globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: mechanici séém
24.3.2013 v 17:21
zdarec,motor mě začal hulit.vysledoval sem,že dým je spíše modrý,je cítit spáleným olejem.olej ubývá,voda ok,zkoušel sem otevřít chladič a nechat to běžet,žádné bubliny a nic,voda neklesá.mam teda podezření buď na pístní kroužky,nebo gufera ventilů.začalo to po zimě,hned první jízdu z ničeho nic.dělá to zahřáté,když jedu v dědině a dám plný,začne to hulit fest,ale zase to přestane.v největší žátěži motoru nic.....a taky při podřazení,meziplynech,motor táhne normálně. potkal se s tím někdo z Vás? díky za rady
Předchozí
1 2
Následující

mechanici séém

24.3.2013 v 17:42 | Nahoru | #1
nic?

mechanici séém

24.3.2013 v 17:44 | Nahoru | #2
nebude to tím, že ta mrdka dlouho nejela? mně když nejede auto týden, nebo čtrnáct dní tak si taky chvilku pokuřuje a to mu nemusím moc dávat ročník je stejnej jak tvý GSXRo

mechanici séém

24.3.2013 v 17:49 | Nahoru | #3
je to divný,že to přišlo tak najednou,většinou to začíná pozvolna

mechanici séém

24.3.2013 v 17:50 | Nahoru | #4
zdar...mrkl bych na ventily...tím bych začal (je divný, že z ničeho nic)

mechanici séém

24.3.2013 v 17:55 | Nahoru | #5
kluci ventily jsem měřil přes zimu,vůle jsou v toleranci....blbé vůle na ventilech přece nezaviní,že proniká olej do spalovacího prostoru,ne?

mechanici séém

24.3.2013 v 17:55 | Nahoru | #6
kdyby to začínalo pozvolna,kluci by mě na to upozornili

mechanici séém

24.3.2013 v 17:56 | Nahoru | #7
s nejvetsi pravdepodobnosti jde o stiraci krouzky .Gufera ventilu se projevuji po brzdeni motorem a naslednem pridani plynu protoze pri deceleraci vznikne podtlak v sacim potrubi nasaje si kolem gufer vic oleje a nasledne ho spali. Taky muze jit o predjarni indispozici a upravi se to samo a nebo muze byt nekvalitni olej zkus sundat vicko od oleje a uvidis jestli to neprofukuje do motoru pak by byly pistni krouzky spatny vsechny

mechanici séém

24.3.2013 v 17:58 | Nahoru | #8
zační tím co jsi na tom přes tu zimu dělal.
zřejmě jsi u toho (ty ,nebo ten kdo to dělal) i něco zpackal-motor nezačne hulit modře-olejem z ničeho nic...

1 reakcí na tento příspěvek mechanici séém

24.3.2013 v 18:04 | Nahoru | #9
olej je tam stejný jako na podzim,je na něj najetých 3000 km,takže tím by to být nemělo.přes zimu by neměl ztrácet na kvalitě.navíc leju MOtul 5100 10w40,řekl bych dobrý olej.

mechanici séém

24.3.2013 v 18:11 | Nahoru | #10
Tak ztvrdly gufera na ventilech byt muzou... Nekudy to proste bere olej a na dalku nedokazu rict kde, kristalova koule se mi zakutalela pod postel

(reakce na) mechanici séém

24.3.2013 v 18:42 | Nahoru | #11

Motomaniak píše: olej je tam stejný jako na podzim,je na něj najetých 3000 km,takže tím by to být nemělo.přes zimu by neměl ztrácet na kvalitě.navíc leju MOtul 5100 10w40,řekl bych dobrý olej.


Věčná otázka na kterou tu snad ještě nikdo přesvědčivě neodpověděl. 150 lidí říká takový vyměnit, 150 klidně další 3000km jezdit...

Tak jak to kurňa je?

1 reakcí na tento příspěvek mechanici séém

24.3.2013 v 19:01 | Nahoru | #12
Hlavně olej se mění vždy na podzim když se odstavuje motorka a je jedno jestli na olej je najeto 3000 nebo 7000.Ten olej je prostě kyselý,ať je to Motul nebo nějaký noname a takový dělá v zimě v motoru pěknou neplechu.Tak Ti prostě ztvrdli gufera na ventilech.Zkus to projet víckrát,třeba to jen byl olej někde usazený a teď se vypaluje.Nemáš tam třeba KN filtr a na něm víc oleje než je zdrávo.To je taky možná závada.

mechanici séém

24.3.2013 v 19:18 | Nahoru | #13
sám sis i odpověděl, kroužky nebo gufera, ale zatím bych to nechal jestli si to jen nepotřebuje "sednout" po zimě. Nalítej ještě pár kiláků a uvidíš, jestli se to zlepší

mechanici séém

24.3.2013 v 20:01 | Nahoru | #14
Nejde mi do hlavy,ze je to jen tak z niceho nic. takze zkusme tam hodit zpet stary filtr misto toho kn,strikal si ho tu sracku na filtry ??

1 reakcí na tento příspěvek mechanici séém

24.3.2013 v 21:00 | Nahoru | #15
filtrem to pravděpodobně neni,dělalo to i s tím starým a nevysvětluje to ubytek oleje

(reakce na) mechanici séém

25.3.2013 v 07:36 | Nahoru | #16

Motomaniak píše: filtrem to pravděpodobně neni,dělalo to i s tím starým a nevysvětluje to ubytek oleje

Úbytek oleje 1)teče z motoru ven 2)spotřebovává se přes gufera ventilů 3)spotřebovává se přes pístní kroužky víc možností asi není.

1 reakcí na tento příspěvek mechanici séém

25.3.2013 v 08:17 | Nahoru | #17
Kolik jsi s ní po zimě najel? Měl jsem tu jedno ZXR a dělalo to to stejný... 100km pár studenejch startů a bylo po problému.
Taky se ujisti, že výdech skříně není ucpanej.
Pokud by šlo o motor:
Jednu věc můžeš vyzkoušet. Změř kompresní tlaky válců. To Ti ukáže jak cca jsou na tom kroužky. Pak do válců stříkni trošku řídkýho oleje a změř znovu. Napiš sem rozdíly, z toho už se dá vcelku odhadnout co to je...
Guferama ventilů sice olej jde taky, nicméně ne tolik, aby Ti z toho udělal dýmovnici (neviděl jsem ale intenzitu toho kouře).Při brzdění motorem to dělá? Guferama sacích to jde hlavně v tomto režimu.

(reakce na) mechanici séém

25.3.2013 v 13:08 | Nahoru | #18
Dřík> najel jsem s tím asi 100 km a spíše se to zhoršuje nejvíc to dělá,když mam plnou akceleraci,pustím plyn ,brzdím motorem a dám fullgas.

mechanici séém

25.3.2013 v 16:14 | Nahoru | #19
zkus ty komprese jak jsem Ti popsal.
p.s. měří se při plně otevřeným plynu

1 reakcí na tento příspěvek mechanici séém

26.3.2013 v 00:55 | Nahoru | #20
neviš že když starší motor dlouho stoji tak se má vystříkat valce WD (cela plechovka na bdrchny valce) ?nechat tejden, vymenit olej a pak jet?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mechanici séém

26.3.2013 v 10:58 | Nahoru | #21
Mad_Rockstar> to teda nevím,to slyším poprve

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mechanici séém

26.3.2013 v 11:48 | Nahoru | #22

Motomaniak píše: Mad_Rockstar> to teda nevím,to slyším poprve



Ja taky.

(reakce na) mechanici séém

26.3.2013 v 12:41 | Nahoru | #23
assassin> ja taky

mechanici séém

26.3.2013 v 14:25 | Nahoru | #24
...já to prvně čtu a ještě jsem to neslyšel..

1 reakcí na tento příspěvek mechanici séém

26.3.2013 v 14:28 | Nahoru | #25
Já bych řekl, že problém vzniknul během zimní údržby. Budeš tam mít moc oleje, nebo ucpaný oddech. V motoru je velký tlak a olej se cpe do spalováků

mechanici séém

26.3.2013 v 19:08 | Nahoru | #26
sázím na guferka ventilů ...so ztvrdlé... už sem řešil u několika aut..stačí to nechat brblat na volnoběh a po přidání to zahulí víc a v zátěži to pak trochu utlumí kouření...páč stoupne teplota a stačí hořet i olej ... no ja to vidím na guferka... bude se to zhoršovat

(reakce na) mechanici séém

27.3.2013 v 14:35 | Nahoru | #27

Sukin píše: Já bych řekl, že problém vzniknul během zimní údržby. Budeš tam mít moc oleje, nebo ucpaný oddech. V motoru je velký tlak a olej se cpe do spalováků



taky bych poukázal na tento problém. Odzkoušeno na vlastní kůži. Přestala hulit když jsem odpustil z maxima na polovinu mezi maximem a minimem. Sice nemám úplně rád problémy co se vyřeší samy, ale tady fakt nevím čím to bylo. Jen vím co pomohlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mechanici séém

27.3.2013 v 14:49 | Nahoru | #28

Vítězslav_Máří píše: Hlavně olej se mění vždy na podzim když se odstavuje motorka a je jedno jestli na olej je najeto 3000 nebo 7000.Ten olej je prostě kyselý,ať je to Motul nebo nějaký noname a takový dělá v zimě v motoru pěknou neplechu.Tak Ti prostě ztvrdli gufera na ventilech.Zkus to projet víckrát,třeba to jen byl olej někde usazený a teď se vypaluje.Nemáš tam třeba KN filtr a na něm víc oleje než je zdrávo.To je taky možná závada.



to by me vazne zajimalo kdyz uz se tu tahle debata vede od veky veku , jak se z oleje stane kyselina co nejak dokaze uskodit motoru behem jednoho leta

Dobre, mirna kyselost urcite, ale kyselina co rozlepta kovove dily ? Trosku ulet ne ?

Ja snad nez letos vymenim olej tak to ph zmerim at uz je konecne klid

Naposledy editováno 27.03.2013 14:52:24

mechanici séém

27.3.2013 v 14:57 | Nahoru | #29
to co popisujes mi delalo stare FZR 600....proste jen opotrebeni.....bralo me to 0,3 l oleja na 100.....tak sem to u tak stare motorky neresil a jezdil.....hold ten za mnou si akorat myslel ze mam 2T.....ale nebylo to nijak hrozny...proste si to pri prezareni trochu pohulilo......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mechanici séém

27.3.2013 v 15:03 | Nahoru | #30

Creck píše: to by me vazne zajimalo kdyz uz se tu tahle debata vede od veky veku , jak se z oleje stane kyselina co nejak dokaze uskodit motoru behem jednoho leta

Dobre, mirna kyselost urcite, ale kyselina co rozlepta kovove dily ? Trosku ulet ne ?

Ja snad nez letos vymenim olej tak to ph zmerim at uz je konecne klid



Taky tomu nevěřím , možna proto mám v motorce 3roky starej olej :)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kód barvy GSXR 600 K2 modro-bíla Suzuki GSX-R 600 Hortten 6 Včera v 19:36 RTSbike
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko


TOPlist