paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Rady
Dobrej chci si koupit horneta 600 F rok 2000 na co si mam dávat největší pozor? díky za rady.. ;)

Rady

10.4.2013 v 15:05 | Nahoru | #1
Hledej smudlo. Ale u horneta nejlip podivat pod nadrz jestli neni nahrbenej ram.
Jinak to co u ostatnich 4 valcu a motorek.

Rady

10.4.2013 v 15:05 | Nahoru | #2
Aby nebyl kradeny

Rady

10.4.2013 v 15:14 | Nahoru | #3

Rady

10.4.2013 v 15:20 | Nahoru | #4
Hlavně aby nestál bez stojánku . Jak psal gugo, kouknout se pod nádrž, jestli není v rámu podezřelej důlek, svár, navařený vingle nebo jiná vrstva barvy. Jinak klasika, studenej start, kouknout jestli někde něco neteče, možná si i počkat, jestli správně sepne větrák (regulátor napětí). Jinak Hornet za studena vydává všelijaký zvuky, hlavně rachotí od spojky. Po ohřátí by měly tyhle zvuky ztichnout. Horší by byly zvuky, jako když do toho klepeš kladivem, od toho ruce pryč.

Naposledy editováno 10.04.2013 15:21:19

2 reakcí na tento příspěvek Rady

10.4.2013 v 15:22 | Nahoru | #5
aby to nebyla Honda

(reakce na) Rady

10.4.2013 v 15:24 | Nahoru | #6

FiZzeR píše: aby to nebyla Honda



Rady

10.4.2013 v 15:33 | Nahoru | #7

Rady

10.4.2013 v 15:59 | Nahoru | #8
Dobíjení, rozvoďák ...

Rady

10.4.2013 v 16:18 | Nahoru | #9
Kola, svetla,...

Rady

10.4.2013 v 16:57 | Nahoru | #10
... na podvodníky...
FiZzeR> si můj člověk

Tazateli gratuluju, jelikož je první člověk na tomto foru který tuto motorku kupuje

(reakce na) Rady

10.4.2013 v 21:24 | Nahoru | #12

HornisGSX píše: FiZzeR> si můj člověk

Tazateli gratuluju, jelikož je první člověk na tomto foru který tuto motorku kupuje



Tome nevyrypuj
A klasika co napsali výše
Jinak prej je to nejrozežranější naked 600 ze všech (Bandit,Fazer)žere i trávu kolem silnice.

Rady

10.4.2013 v 23:02 | Nahoru | #13
Těžko s něčím porovnávat, na kochačku si veme 4,5l, při svižnější jízdě okolo 7l, což je můj průměr a při pile, kdy musím stíhat některým magorům na supersportech bere okolo 8l.

Abych uvedl moje pojmy o stylu jízdy do obrazu:
Kochačku jezdím do 6000 otáček, prostě pohoda.
Svižnější jízda je většinou o větším zrychlení a zatáčkách, první tři kvalty jdou často do 10000, někdy do omezovače, při rovinkách to nepálím.
No a pila je jasná, héééééén, héééééén, héééééén, a tak až do šestky

Naposledy editováno 10.04.2013 23:08:50

2 reakcí na tento příspěvek Rady

Skvělá odpověď, děkuji! 11.4.2013 v 00:28 | Nahoru | #14
hornet nic specifickeho oproti ostatnim moto nema staci tato drobna klasika :

- kontrola vsech udaju a cisel dle velkeho TP i maleho TP ( OTP )
- kontrola vizualniho stavu a laku
- kontrola vsech casti motocyklu (jestli neco nechybi - blinkry, zrcatka ...)
- jak vypadaji plasty? poskrabane? svarovane? opravovane laminatem?
- v jakem stavu je sedlo? ma originalni potah? je prosezene?
- co pneumatiky? hloubka vzorku? jsou prorezane?
- kontrola dratu v kolech - ohnute? chybi?
- jakou barvu ma brzdovka? neni hneda? je ji dost?
- je dost chladici kapaliny? neni v ni olej?
- kontrola kotoucu - jak jsou sjete? rovnomernost sjeti?
- v jakem stavu je retez a rozety? je namazan? jakou ma vuli?
- kontrola brzdovych desek
- nejsou narazene rafky? pecliva kontrola - moto na hlavni stojan a otacet koly
- netecou predni vidle? stahnout prachovky a podivat se
- sahnout rukou na motor a zjistit, jestli je uplne studeny
- nekape z motoru olej? neni motor od oleje (cely motor prohlidnout)
- na hlavnim stojanu zkusit vuli zadni kyvky
- zkusit vuli v krku rizeni a v prednich tlumicich
- nekolikrat properovat predek i zadek - jak tlumi?
- otocit riditkama do strany az nadoraz - je cely pohyb plynuly?
- sednout na moto a parkrat nohou vyklopit bocni stojan a postavit na nej moto
- nema bocni stojan vuli? neni krivy nebo kratky?
- zkusit zmacknout packu predni i zadni brzdy - neni moc mekka?
- zkusit zmacknout packu spojky
- kontrola svetel (tlumena, dalkova), blinkru (predni, zadni)
- brzdova svetla - predni i zadni brzda, troubeni, svetelna houkacka
- zapnout zapalovani - funguji kontrolky neutralu, mazani a podsviceni budiku?
- nastartovat motor a nechat ho trochu zahrat - jak chyta?
- hned po nastartovani sahnout na svody - jsou stejne teple? nejede motor na 3 valce?
- poslechnout motor z obou stran pri pridavani plynu
- na okamzik zacpat vyfuk a poslechnout se zacpanym
- v pripade pochybnosti si nechat sundat plasty a poslechnout bez plastu
- sednout na moto, zkusit zaradit a vyradit jednicku, jde snadno najit neutral?
- vyjet na tesotvaci jizdu - zpocatku v klidu a po ohrati motoru tomu poradne nalozit
- jde snadno radit? neklouze spojka? co vibrace? nestrili do vyfuku?
- jak se chova v zatackach? netahne na jednu stranu? neklepou se riditka?
- vyzkouset brzdy - brzdi dobre? nevadnou?
- na rovnem useku pri mensi rychlosti pustit riditka - netahne na stranu?
- po prijezdu z projizdky chcipnout a pak nastartovat - jak chyta za tepla?
- zkusit, jak jde do otacek a jak se vraci na volnobeh
- parkrat vytocit motor do cervenyho a pri tom sledovat kour z vyfuku
- neni kour cerny? pak by to signalizovalo prilis bohatou smes
- neni kour bily? pak by zrala vodu, samozrejmne jen u vodniku, nejcasteji tesneni pod hlavou
- neni kour modry? pak by to signalizovalo, ze zere olej

(reakce na) Rady

11.4.2013 v 09:46 | Nahoru | #15

Czech_CZ píše: hornet nic specifickeho oproti ostatnim moto nema staci tato drobna klasika



Nema jo ??? a co to nahrbeni ramu, pri jakemkoliv tuknuti na predek ??? EH ?

(reakce na) Rady

11.4.2013 v 13:04 | Nahoru | #16
Czech_CZ> díky asi nejlepší koment. ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist