Chci se zeptat zda se vyplatí si koupit pneu za nějakých 1300,- nebo si radši připlatit a koupit kolem 2000,-.
Příklad :
http://www.shop.jbr....u::9999**kateg::9999
http://www.megalevne...elli-diablo-corsa-3-(56w)-tl-120-65-r17-z~z8019227168310.html
2 reakcí na tento příspěvek Vyplatí se šetřit na pneu ?
http://www.hurtopony...otocyklowe-duro.html
Naposledy editováno 18.02.2013 10:30:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
motomiro píše: chceš ušetřit ? kup protektory...nejlip polske.
nebo nějaké čínské. Ale je třeba pohlídat, které dny to dělají ze sandálů a ty nebrat. Potřeba počkat, až budou tavit pohorky
Takže závěrem doporučuji i přes všechny kecy typu - jezdím pomalu atd... - koupit pneu do čtyř let stáří.
1 reakcí na tento příspěvek Vyplatí se šetřit na pneu ?
Ale já když kupoval před rokem svoji FZ6N 2004, tak měla původní gumy.
Při 10700 km tachometru.
Myslím to byly nějaké Bridgestony.
I v pneuservise tvrdily, že ty gumy jsou z toho roku a že rozhodně nebyly ani kola sundané.
Obě dvě sjeté rovinkářem, byly tam megaplošky.
Jestli pneu klouzaly, to jsem z počátku nemohl poznat, začínal jsem.
Ale špatně se mi to klopilo přes ty plošky.
Naštěstí jsem zadní brzy neopravitelně proříznul a dal novou gumu.
Přední jsem nechal původní.
Moto se hned lépe klopila, jen byla pořád cítit ta neochota od předního kola.
Ale postupem času jsem jezdil až do půl centimetrového poser proužku na zadním kole.
A ta původní 8 let stará přední guma neměla tendenci uklouznout.
Tedy na suchu.
Za mokra jezdím víc při zdi, takže ani tak neklouzala.
Na pohmat byl ale jasně poznat rozdíl v tvrdosti staré a nové gumy.
To byl fakt velký rozdíl.
Na druhou stranu při sportovně-cestovním tempu to bylo s tou starou přední gumou bez problémů.
Takže opatrně dojezdit starou gumu, která už je nazutá na koupené ojeté moto, to asi lze.
Ale kupovat na výměnu takhle starou, to už je nerozum.
4 reakcí na tento příspěvek Vyplatí se šetřit na pneu ?
1 reakcí na tento příspěvek Vyplatí se šetřit na pneu ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
Johnyprague píše: Určitě kup ty staré. Stačí je nafoukat směsí Argonu a Co2 (81%-19%), ale jen na 60% předepsaného tlaku. Směs zaručí změknutí směsi a nižší tlak dostatečnou přilnavost. Před sezónou stačí gumu ošetřit olejem (já používám vyjetý z motoru po výměně) tím obnovíš pružnost a odstraní se případné mikrothlinky. Zatáčky nesmíš trefovat v apexu, ale těsně před ním kvůli nižšímu náklonu na výjezdu. V pohodě Ti takhle udržovaná guma vydrží 2 - 3 sezóny.
ygumu ošetřit olejem ? to je sila...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
motomiro píše: y
gumu ošetřit olejem ? to je sila...
To neznáš??? Ono to vypadá nelogicky, ale funguje to. Taková guma obvykle přežije motorku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
Naposledy editováno 18.02.2013 13:43:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
Back píše: Johnyprague>Divím se,že jsi mu nedoporučil černý krém na boty .Ale až tohle někdo vezme vážně,bude tě sranda mrzet.
To je pro zkvalitnění genofondu, aby naživu zůstali jen ti, co umí používat mozek.
2 reakcí na tento příspěvek Vyplatí se šetřit na pneu ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
KralicekAzurit píše: Nic proti, ale za 1200 jsem měla fungl novou pneu :D :D
A já měl fungl novou za 600,-. 16x3.00.