Otázku položim jednoznačně. Elektrika a nebo rovnou spalovák? A když spalovák tak stačí nějaká ta "CHINA" a nebo rovnou minibike Blata? Z uřvaného dvoutaktního minibiku který upaluje až 50km/h mám trošku strach. Elektrické prdítko (Hypermotard) stojí sice ranec, ale je tichounký, na osvojení si prvních návyků by to nemuselo být zas až tak špatné.
Pokukujeme i po Yamaze PW50, ale to je zas asi pro pokročilejší jezdce. Nevim. Rád si nechám poradit od někoho, kdo už zkušenosti s "potěrem" má.
Podotýkám jen, že od 2 let zvládá odrážedlo (SPECIALIZED s normálním hlavovým složením a rovnováhou kola, né nějaké "dřevo" ze SPORTISIMA) a od tří jezdí na kole bez postraních koleček. To je ona...
Naposledy editováno 09.06.2015 08:00:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro čtyřletou slečnu na začátek ?
Ja to beru tak ze se sveze na motorce , ne ze to bude provozovat jako sport a ze bude v 10ti jezdit kros.
(to jen ktem kopackam a mici).
1 reakcí na tento příspěvek Co pro čtyřletou slečnu na začátek ?
Já prostě za ta léta potkal spoustu tatínků,co chtěli,aby jejich děti jezdili jak Mika Ahola,ale koupili jim bud čínu,nebo nějakou vyjebanou berlu. Přitom na sobě rozhodně nešetřili. At si to nikdo nebere osobně,píšu čistě v obecné rovině.
To,že to může přestat bavit je riziko dospělce,i dítěte. Kolik je tu lidí,co jezdili 10.000km za rok a ted jim to stojí v garáži?
Většinou to děcka bavit nepřestane samotný,spíše na ně tatík přestane mít čas.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro čtyřletou slečnu na začátek ?
drippera píše: Tak teď jsem tu měl jednoho majitele PW50. Jezdí na ní jeho 6 letý synovec. Ten mi říkal, že mám klidně začít tou elektrikou. Že prý ta YAMAHA má sice doraz plynu a další bezpečnostní vychytávky (dvě polohy čehosi při startu aby se to nerozjelo) ale jinak je to prý docela silná a TĚŽKÁ motorka! On na tom ujede i dospělý chlap! Tak nevim, jestli fakt nezačít tím elektrickým odstrkovadlem a po dvou letech, třeba v těch 6, přejít na něco silnějšího-urácejícího...
Pokud máš známého,co to má,jak píšeš,tak at ti to na jedno odpoledne půjčí a uvidíš,ne?
Kudla,můj kluk na tom jezdil,jak drak ve třech letech a to byl podvýživený prcek.
Jak jsem psal,elektrika je ztráta času a i těch peněz.
Pokud by tvému dítěti bylo 2 a půl a neumělo na kole,prosím,ale jinak ne.
A že by PW bylo těžký,to si nemyslím.
tady jsou mýmu klukovi necelé tři roky,přijde ti to robustní?
V šesti letech má děcko už dávno okupovat 80tky či 90tky.
Naposledy editováno 17.02.2013 22:06:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro čtyřletou slečnu na začátek ?
1 reakcí na tento příspěvek Co pro čtyřletou slečnu na začátek ?
Podle myho blbyho petasedesatiletyho nazoru je ta prvni cesta trosku mimo misu! Jestli maj tatkove nenaplneny ambice, maj prece moznost koupit SOBE okruhovku nebo ostry enduro a zacit si to cvicit na sobe!
Kdyz se divam na ty petilety spunty, ktery chtej udelat radost ne sobe, ale rodicum.... Brrrrr!
Ted me muzete ukamenovat, kluk i ja radsi pojedem na svejch starejch mrdkach s rukama od oleje na vystavy veteranu po ose, ALE OBA STASTNY!
pesastor píše: Tak nejak mi prijde, ze se celej vecer hadate o to, zda ma decko jezdit na spickovy technice (a potazmo pro radost tatika podavat spickovy vykony), nebo se jen tak pro radost svezt na motorce jak to vidi u taty.
Podle myho blbyho petasedesatiletyho nazoru je ta prvni cesta trosku mimo misu! Jestli maj tatkove nenaplneny ambice, maj prece moznost koupit SOBE okruhovku nebo ostry enduro a zacit si to cvicit na sobe!
Kdyz se divam na ty petilety spunty, ktery chtej udelat radost ne sobe, ale rodicum.... Brrrrr!
Ted me muzete ukamenovat, kluk i ja radsi pojedem na svejch starejch mrdkach s rukama od oleje na vystavy veteranu po ose, ALE OBA STASTNY!
1 reakcí na tento příspěvek Co pro čtyřletou slečnu na začátek ?
Prackarr; klobouk dolu, pekne si decka vychoval k masinam.
Ja tu svoji malou musim prvni naucit rovnovahu na kole a pak muzem skocit na moto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro čtyřletou slečnu na začátek ?
Moniis- dík. K tobě mám ještě nedořešenou jednu věc- ptala ses mě před časem na ten hrudní chránič. Já nezapomněl,ale ten chránič je daleko meší,než jsem myslel,tvému dítěti by nebyl,ale zapomněl jsem ti to napsat,tak promin.
pesastor- hele,nikdo se tu nehádá. Myslím,že zde proběhla normálníkorektní debata.
Ale na jednu věc zareaguju- nemáš pravdu,pokud jsi myslel mě,jako zastánce špičkové techniky pro děti,že bych si na nich léčil svoje ambice. To rozhodně ne.
A jednoduše ti to dokážu- můj syn jezdí od dvo let,tedy letos 14 let. Jezdí výborně. Předloni přestoupil v enduru i crossu na 450ccm a jde mu to hodně dobře. Kdybych si skrze něho chtěl léčit nějaké závodní ambice,tak by dneska ty závody jezdil. A dost možná by i vyhrával.
A právě proto,aby to ježdění bylo pro radost jeho i mou,jsem mu závodit zakázal!!
Krom jediného závodu,někdy v jeho 7mi letech nikdy závody nejel!
A to si piš,že mě přemlouval,že by je chtěl zkusit a přemlouvali mě i kolegové z trati. Kolik za mnou přišlo lidí,že jezdí dobře,proč ho nehodím na nějakej závod?
Stačí ti toto jako důkaz,že doporučování špičkové techniky pro děti není z mé strany žádný komplex rodiče,jemuž má dítě plnit jeno sen a nenaplněnou kariéru?
Nevím,kolik dětí jsi při motorkách vychoval ty a jak? Já dvě (16,19) let a letos začínám s třetím (2). A to,co tu píšu,jsou moje zkušenosti,ne teoretické odhady.
Psal jsi,že jste s klukem šťastný na starých veteránech. Ano,to chápu. Ale srovnávat starého veterána s čínskou m.dkou,dost dobře nejde. A srovnávat svého dospělého syna s malým,začínající dítětem,nejde taky.
Psal jsi,že jste oba šťastný.
Pokud bude dítě jezdit na bezproblémové motorce,na které vyjede a vrátí se bez problému domů,budete šťastni taky oba,ale pokud pojede na vyčochtané motorce,co nejede,netlumí,každou chvíli se zastaví,šťastný budeš maximálně ty,ale dítě ne(viz. co psala Moniis),a myslím,že vrtat se 3x za vyjížďku v motorce=to,že nebude "šťastný" ani jeden.
Když dokáže rodič pořídit "špičkovou techniku" sobě,proč ji nepořídí dítěti?
Já v tom nevidím problém,a kór při tom,že ta "špičková technika" pro dítě,zase tolik nestojí,na rozdíl od té dospělé.
Ať Vám to všem jezdí.čus.
gugo píše:
Ja to kupoval mladymu letos najare, s mensima upravama jsme to nejak pres leto prezili, ale treba , origo karbecem (mimochodem v inzeratech je napsano ze to je dell orto hahaha) , kterej ma ventil na uzavirani benzinu si to meni bohatost smesi jak chce (udajne se rozpada tesneni vtom ventilu a to se pak vyplavuje do karburatoru).
Kyvku bych neznazyval kyvkou ale necim divne svarenym prsknutym do mezery, utazeny tak ze se to ani nehne. Dnesk jsem ji konecne vyfutroval, ze chodi jak ma.
Tak to mě čeká kupa zábavy...
Ale soustruh má otec v práci a zbytek snad nějak zvládneme...
Asi bych do Číny nešel,ale budu jí mít od kámoše, který mi dluží nějaký "drobný" a je bez práce,tak radši dostat aspoň něco...
Jak píšeš. Nechceme kluka trápit tím, že vytáhneme motorku z garáže a ona nepojede, jenomže tatínek je zrovna v práci, musíš počkat až se vrátí a pomůže ti jí zprovoznit. Tu Yamahu vytáhne kdykoliv a můžu se zaručit, že jí vždycky nastartuje. Když už chci, aby kluk nebo holka jezdili, pošetřím a koupím raději jetou Yamahu nebo Hondu a mám klid, nepadají mi z toho plasty a šroubky (tak to je a ne jednou se nám podařilo, přes veškerou péči, ztratit nějaký ten šroubek a boční plast). Po každé jízdě se musí vypnout benzín a nechat motor dojet bez benzínu aby žádný nezůstal v karburátoru, protože se vlivem benzínu rozkládá.
Naposledy editováno 18.02.2013 10:07:13
mam doma detskou 4kolku na baterky, na tom jezdila uz od dvou let a krasne se naucila davkovat plyn, je to cina, ale jen elektrika, uhani to 20km/h ahlavne, je to tichy
4kolka
doma mame i 110ccm 4kolku, take cina, ale ditko to tahne vice k motorkam
a jelikoz mam doma 2 ciny, tak jsem si rikal bud to PW50 nebo spise Honda CRF50F
minibike nebo cinske napodobeniny jsem zavrhl
1.mam to doma, takze vim, co je tam vse osizene
2.mam to stesti, ze je pred barakem ulice, kde jezdi jen par mistnich, co tam bydli a polnacku s loukama za barakem, takze je kde bezpecne jezdit, presto nikoho nechci otravovat s ujecenym cinskym 2T motorem
proto je u mne favorit ta honda - je 4T, pokud na ni ditko dosahne (hlavne v USA je videt i set jako postranni kolecka, ale to tam davat nechci)tak jdu do ni, jako zaloha je ta PW50 jelikoz tusim ze PW50 mela sedlo 485 a honda je vyssi - 550mm
ale stale je jeste varianta neceho elektrickeho (treba ten OSET) hlavne kvuli hluku a ze muze jezdit vsude (kemp, cyklostezky...)
a pak elektrika nema nic extremne zhaveho, jako je motor, vyfuk atd... takze kdyz si v lete budeme chtit zajezdit na louce po trave, tak staci helma , botky atd... a nemusim se bat, ze se pri padu spali o zhave casti, na benzinaka se musi vice ustrojit, na elektro v lete presedne z kola a muze jet
ty plastove dukatky jsou hezke, ale dle meho to ma mizerny dojezd a malou rychlost
Naposledy editováno 18.02.2013 13:02:37
1 reakcí na tento příspěvek Co pro čtyřletou slečnu na začátek ?
vypadala[/img]
Naposledy editováno 18.02.2013 14:48:32
2 reakcí na tento příspěvek Co pro čtyřletou slečnu na začátek ?
Na druhou stranu co bychom pro ty naše ratolesti neudělali? Když jsem schopen dát za výfuky 40tis., tak nemůžu špekulovat, jestli má naše malá nárok na kvalitní a bezpečné vozítko za 20. No ni?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro čtyřletou slečnu na začátek ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro čtyřletou slečnu na začátek ?
Moniis píše: kuldaracing> Upřímně, na podobném čínském minibiku jsem jela a oproti dvoutaktní Husce je to hrůza. A to nesrovnávám s tím tt-r. Chtěla jsem to zkusit a soused jí zrovinka dostal k narozkám. Jede to celkem rychle, ale to je asi tak všechno. Nejsem tak bohatá abych kupovala levné věci a u číny to platí dvojnásob.
Já měl špatný dojem i z malaguti grizly. Prostě hrůza.
Edit: ta TTR110,to je píše jak PW8O,ne? Ta nás tak nějak minula,tak ji moc neznám,. Nemáš nějaký fotky v akci?
Naposledy editováno 18.02.2013 18:34:21
1 reakcí na tento příspěvek Co pro čtyřletou slečnu na začátek ?
Naposledy editováno 18.02.2013 18:45:04
drippera píše: Pánové ten OSET se mi začíná líbit. A dokonce s mi doneslo že se na tomhle učil potěr bývalých soutěžáků a krosařů tady z Valašska. Je to ovšem "ranec" ...
Na druhou stranu co bychom pro ty naše ratolesti neudělali? Když jsem schopen dát za výfuky 40tis., tak nemůžu špekulovat, jestli má naše malá nárok na kvalitní a bezpečné vozítko za 20. No ni?
taky jsem na to koukal, par baterek, jednoduchy elek. motor, nejlevnejsi odpruzena vidlice z horalu, jedna trubka jako ram a chteji za to pres 20t (koukam na verzi 16) za to uz se da sehnat ta honda
nekde se na to musim podivat nazivo, asi jim napisu, jestli nebudou na nejake vystave
Kuberg je sice jeste drazsi, ale tak nejak to vypada vice jako motorka
jo a vrceni by se tam dalo za par kacek dodelat, jednoduchy zvukovy modul a maly repracek
Marex píše: Po Osetu pokukuju. V centru města to může ušetřit spoustu potíží s orgánem. A co se týče údržby, tak to je naprostá pecka. Otázkou je, jak dlouho vydrží baterie v rozumné kapacitě (2 roky?) a kolik pak stojí nová!!!???
Nová baterie no problem. Repasoval jsem si už baterky do akuše, vysavača i mojí do robertka a vždy jsem za to dal polovinu toho co stojí nová a většinou mi tam nacpali vyšší kapacitu. www.emos.cz
1 reakcí na tento příspěvek Co pro čtyřletou slečnu na začátek ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro čtyřletou slečnu na začátek ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro čtyřletou slečnu na začátek ?
Dnes jsem volal na tu jedinou PW50, co je v motoinzerci. Ten dotyčný za ni chce opravdu těch 26 tisíc. Prý je ve 10% cajku a on za ni dal před čtyřmi lety 20tácků a něco do toho nasypal. Upřimně nechápu jak může takovýhle strojek růst na ceně. Víc jak 16 bych mu za to nedal...
Naposledy editováno 18.02.2013 20:21:46