem celý paliv. vedení každej kontakt i konektor jsem vyčistil, ale bezvýsledně, když napojím čerpadýlko na káble zvlášt z baterky tak začně tahat normálne, tak jsem zkoušečkou zkusil konektor u čerpadla ale do plusu jde proud tak už fakt nevím.

Prosím o radu už nevím

20.4.2013 v 19:58 | Nahoru | #24
u hodně karbcových motorek s čerpadlem se čerpadlo spustí až když se točí motor, nevím jak u kawy. Takže zkus proměřit kontakty na čerpadlu až během startování.

Prosím o radu už nevím

20.4.2013 v 20:13 | Nahoru | #25
to jsem právě zkoušel i během startu ale to stejný zkoušečka svýtí tak nevím když jsem rozdělal ty kontakty zezadu čerpadýlka tak jsou krásně čisté nikde ani smýtko možná to může být relátko ale v tom normálně cvakalo jestly kostra není špatná.

Prosím o radu už nevím

21.4.2013 v 20:06 | Nahoru | #26
tak jsem vyměnil svíce vyčistil jsem paliv system zkontroloval jsem i čerpadýlko a to benzín dáva až do karbeců potom mašina jela ale jak se svíce ohřáli tak zdechla, tak jsem prošel el instalaci od čerpadla až nakonec a vše zkontroloval zkoušečkou a v pořádku, tak jsem tam hodil zpět staré svíčky ty jsou ngkcr9e a jelo to v pohodě na
4 válce, tak jsem ji nechal ohřát a jel projet po pár km divnej zvuk ne rána nebo tak ale jela tak na 3 válce a pak už nic když zkusím startovat blafá ale nenaskočí, ty nové svíce jsou denso 27.....

Prosím o radu už nevím

18.6.2013 v 19:43 | Nahoru | #27
Zdravím mám Kawasaki ZX-6R 2005 stalo se mi při jíždě že když vyspojkuji motorka mi chcipne po delší jízdě mi zpomalí zduba na max, 115 km/h po přídání plynu začne cukat a mám uplně černý výfuk ( ne naftu jsem tam nenatankoval :D ) a motorka po case zdechne a nechce naskocit, musím počkat nějakou dobu a pak zase na par kilometru jede, newite prosím někdo ? už si nevím rady Jo a maximalni otáčky na volnobeh po přidání plynu jsou asik 5000 ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja Rutti 8 24.5.2024 v 10:37 tomasWR
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad


TOPlist