globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Homologační vložky, jak to s nimi je...
 
5.2.2013 v 09:02
Zdravím všechny, o víkendu jsem si koupil motorku s karbonovými výfuky MIVV a pak jsem zjistil, že jim chybí homologační vložky tzv. DB killery. Výfuky na sobě mají napsáno E9 a nějaké další číselné kody, takže homologované jsou, ale vzhledem k tomu že v létě plánuji delší cestu po Evropě, nechci aby mne někde pranýřovali že to řve víc než má nebo tak. Máte s tím někdo zkušenosti? Mám je shánět (předpokládám že budou "nesehnatelné"), vyrábět, nebo to neřešit a je to v pohodě? Oreginál výfuky k motu nemám. Omlouvám se jestli se blbě ptám, ale laďáky jsem ještě na stroji neměl a nemám s tím tedy žádné zkušenosti, ani co se legislativy týká (normu to má, ale bez té vložky?)

Pro úplnost doplním schema výfuků kde je vidět i ta homovložka (DB killer).

Děkuji a přeji pěkný den.

Homologační vložky, jak to s nimi je...

5.2.2013 v 09:07 | Nahoru | #1
Výfuky jsou homologované právě s dbkillery, bez nich je to jako by homologované nebyly vůbec.

zkus projet ebay, třeba někdo má.

pokud ne, tak leda nechat vyrobit, výfukářů je tu dost.

Homologační vložky, jak to s nimi je...

5.2.2013 v 09:08 | Nahoru | #2
vlozky se dokoupit daji vetsinou minimalne u vyrobce...nekdo ti bude psat jak jezdi 100let po evrope s rourou a nikdy nemel problem,ale Ecko jim jen nemusi stacit protoze cajti maji hlukomery! s vlastni vyrobou DB killeru neporadim...Osobne jsem nasadil origo lauf ucpany a byl jsem rad,z dovolene by mi asi praskla hlava poslouchat ten rev

Homologační vložky, jak to s nimi je...

5.2.2013 v 09:08 | Nahoru | #3
a jinak mě to taky čeká, předchozí majitel "vykunil" ten dbkiller tak, že z něj zbyl jen ten kroužek vzadu

Homologační vložky, jak to s nimi je...

5.2.2013 v 09:13 | Nahoru | #4
Kdyz uz tady resite homologacni vlozky a "Ecka" na laufu...mohl by mi nekdo rict jakto ze na svem LeoVinci nemam vyrazeniu homologaci ? Vzdyt vsechy lea by mely mit ecko....??

Homologační vložky, jak to s nimi je...

5.2.2013 v 09:16 | Nahoru | #5
na stránkách německého mivvu seženeš po kouskách celý výfuk

Homologační vložky, jak to s nimi je...

5.2.2013 v 09:41 | Nahoru | #6
Když jsem vyrazel poprve rakousko - italie, koupil jsem vložku z ebay, ale po změreni byl vysledek -1db. Takže možna budeš muset i převatovat. Ja to neudelal. Je sice fakt, že když me odchytil POLIZ okolo Mariazell a i když mě překvapil, takže jsem si to pekně valil ve vysokych otackach, vyfuk neřešil...jen mu vadilo, že nemam na spz nejaky reflexni proužek....jak jsem se s nim dohadoval, zacalo prituhovat, což jsem si nastesti uvedomil a prevalil se na zada. Teda rekl jsem, ze si zajedu hned do servisu a jel jsem do prdele.

Ale taky jsem slysel, ze ti klidne odstavi masinu, dokud to nedas do poradku.
Ja mam tedy homologovano, prevatovano, homovlozku (radeji s uzavřenym koncem a dirama po stranach proti strkani dratku:).... akorat ho mam zkracenej na 30cm, takže stejně riskuju:) že me sejmou dB metrem ....

1 reakcí na tento příspěvek Homologační vložky, jak to s nimi je...

5.2.2013 v 09:41 | Nahoru | #7
díky všem za odpovědi, myslel jsem si to taky tak... kouknul jsem na ten německý MIVV a už jsem je našel, stojí 41 Euro odkaz no, že by se mi je chtělo kupovat se říct zrovna nedá budu o tom přemýšlet, případně se poptám po možnostech výroby.

ještě se zeptám, mají ty výfuky nějaký vliv na průběh výkonu a spotřeby otevřené/uzavřené? Podotýkám, že se jedná o motorku se vstřikováním (Ducati Multistrada 620), sací filtr je seriovej. Výkon nijak nehonim, jen mě zajímá jak k tomu mám komplexně přistupovat, jestli mám něco upravit dál nebo ne a tak. Dííík ;)

Naposledy editováno 05.02.2013 11:17:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Homologační vložky, jak to s nimi je...

5.2.2013 v 17:26 | Nahoru | #8

Milda89 píše: díky všem za odpovědi, myslel jsem si to taky tak... kouknul jsem na ten německý MIVV a už jsem je našel, stojí 41 Euro odkaz no, že by se mi je chtělo kupovat se říct zrovna nedá budu o tom přemýšlet, případně se poptám po možnostech výroby.

ještě se zeptám, mají ty výfuky nějaký vliv na průběh výkonu a spotřeby otevřené/uzavřené? Podotýkám, že se jedná o motorku se vstřikováním (Ducati Multistrada 620), sací filtr je seriovej. Výkon nijak nehonim, jen mě zajímá jak k tomu mám komplexně přistupovat, jestli mám něco upravit dál nebo ne a tak. Dííík ;)


Mám stejnej motor, origo filtr i jednotku a otevřený laufy. Oproti origo vejfukům to v nižších otáčkách necuká ale zase mi připadá že to nemá takovej vršek. Spotřeba s s origo vejfukama i laďákama je stejná, max rozdíl decky ale to člověk nepozná.
Jo a s tlumítkama je to jako s origo vejfukama, akorát o trochu lepší vespod.

Naposledy editováno 05.02.2013 17:27:11

(reakce na) Homologační vložky, jak to s nimi je...

5.2.2013 v 21:51 | Nahoru | #9
Sojky> díky za příspěvek, ty tvoje výfuky ale asi nejsou MIVV což? Docela by se hodilo kdyby je někdo měl a já si to podle toho alespon udělal. 2000Kč bez poštovného za věc, která se mi bude doma válet a nasadim jí jednou za rok se mi vůbec dávat nechce...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist