paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

27.3.2013 v 20:25 | Nahoru | #7591
třeba když vyměníš mikuni karbec za keihina, tak taky odpojis to cidlo co je spojeny T-kusem a dalsima hadicema s karbcem (na prave strane vedle karburatoru pridelane pres gumu na plisku k hlave valce)... me tam teda jen cumi konektor, cidlo jsem sundal ... ktery cidlo mate na mysli vy?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

27.3.2013 v 20:54 | Nahoru | #7592
Rumas> Horší to je pro závodníky, ty se prostě musí rozhodnout, co je pro ně priorita.

A proč by se měli prioritně rozhodovat mezi třema závodama v jednom termínu a pak sedět zbytek roku doma na prdeli? Problém je ten, že "otevřených" akcí je málo a nebo jsou s omezeným počtem závodníků. Daleko víc je klubových akcí jen pro zvané, kam nemá moc lidí šanci se dostat. Sand Baja mě mrzí. A zrovna je to ten případ kdy se jedná o uzavřenou trať, takže pohyb lidí v letních měsících nehrozí. A vojáci tam určitě celej rok taky nekempujou. Opravdu tam chybí ta spolupráce, bo jinak by Haro řekl, že ten termín je moc narychlo, že potřebuje jinej. Ale spíš si myslím, že tam není ani zájem o komunikaci. Teda až na tebe, tak doufám že ti to vydrží a držím pěsti. A příští rok se nechám překvapit.

Letos jsem řikal že pojedu hlavně na RBM, Sand rally a Oldřichov. Oldřichov je out, Sand už v podstatě taky. Na RBM jedu.

Misterjohny - děkuji za prostor se vyžvanit, ale sere mě to zdůvodu že se nedostanu na víc akcí, kde bych viděl ten tvůj xichtík . A hlavně taky ostatní lidi.

Naposledy editováno 27.03.2013 20:57:20

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

27.3.2013 v 20:59 | Nahoru | #7593
storeman> To jsem rád,že nejsem jediný,akorát si stále nejsem jist tím snímačem,protože suzuki dr650 se používá taky micro spínač na pravé straně karburátoru(jedná se o stejný karburátor Mikuni bst40)a spínač slouží ke změně předstihu při plném plynu a suzuki DR800 taktéž.Na KTM používají 3kontaktní snímač což mě spíše vede k závěru, že je to z důvodu měnění předstihu ve více polohách,ale to pouze má ůvaha U KTM jsem také nedostal žádnou odpověd.Jinak motorka má najeto 36000km, prý bylo vyměno:dekompresor,volnoběžka,a současně s dekompresorem i ventily.Já jsem nyní udělal přední vidle. Ale jinak zatím spokojenost.Budu rád za nějaké poznatky

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

27.3.2013 v 21:03 | Nahoru | #7594
misterjohnny> Jedná o snímač umístněný na pravé straně karburátoru přímo na hřídeli klapky.Snímač je přímo od Mikuni a je 3kontaktní.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

27.3.2013 v 21:31 | Nahoru | #7595

mich76 píše: Zdravím,prosím zde přítomné advíkáře o radu,koupil jsem loni lc4 adventure r.v 2007, ale z nedostatku času jsem najel cca 1600km a vše vpoho a nyní jsem si nechal udělat koncovku výfuku,jako že trochu poladím.Při této příležitosti jsem si vyndal karburátor a co jsem nezjistil,že prodejce fikaně zamaskoval odpojení nějakého snímače na klapce(zřejmě na předstih) .Já vím,že jsem si měl motorku řádně prověřit,ale ani v servisu kam jsem ji dal na ní neschledali nic špatného.Otázka zní co by se mohlo ukríval za tímto záměrem.Jinak motorka jezdí.Takže přegumičkuji karbec vložím nový vzduch.filtr a chci jít na brzdu.Poradí mi někdo co by to mohlo znamenat a co mám ještě prověřit????? Díky



Cau, udelej fotku, ale myslim ze je to cidlo, ktery stejne vsichni odpoji. Neco ve smyslu omezeni otacek pri plnym plynu ... takze klid

Rumas> na RBM uz se vsichni tesime Baja je daleko, draha a jestli to bude jako loni Sand Rally tak zazemi na nic Me se zatim kazdej vikend neco kreje, at uz zavody nebo jiny veci, holt je treba vybirat a v lete v tom horku jezdit mozna tak na koupak

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

27.3.2013 v 21:40 | Nahoru | #7596
scathe> Ok, vyfotím a pošlu.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

28.3.2013 v 00:20 | Nahoru | #7597
Kdo si stěžuje, že v létě nic není, tak ať jede s Motorájem do RO, tam bude ježdění až doprdele .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

28.3.2013 v 07:18 | Nahoru | #7598
Janek> to ale zase mluvíš o jedné akci ( sice 4 denní ) za x měsíců. Když seženu parťáka na cestu ( že Stygi ), tak bych tam jel.

KTM LC4 640 Adventure

28.3.2013 v 07:32 | Nahoru | #7599
Rumas, jestli si to nebereš moc osobně... Myslel jsem prostě, že kdyby jedna jarní a jedna podzimní akce byla přesunutá na léto, udělalo by to spoustu lidí šťastnější. Jinak tvé argumenty beru, kromě toho horka máš recht (máme motorky, co jezdily Dakar, tak jaký kua vedro )

Na Motoráj bych také jel rád, už si to plánuju.

Naposledy editováno 28.03.2013 07:33:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

28.3.2013 v 13:25 | Nahoru | #7600

Jirka77 píše: Janek> to ale zase mluvíš o jedné akci ( sice 4 denní ) za x měsíců. Když seženu parťáka na cestu ( že Stygi ), tak bych tam jel.



tak určitěěéééé

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

28.3.2013 v 15:09 | Nahoru | #7601
Stygofil, Jirka77, hAjPR> paráda kluci

KTM LC4 640 Adventure

28.3.2013 v 16:57 | Nahoru | #7602
Pro soucasne nebo byvale majitele, kteri meli model do roku 2002 vcetne (bez high flow hlavy).

Jake jste meli trysky v karbecu s ladakem. Zajima me hlavne velikost hlavni a volnobezne trysky a idealne i poloha jehly.

Mam tam ted ladak Leo Vince a s originalnima tryskama 45 a 142,5 je to chude.

Diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

28.3.2013 v 20:36 | Nahoru | #7603
[quote=scathe]Cau, udelej fotku, ale myslim ze je to cidlo, ktery stejne vsichni odpoji. Neco ve smyslu omezeni otacek pri plnym plynu ... takze klid

Zasílám foto,snímače na karburátoru.Otázka zní k čemu slouží a jak se projeví odpojení tohoto snímače.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

28.3.2013 v 21:16 | Nahoru | #7604
mich76> snimac polohy klapky .... mam za to, ze ma co docineni se zapalovanim, takze by to chtelo ho mit zapojenej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

28.3.2013 v 22:07 | Nahoru | #7605
misterjohnny> Já si myslím to samé, přeci to tam soudruzi v rakousku nedali jen tak, máš ty zapojeno?? Popřípaně scháním někoho kdo vyzkouší odpojit a napíše poznatky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.3.2013 v 05:47 | Nahoru | #7606
mich76> ja mam zapojeno, a ted kdyz jsem menil mikuni za keihina, tak jsem jen musel predelat koncovku (maji kazdej jinou). Kazdopadne by se to ani nemelo odsroubovavat, pac je to "nakalibrovany" uz z vyroby. Jak se to serizuje je popsany v servisnim manualu. Btw: netrci ti tam nekde druhej konektor se trema pinama, byt treba s jinou koncovkou? .... kdyz sundas nadrz a podivas se na hlavni kabelovej svazek, tak zhruba v oblasti karburatoru, by mel odbocovat...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.3.2013 v 09:28 | Nahoru | #7607
misterjohnny>Jestli tam je ještě nějaký konektor to nevím(zjistím), ale každopádně k tomuto snímači tam je, jen proč byl odpojen to je co mi nejde do hlavy.Jinak jsem karbec čistil v ultrazvuku a chci dát nové o-kroužky, takže jsem musel snímač sundat, ale mám označeno kde byl.Z jakého důvodu jsi měnil karbec mikuni za keihina???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.3.2013 v 12:23 | Nahoru | #7608
mich76> TPS (Throttle Position Sensor) je tam proto, aby snímal polohu klapky.
Mělo by to mít vliv jenom při zařazeném druhém a třetím stupni (snímač zařazeného stupně) při rychlé akceleraci.
U Mikuni podtlakového karburátoru TPS vyhodnocuje otevření klapky a ovládá otevření EPC ventilu, který přisává luft nad membránu karburátoru, čímž by se šoupě mělo pomaleji otevřít.
Celý je to kvůli omezení emisí, já to mám odpojený a u Mikuni jsem měl odpojenou hadičku z karb nad membránou a tento otvor zaslepenej.
Akcelerace by se měla na 2,3 mírně zplepšit, ale já to ani nevnímal..

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.3.2013 v 12:45 | Nahoru | #7609
mich76> Je možný, že by TPC ještě nějak upravovalo zapalování v závislosti na poloze klapky, ale u KTM 640 jsem se to nikde relevantně nedočetl, všude jenom dohady..

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.3.2013 v 12:57 | Nahoru | #7610
Stygofil> je to tam i kvuli hlučnosti, ta se měří na druhý a třetí stupen

KTM LC4 640 Adventure

29.3.2013 v 13:06 | Nahoru | #7611
Prostě kurvítka!
Ekologie a hlučnost
Odpojit!

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.3.2013 v 13:56 | Nahoru | #7612
mich76> kvuli kaceleracni pumpicce

KTM LC4 640 Adventure

29.3.2013 v 14:08 | Nahoru | #7613


pokud se 2 hodiny nudite a mate zajem o onboard zabery...

KTM LC4 640 Adventure

29.3.2013 v 15:57 | Nahoru | #7614
Tak koukám, že TPS je zajímavá záležitost, takže po překroužkování nastavím zapojím a uvidím a pak odpojím

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

29.3.2013 v 16:47 | Nahoru | #7615
Jak správně nastavit TPS





(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.3.2013 v 19:17 | Nahoru | #7616
Stygofil> Díky,už jsem také nalezl v návodech,takže vyzkouším a uvidím.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

29.3.2013 v 19:22 | Nahoru | #7617
Ještě bych byl rád za poznatky,zkušenosti na co se mám zaměřit při servisu a co ještě zkontrolovat při 36000km.Díky

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.3.2013 v 19:36 | Nahoru | #7618
mich76> hlavni jsou rolny vahadel ventilu ... cca po 20tkm odchazej ... listuj zpet ... a spousta dalsich veci

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

30.3.2013 v 13:02 | Nahoru | #7619
Měl bych jeden dotaz.Po přečtení několik stránek jsem se zde dozvěděl o onom ložisku spojky a někde zde byla zmíňka, že se to týká motorů vyrobených do r.2003(černý motor-kuličkové ložisko) pak byla již použita válečková ložiska(šedý).Proto bych měl dotaz zda měl někdo podobný problém i s novějšími motory???? A co se týče rolen vahadel tak raději asi vyměním, ikdyž mi bylo řečeno, že byla měněna vačka i s vetily.Jaký je zde váš názor měnit či neměnit????

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.3.2013 v 13:16 | Nahoru | #7620

mich76 píše: A co se týče rolen vahadel Jaký je zde váš názor měnit či neměnit????


Většinou se píše, že rolny vydrží 20 tisíc. A ty máš najeto už min. 2x 20 tisíc. To by znamenalo vyměnit. Ještě by chtělo zjistit v kolika byly měněny ty vačky,
Myslím že vačky byly měněny právě z toho důvodu, že někdo nevyměnil včas jen rolny.

Já mám ročník 2002 a vloni touto dobou měla na tacháku necelých 18000 km. Nevím kolik mohu těmto údajům věřit a tak jsem nechal rolny vyměnit.
Byly ještě v dobrém stavu, což by znamenalo že údaj tachometru nelže.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist