Termín vyšel až na říjen, aby letos nekolidoval s žádným dalším závodem, takže doufejme, že klapne počasí. Pro další ročník už by byl termín jiný.
Největší zásluhu a práci na tom má nyní hlavně Petr Civín a samozřejmě "místní" Antonín Malaník, i když se tomu věnují i další lidé. Ale budu se snažit jmenovat postupně časem.
Přihlášky jsou k dispozici v Těrlicku, Kyjově a na webu www.roadracingclub.cz
Které třídy budou vypsány?
1.Klasik do250+ 350 +500ccm
2.125 SP
3.125 GP+ 250GP+ 250CRR
4.Supermono+ Supertwin+ 400 SP
5.600ccm
6.1000ccm
Změny v rozvržení jsou samozřejmě možné, protože vše bude záviset od počtu přihlášených jezdců.
STARTOVNÉ 2000,- bez rozdílu tříd
Závody bude komentovat Václav Svoboda
Pěkné pokoukání, zavzpomínání si na staré časy i na jména co už mezi námi nejsou...
Naposledy editováno 09.09.2013 20:04:34
ale nezasnil
když už takhle nahlas uvažuješ,já se přidám v polemice
když jsem začal v AMK pracovat, byl sem nadšenej, byl sem šťastnej že u toho můžu bejt
...brigády na poli na slámě...byla ve mě i pyšnost že sem jedním z těch co dělají Zatáčky....člověk stárne a kolem se věci mění....
a dnes??
miluju tenhle sport a sem na Zatáčky pořád pyšnej,protože není lepší příroďák v ČR a možná ani v Evropě...je malej zázrak že se odjelo 50 ročníků....bolí ztráta těch,kteří mají křížek u tratě,obzvlášť Zachovalovi a ještě víc Robin71....
čím jsem stárnul a čím jsem víc ty kluky osobněji poznával, tím víc jsem se bál....jak se blížily závody, míchalo se to ve mě....obava a očekávání...
asi sem už starej a byl sem posranej a bál se aby se někomu něco nestalo
nikdy jsem nepásl po nějakých funkcích
mám nějaký na půdě AMK, ale to je všechno
odmítal jsem nějaké různé další
nejsem ten, co by si rád hrál na nějaké ředitele nebo prezidenty
nemám rád ani ty tzv samozvance, co se najednou přifaří
a začnou si stavět vlastní pomníky na práci jinejch
mimo tyto samozvané spasitele motoracingu mě ještě víc vadí
ba přímo sere , politika, která je sama o sobě shnilá
a já těžce nesu že je i v motoracingu
měl jsem kvůli tomu dost zlé krve
když sem se dost hlasitě proti politickým lobby stavěl
proto jsem už nechtěl se tomu v AMK ani dál věnovat
nakonec jsem ještě ucukl, kvůli některým klukům,kterých si velmi vážím
jsem ještě zůstal a pokračuju v týmový práci dál
ale už mi to tak žíly netrhá jako za mlada
píšeš že se musí držet huba...to ne
já ji taky nedržím a proto pak poslouchám na sebe kritiku
roky jsem se snažil i odsud přenášet názory a nápady na naše schůze
....a jaký byly výsledky?
tady sem si vyslechl kritku že Hořice to,či ono dělají na hovno
když sem to nanesl na schůzi...slyšel jsem z druhý strany že to je nápad na hovno
nelíbí se mi , když tady někdo soudí nás hořičáky za něco o čemž ten dotyčný moc neví
nebo o tom neví vůbec nic, ale jen tady pindá
ale už i z toho sem vyléčenej a je mi to vcelku jedno
ať si pindá,ať nadává
časem přibývaly další okruhy
nebudu soudit kde jaký závody jsou
jakou mají kvalitu a úroveň
teď možná přibydou další dva
Jičín s Volárnou
a to je fajn
takže já už pak budu jen jezdit na čumendu
a dívat se, jak to kdo dělá
ale budu dalek toho,abych tady pak rozebíral něčí nedostatky
takže RAVO hlavu vzhůru
a dívej se jen optimisticky
a nebo se o to aspoň snaž
roky už na to máš zrovna tak jako já
Naposledy editováno 12.02.2013 14:10:20
2 reakcí na tento příspěvek Závody Dymokury 2013!
Naposledy editováno 12.02.2013 20:50:20
lehovec píše: asi se všichni shodneme, že Hořice jsou vyjímečný závod a když se vrátím o dvacet let zpět, bylo mi do breku, když se nejely, což platí i o Dymokurech. Chápu ale, že nemohou prodělávat a že jízda pravidelnosti je dnes prodělek, i zásluhou toho, že přestali jezdit více cizinci. I na startovní pole tam dolehla krize, ale hlavní důvod je jiný. Nepřízpůsobili jsme se mezinárodním řádům a na pravidelnosti zamrzli v roce 1978, ačkoli je vše už dlouho jinak. Ted se zkouší rychlý závod, je jasné, že diváky hlavně přitáhnou nové motorky, ale i závod klasik by mohl být parádní, až by tam jely motorky do roku 1979, určitě by to nalákalo řadu cizinců z Německa, Rakouska a Skandinávie. O bezpečnosti není třeba diskutovat, trat snese nové litry tak snese i Yamahu TZ 350. Mně je to vcelku jedno, jezdit už asi nebudu, jsem hodně rozbitý, nemám moc času, chybí peníze a ani bych už na to nestačil jezdecky. Ale jen tak zdálky, je mi moc líto této promarněné šance. Na místě Hořic bych se snažil dostat se do seriálu ME road racing vintage a možná by se na to i nějaká dotace lépe sháněla.
1 reakcí na tento příspěvek Závody Dymokury 2013!
1 reakcí na tento příspěvek Závody Dymokury 2013!
tak jsme pořadateli,tedy VFV platili 2.000 eček
že se závod v Hořicích mohl jezdit
pak nás chtěli oškubat ještě víc
a tím skončila naše spolupráce
ohlasy samotných jezdců z Německa
byly tak halb und halb
tedy byli ti co k nám potom přestali jezdit
ale byli ti co nám za toto rozhodnutí zatleskali
Klasici v té formě jak jezdí (všechno do 1972) vznikly ještě dříve,
než byl u UEM pro ně vůbec nějaký předpis.
limitující rok byl 1972, byl, nebo možná ještě je pro jednoválcové čtyřtakty, kdežto dvoutakty pouze do 1967
jak je to nyní,osobně nevím
nejsem v tomhle oboru znalej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závody Dymokury 2013!
imoladu píše: Otázka je zda chtějí pořádat závody veteránu s prodělkem nebo se ziskem.Byl a jel jsem na SCHLEIZU v Německu , kde se takové závody veteránu ruzných serii jezdí,diváku hodně-někteří z nich -kteří za mnou přišli,jezdí i do Hořic .V SCHLEIZU je vyhlášeni nejlepších na koberci spolu s motorkami, tak jak na GP.Dokonce moje motorka a já jsem tam stál také.
Schleiz byl vyškrtnut z IRRC
protože si tam lidi, bydlící poblíž tratě stěžovali na hluk
takže bůhví jak to tam budou mít se závody dál
1 reakcí na tento příspěvek Závody Dymokury 2013!
Klasici - to je další mýlka. Nechám stranou závody klasiků před revolucí, jak se jely třeba v Pieštanech nedo Sendražicích, tam byl myslím limit 1970. Ale bavme se o Hořicích. Závod v Hořicích veteránů, který byl součástí Zatáček se jmenoval IHRO, protože byl součástí seriálu IHRO, který je vlastně klubová akce a je limitována rokem 1972. Ale pozor - pouze pro čtyřtakt. U nás se tam pustilo všechno. Seriálu IHRO to nevadilo, ti si vzali na body pouze své jezdce, navíc v devadesýtých letech bylo českých jezdů málo. Takže si myslím, že rok 1972 vznikl z klubového podniku IHRO, ale pravidly špatně přeloženého. Takže je to od začátku paskvil. Ale to nechme být. Píše se rok 2013 a byla ideální možnost snažit se získat CTT v nové podobě jako závod road racing vintage ME, nebo alespon uspořádat závod podle pravidel UEM, ukázat, jak jsme dobří a za rok požádat o ME. Ale jak říkám, že osobně mi to muže být jedno, klidně jezděte klasik do 1972 s motocykly, které z 80 procent nikdy závodní dráhu ve své době neviděly a at dál vzkvétá díky pravidlům do roku 1972 obchod s prodejem replik bubnových kol.
Naposledy editováno 13.02.2013 11:24:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závody Dymokury 2013!
vetoši nebyla a není moje silná stránka
když se posune hranice 1979
kolik motorek z ČR bude na startu?
myslím tím ryzích závodních speciálů?
opravdu by 1979 přilákal do Hořic na ostré závody nějaký zahraniční jezdce?
myslím tím bývalé závodníky...
Je jasné, že originál závodních strojů přibude méně, než clubsportů, ale pár jich bude a změna pravidel to další naláká.
U zahraničních známých jezdců je problém ten, že jich už moc nezávodí a ti, kteří ano, jezdí spíše pravidelnost či parade laufe. Nemají zapotřebí, aby si na nich léčili komplexy mladí kluci, kteří se bojí do šestek a jedou klasiky. Ale jak psal imoladu, pár jich je a dnes není problém obeslat organizace mailem, upozornit, pozvat atd.
1 reakcí na tento příspěvek Závody Dymokury 2013!
1 reakcí na tento příspěvek Závody Dymokury 2013!
kolik máme v ČR tříd?
dakšny 2x
gepečka 2x
600 2x
litry 2x
mona
twiny
klasiky 175,250,350,500,750 + side
teď tady někde čtu o 400
nebo 4T 250
prosím vás, kde to bude všechno jezdit?
a hlavně jak to časově srovnat aby všichni odtrénovali 2x za den
a pak udělat nedělní závody na hodně kol, ne na 8 aby to nebyly sprinty
jak je tady dost propíráno jako kritika na pořadatele
kolik bylo kritiky že diskriminujeme ty nebo ty třídy
vůbec nejsem proti posunutí 1979
ale to by byla vlastně další samostatná třída
a te´d se s tím pořadateli nějak popasuj
protože by všichni chtěli u tebe jet
běda ti pořadateli když někoho vynecháš.........
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závody Dymokury 2013!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závody Dymokury 2013!
Larry píše: Schleiz byl vyškrtnut z IRRC
protože si tam lidi, bydlící poblíž tratě stěžovali na hluk
takže bůhví jak to tam budou mít se závody dál
nevím jak IRRC ale ostatní závody se jedou....
http://www.motorkari.cz/motosport/silnicni/idm/schleizer-dreieck-2013-zavody-se-mohou-konat-23844.html
Veronika-Suzuki píše: nevím jak IRRC ale ostatní závody se jedou....
http://www.motorkari.cz/motosport/silnicni/idm/schleizer-dreieck-2013-zavody-se-mohou-konat-23844.html
IRRC ale ne
adit
http://www.motorkari...te-sezony-23409.html
Naposledy editováno 14.02.2013 09:18:34
lehovec píše: v rámci Autoklubu se nezmění nic, protože tam jsou karty rozdané a ten, kdo je míchá, nic měnit nechce. Jsem přesvědčený, že ve výkonném výboru silnice nikdo neví, jak se veteráni v cizině jezdí a navíc je to všem jedno.
To není přece možný,nějak by to mělo jít změnit,OP přece není bůh a vyděláno na ND už musí mít dost.To by mě zajímalo na co se v tom ačr vymlouvají.Tam to je asi pěkná banda .......