mám problém s přední brzdou. Špatně se mi vracely desky na předním kole, takže jsem vyčistil třmeny, vyměnil kapalinu a ovzdušnil. Brzda jako taková brzdí, ale páčka neztvrdne ať se snažím sebevíc, pokaždé ji dokážu domáčknout až k řidítku. Vzduch by v okruhu neměl být, brzdí to. Rád bych vyřešil tu gumovou páčku.
Jedná se o TDM900 s ABS
Díky všem za rady
1 reakcí na tento příspěvek "Gumová" - měkká páčka přední brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Gumová" - měkká páčka přední brzdy
VasekHerman píše: zkouším všude, jinak tedy hadice se nikde nenafukujou, a navíc když otevřu pumpu a zmáčknu rychleji páčku tak kapalina vylítne z nádobky.
To je normální- bacha at si nepokecáš lakovaný díly, protože až to utřeš tak to půjde dolů i s barvou. Jinak jak sem psal ohledně těch dvou okruhů tak by byla případně nálevka někde na abs motoru.
1-Vzduch v okruhu.
2-"Unavená" pumpa.
Pokud to bylo před opravou v pořádku,klonil bych se k variantě číslo jedna.Variantu číslo dva jsem měl já.Páčka byla gumová celou dobu co jsem ji používal,a mohl jsem ji odvzdušňovat jak jsem chtěl.Zřejmě už válec netěsnil jak měl a tlak utíkal...
edit: páčka byla gumová i před rozebráním, zatím se přikláním k pumpě
Naposledy editováno 30.03.2013 21:07:14
TOLI. píše: To je normální- bacha at si nepokecáš lakovaný díly, protože až to utřeš tak to půjde dolů i s barvou. Jinak jak sem psal ohledně těch dvou okruhů tak by byla případně nálevka někde na abs motoru.
tak mi vysvětli rozdíl..já jsem odvzdušňoval u svýho DL1000 brzdu i spojku a obojí při otevřený nádobce a mohl jsem mačkat jak jsem chtěl, prudce, silně, nebo pomalu a ani jednou ani náznakem mi kapalina nešla z nádobky, lezly jen bublinky a za pár minut bylo odvzdušněno. Takže bych spíš tipoval, že s tou pumpou má něco špatně...1 reakcí na tento příspěvek "Gumová" - měkká páčka přední brzdy
TOLI. píše: Máčkneš a rychle pustíš a vycákne to ven že se nestačíš divit. To mi dělala jawa 350 stejně jako oba baworáci. Jinak na dvanáctce mám dva okruhy a když sem to měnil poprvý tak sem měl horní nádobku furt plnou a z brzdičů sem přitom vypustil už víc jak dvě deci. Pak sem zjistil že musím dolejvat pod nádrž přímo do abs jednotky.
píšu že můžu mačkat jak chci a nic necáká, leda že by bylo víc druhů pump a nějaký to prostě dělaj a jiný ne. On to má tak, že zmáčkne jen rychle ke gripu a při otevřený nádobce vyletí kapalina nahoru jako vodotrysk, sám jsem to viděl...1 reakcí na tento příspěvek "Gumová" - měkká páčka přední brzdy
edit: jak píše MadCat výše
Naposledy editováno 30.03.2013 21:38:00
1 reakcí na tento příspěvek "Gumová" - měkká páčka přední brzdy
Benda1 píše: a co takhle nějaký mechanický problém ve třmenu? Pročpak to dělalo i předtím? Jak si vyčistil třmen? Jsou desky a kotouč rovnoměrně sjeté? /není vytvořrn kužel?/ J.
co vím já tak prý borci v servisu měnili kapalinu, takže se jim to taky mohlo zavzdušnit a už to tak nechali, desky i kotouče má sjeté normálně, z třmenů prý vytahal válečky pořádně otřel, samotný třmeny i hadice propláchl brzdovkou aby vyšel bordel a zas zkompletoval. Podle mě to bude buď zavzdušnění toho abs nebo špatná pumpa.1 reakcí na tento příspěvek "Gumová" - měkká páčka přední brzdy
Já teda nesnášim absko i u aut. Prodlužuje to brzdnou dráhu, je to vejmysl naprosto k hovnu
SuperSic58 píše: Vyřadit ABS a hodit obloukem do popelnice. Je to k ničemu. Proč sis vubec kupoval motorku s ABS? Jesli neumíš používat brzdy, tk si kup fábii hátépé a na motorky se vykašli
Já teda nesnášim absko i u aut. Prodlužuje to brzdnou dráhu, je to vejmysl naprosto k hovnu
ABS pumpa, jednotka, ovzdušňovák nemá.
Pokusy ovzdušnit s nastartovaným motorem byly bez velkého úspěchu. Kapalina se nacpat přes šrouby nedala (tedy opačné plnění). Odsát kapalina podtlkem přes ovzdušňovací šrouby, také nemělo větší efekt. Pumpa se jeví v pohodě. Přijímám další návrhy
2 reakcí na tento příspěvek "Gumová" - měkká páčka přední brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Gumová" - měkká páčka přední brzdy
fatik píše: nevim jak je ABS řešený na tvojí mašině, ale na autech se to většinou odvzdušňuje tak, že se auto hodí na diagnostiku, přes ni otevřeš ventilky v abs a pak odvzušňuješ, to je oficiální způsob. Taky se to dá udělat tak, že na brzdu hamstneš tak aby se ti zablokovalo kolo a abs taky otevře ten přepouštěcí ventilek, pak se ti ta vzduchová bublina dostane do normálního okruhu a odtud ji dostaneš ven klasickým odvzdušněním. Tak se to, co vím, řeší na autech. Mohlo by to fungovat i na motorce, otázkou je jak bezpečný je snažit se cíleně dostat přední kolo do smyku...
já mám sice starý auto, ale absko má a odvzdušňoval jsem ho klasickým způsobem "našlapat, povolit odvzdušňovák a dolít" a naprosto bez potíží, ještě s tím tak jezdit někam na diagnostiku, kde si vezmou 500 jen za to že ti to napíchnou, ale kdo ví, jak je to u novejch vozidel...Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 | Milanbohy | 9 | 14.8.2024 v 10:16 Weisner |
TDM 900 - při sepnuti ventilatoru t... Yamaha TDM 900 | 8632 | 10 | 11.7.2024 v 19:34 MILOS61 |
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 | Sidonius78 | 25 | 2.6.2024 v 10:37 combust |
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 | Valpen | 9 | 30.1.2024 v 18:44 rtin |
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 | Valpen | 7 | 29.12.2023 v 20:06 StB |