Pro úplnost doplním schema výfuků kde je vidět i ta homovložka (DB killer).
Děkuji a přeji pěkný den.
Ale taky jsem slysel, ze ti klidne odstavi masinu, dokud to nedas do poradku.
Ja mam tedy homologovano, prevatovano, homovlozku (radeji s uzavřenym koncem a dirama po stranach proti strkani dratku:).... akorat ho mam zkracenej na 30cm, takže stejně riskuju:) že me sejmou dB metrem ....
1 reakcí na tento příspěvek Homologační vložky, jak to s nimi je...
ještě se zeptám, mají ty výfuky nějaký vliv na průběh výkonu a spotřeby otevřené/uzavřené? Podotýkám, že se jedná o motorku se vstřikováním (Ducati Multistrada 620), sací filtr je seriovej. Výkon nijak nehonim, jen mě zajímá jak k tomu mám komplexně přistupovat, jestli mám něco upravit dál nebo ne a tak. Dííík ;)
Naposledy editováno 05.02.2013 11:17:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Homologační vložky, jak to s nimi je...
Milda89 píše: díky všem za odpovědi, myslel jsem si to taky tak... kouknul jsem na ten německý MIVV a už jsem je našel, stojí 41 Euro odkaz no, že by se mi je chtělo kupovat se říct zrovna nedá budu o tom přemýšlet, případně se poptám po možnostech výroby.
ještě se zeptám, mají ty výfuky nějaký vliv na průběh výkonu a spotřeby otevřené/uzavřené? Podotýkám, že se jedná o motorku se vstřikováním (Ducati Multistrada 620), sací filtr je seriovej. Výkon nijak nehonim, jen mě zajímá jak k tomu mám komplexně přistupovat, jestli mám něco upravit dál nebo ne a tak. Dííík ;)
Mám stejnej motor, origo filtr i jednotku a otevřený laufy. Oproti origo vejfukům to v nižších otáčkách necuká ale zase mi připadá že to nemá takovej vršek. Spotřeba s s origo vejfukama i laďákama je stejná, max rozdíl decky ale to člověk nepozná.
Jo a s tlumítkama je to jako s origo vejfukama, akorát o trochu lepší vespod.
Naposledy editováno 05.02.2013 17:27:11