mám postarší Ninju a už je zlehka sešlá věkem a jedním nečekaným setkáním s asfaltem...
Dostal jsem nápad, že bych místo lakování nechal celou mašinu polepit fólií, pravděpodobně karbonovou.
Vzhledem k tomu, že jsem tady na fóru nic nenašel, rád bych se zeptal: Zkoušel to už někdy někdo? Jak reaguje fólie na poměrně vysoké teploty od motoru?
Díky za odpověď.
2 reakcí na tento příspěvek Polepení mašiny fólií
2 reakcí na tento příspěvek Polepení mašiny fólií
na folii jsem jse ptal na dvou dilnach co to delaj a jednoznacne rekli nee!
Tvarova slozitost nekterych dilu pry prakticky neumoznuje to polepit tak aby to vypadalo jako lak a aby to i neco vydrzelo. Asi nejrozumnejsi bude klasicka cesta - dobrej lakyrnik.
1 reakcí na tento příspěvek Polepení mašiny fólií
tady je starej příspěvek co už jsem jednou vkládal
První místo kde to povolilo je nad průduchem v boční kapotáži a kolem osazení šroubů podsedlovky
A tedy promiň,ale falešným karbonem si potáhne motorku jen vylízanec.
Co třeba třetí falešnej kotouč na přední kolo? A může bejt jako karbonovej.
D.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polepení mašiny fólií
bonnyes píše: Čau chlape, o foliích je tu psáno už mnoho. Dostal jsem úplně stejnej nápad jako ty zhruba před rokem a půl. Nejsem žádnej extra lakýra, tak jsem myslel, že jako lepič to bude lepší. Celkem to dopadlo dobře, ale doporučit folii na mašinu nemohu. Spousty členitých míst, záhybů a ukončení. S mou mašinou zacházím docela hrubě a často používám vapku na odrbání bahna. V záhybech folie lehce povoluje. Už je znát že to je folie a né lak. Příště jdu k lakýrovi. Aplikace je celkem snadná avšak náročná na nervy a čas. Podsedlovka cca půl hoďky práce, ale nádrž 4 hodiny ve dvou lidech. To už jsem nadával, že jsem se na to nevysral. Nevím zda by to profík udělal lépe. Fakt jsem tomu dal maximum, ale ta folie prostě není fšemocná.
tady je starej příspěvek co už jsem jednou vkládal
První místo kde to povolilo je nad průduchem v boční kapotáži a kolem osazení šroubů podsedlovky
Než to odneseš k lakýrovi, tak si kup litr kvalitního antisilikonu a užij si pěknou sobotu na dobře větraném místě se štětečkem a zubním kartáčkem do všech záhybů Ušetříš mu spoustu času a sobě peněz
Vim o čem mluvim, poslední dobou je toho tolik na opravu zpět do laku po fóliích, že se na to ptám rovnou a chci aby si stávající folii sami sundali včetně těch zkurvených lepidel (noční můra lakýrníka). Stejně to neočistí pořádně a nebo to po hodině vzdají a lakoš ať si hraje...
Před 2 roky to vychvalovali, nechali si udělat na motorky a dneska to nosí s prosíkem hnusný, odchlipující, vybledlý, popraskaný... a ke všemu zatlepaný.
Samozřejmně, originál karbon ani lak to není, ale je to udělané pořádně, takže musíš např. na zrcátka koukat z 5ti centimetrů, pak najdeš spoj.
Tyhle 4 díly mě stály cca 1600 Kč.
Kamarád nechal polepit celou motorku po bouračce. Dělal mu to nějakej kutil, co řikal, že folie jsou všechny stejný a ty kurvy nevědí, co by za to chtěli. Dal mu za to 5000 Kč. Spoje se mu odlepují. Já to mám celé v cajku.
Hodnocení jak vypadá celá motorka polepená folii nechám na každém a jeho subjektivním názoru.
Jinak já to nechal polepovat v době, kdy to ještě nebylo tak rozšířený, když dnes vidím, jak každej druhej blb v bílý audině, nebo pasátu má "karbonovou" kapotu, tak už bych do toho nešel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polepení mašiny fólií
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polepení mašiny fólií
bonnyes píše: mm-art-airbrush> Čau chlape, bohužel máš ve všem pravdu. Už bych do toho znova nešel. Každopádně díky za informaci s odstraněním. Výhodou pro mě je, že mám náhradní druhou nádrž a plasty v origo laku. Zkoušel jsem nafotit stav po roce a půl jako odstrašující případ. Nějak zdárně se mi to nafotit nepodařilo, tak to sem strkat ani nebudu. V podstatě je to tak jak říkáš a naprostej souhlas s Tebou - odchlipující, popraskaný. Ze dvou metrů ještě dobrý, ale jak jdeš blíž, chce se člověku blejt..
Jo presne takhle mi to rikaly, ze se to po case zacne ve slozitych ohybech odlepovat a tam kde to je hodne nasponovany to praska. Na auto asi ok ale na moto ne...
1 reakcí na tento příspěvek Polepení mašiny fólií
koukni galerii např.: http://www.wrapstyle.com/gallery kde to fakt dělají dobře, kluky znám.
1 reakcí na tento příspěvek Polepení mašiny fólií
Marťan81 píše: Petta> koukal jsem ti do profilu na tu podsedlovku. To je polep? Nějaký hadí vzor? Vypadá to zajímavě.
Jojo, je to stříbrný aligátor od Hexisu. Pro mě jsou to nejlepší fólie..
A nejsem si jistej, jestli 3M nezanechává lepidlo po odstranění folie..
1 reakcí na tento příspěvek Polepení mašiny fólií
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Polepení mašiny fólií
Bandit-Kralik píše: Nedělal bych to. Kolega takto karbonovou folií polepil moto a v některých místech to časem začne praskat a odlepovat....po roce používání to nevypadá pěkně.
No prodává se tu i asijká fólie imitace karbonu, musíš kupovat takovou co stoji nad 600 kč/m2 +DPH a je to ověrená značka, a potom taky zaleží na aplikační teplotě při tvarování, která má být mezi 70 - 90 st. C, pokud je nad 120 st. C tak potom časem muže fiólie prasknout ( vyšší teplotou odejdou z PVC fólie změkčovadla a zkřehne).
Musí se jednoduše dodržet technologický postup od přípravy povrchu, výberu správné fólie, technologie polepu a na zavěr kotvení polepu. Odborníci to umí a dělají to profesionálně ale u nás je hodně samouků, kteří se tváří jako tuningový Guru a nemají na to.
Polep je dobré dělat u firmy co má nějaké reference, dokáže dát na neodlepování/nepopraskání polepu záruku. Takova firma ale zase bývá dražší.
Naposledy editováno 06.03.2013 12:22:13
RosSV píše: No prodává se tu i asijká fólie imitace karbonu, musíš kupovat takovou co stoji nad 600 kč/m2 +DPH a je to ověrená značka, a potom taky zaleží na aplikační teplotě při tvarování, která má být mezi 70 - 90 st. C, pokud je nad 120 st. C tak potom časem muže fiólie prasknout ( vyšší teplotou odejdou z PVC fólie změkčovadla a zkřehne).
Musí se jednoduše dodržet technologický postup od přípravy povrchu, výberu správné fólie, technologie polepu a na zavěr kotvení polepu. Odborníci to umí a dělají to profesionálně ale u nás je hodně samouků, kteří se tváří jako tuningový Guru a nemají na to.
Polep je dobré dělat u firmy co má nějaké reference, dokáže dát na neodlepování/nepopraskání polepu záruku. Takova firma ale zase bývá dražší.
Naprostej souhlas, viz můj příspěvek výše.
1 reakcí na tento příspěvek Polepení mašiny fólií
Naposledy editováno 06.03.2013 19:29:24
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja | Rutti | 8 | 24.5.2024 v 10:37 tomasWR |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja | Aeroad | 27 | 15.10.2023 v 10:28 Aeroad |