Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Naposledy editováno 21.01.2013 16:12:26
Naposledy editováno 22.01.2013 09:10:06
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Haniss píše: Čaute, teď jsem začal dělat na pitu a zajímá mě co je důležité teď přes zimu udělat. Jaké spreje a na co. Jestli promazat ložiska a jak atd. A jak se vzduchovým filtrem tím drátěným jestli stačí profoukat nebo se musí koupit nový. Ještě jsem se chtěl zeptat jak vyčistit řetěz jestli vyčistit v oleji a jakém jestli stačí převodový a nebo jestli v benzínu. Předem díky za rady.
Na ložiska je nejlepší nějaká vazelína ve spreji, jesli myslíš třeba uložení centrálu a kyvky nebo náboje kol. Záleží, zda to jsou ložiska zapouzdřená nebo otevřená... Na krku řízení pak klasická vazelína. Nejlepší je to všechno rozebrat, ložiska pěkně obalit ve vazelíně a ty zapouzdřený je lepší stříknout tou vazelínou. Na lanka, páčky, stupačky, stojánek atd používám třeba WDčko, konkor, ale nejlepší je si myslim silikonovej spray, kterym stříkám i gufera a všechny plasty i sedlo(nejlepší ochrana před mrazem) Po mytí taky stříknu něco na pístnici centrálu a kluzáky vidlic
Vzducháč určitě pořiď molitanovej, zachytí vív bordelu, dá se vždycky vyprat, namazat a znovu použít. Ten drátěnej je spíš na silniční použití, do terénu a prašnýho prostředí je nevhodnej.
Co se týče řetězu, normálně ho vem drátěnym kartáčem od hrubýho bordelu, pak ho vem hadrem namočenym v petroleji nebo naftě(benzínem neper, je suchej) a nakonec mázni olejem(já používám starej kartáček na zuby a mažu normálně vyjetym olejem z dirta ) Plácat na to drahej spray se mi nechce
Určitě ale nejdůležitější věc je výměna oleje a seřízení ventilů
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Mám tento ale bez té gumy www.sohoo.cz/obrazky/nahr.dily/IMG_9080.JPG
Naposledy editováno 25.01.2013 13:44:59
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Haniss píše: Ok díky moc za rady. Ten molitanovej mám ještě ze starýho pitbiku ale nemá tu gumu kterou se přichytí ke karbecu. Nechce se mi kupovat nový nešlo by to nějak udělat? Napadlo mě třeba z nějakého hliníku nebo plechu vytvarovat a pak to nějak připájet k tomu rámu toho filtru ale asi blbost.. :D
Mám tento ale bez té gumy www.sohoo.cz/obrazky/nahr.dily/IMG_9080.JPG
Nevymejšlej blbosti a kup novej
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Kůlděj píše: zdravím scháním hlavu na x-motos xb33 125 enduro hledal jsem všude na netu maj všechny i na 250 ale na 125 vůbec nic:( nevíte někdo kde by se to dalo sehnat díky
Hned mi jich pár vyjelo, použij google
http://www.pitbike-shop.cz/lifan-125ccm/hlava-motoru-125ccm
http://lkcentrum.cz/hlava-lifan-125
http://www.epitbike.cz/lifan-125ccm/841-hlava-motoru-125ccm.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Je tento dobrý ? A jaký je rozdíl mezi rovným a zahnutým ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Haniss píše: www.epitbike.cz/vzduchove-filtry/62-vzduchovy-filtr-molitanovy-38mm.html
Je tento dobrý ? A jaký je rozdíl mezi rovným a zahnutým ?
Dej tam takovej, aby se ti tam vešel. Dělaj se různý velikosti. Zahnutej se dává tam, kde něco překáží, třeba rám. Třeba já moh dát jenom ten hříbek, jinej by se mi nevešel.
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Haniss píše: Ok dík. Teď jsem sundával řetěz abych ho umyl a zjistil jsem že je volný pastorek náboje. Stalo se mi to už i na starém pitbiku. Ne že by byli volné ty 2 šroubky ale jakoby byli sjeté ty drážky v pastorku nebo na hřídeli. Prostě jde s ním hýbat do boků a je trochu volný. Je to v pořádku nebo ne ? Nevím jestli to tak má být protože jsem ještě řetěz neměl dole jen kryt ale byl normálně napevno. Je možný že by za 5 měsíců ježdění té motorky byli takové vůle ?
Jasně, to má být volné, aby to kompenzovalo nepřesnosti ve vedení řetězu od rozety k pastorku. Právě proto tam je evolventní rovnoboké drážkování, které je na to stavěné.