paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pokec pro pitbike/dirtbikery
 
29.1.2009 v 18:29
Vlákno na téma pitbike/dirtbike, co máte za modely, jak jste spokojeni, co jste provedli za úpravy, servis, držkopády, vyjížďky, weby atd. atd.

Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

24.1.2013 v 00:25 | Nahoru | #1
Čaute, teď jsem začal dělat na pitu a zajímá mě co je důležité teď přes zimu udělat. Jaké spreje a na co. Jestli promazat ložiska a jak atd. A jak se vzduchovým filtrem tím drátěným jestli stačí profoukat nebo se musí koupit nový. Ještě jsem se chtěl zeptat jak vyčistit řetěz jestli vyčistit v oleji a jakém jestli stačí převodový a nebo jestli v benzínu. Předem díky za rady.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

24.1.2013 v 13:51 | Nahoru | #2

Haniss píše: Čaute, teď jsem začal dělat na pitu a zajímá mě co je důležité teď přes zimu udělat. Jaké spreje a na co. Jestli promazat ložiska a jak atd. A jak se vzduchovým filtrem tím drátěným jestli stačí profoukat nebo se musí koupit nový. Ještě jsem se chtěl zeptat jak vyčistit řetěz jestli vyčistit v oleji a jakém jestli stačí převodový a nebo jestli v benzínu. Předem díky za rady.



Na ložiska je nejlepší nějaká vazelína ve spreji, jesli myslíš třeba uložení centrálu a kyvky nebo náboje kol. Záleží, zda to jsou ložiska zapouzdřená nebo otevřená... Na krku řízení pak klasická vazelína. Nejlepší je to všechno rozebrat, ložiska pěkně obalit ve vazelíně a ty zapouzdřený je lepší stříknout tou vazelínou. Na lanka, páčky, stupačky, stojánek atd používám třeba WDčko, konkor, ale nejlepší je si myslim silikonovej spray, kterym stříkám i gufera a všechny plasty i sedlo(nejlepší ochrana před mrazem) Po mytí taky stříknu něco na pístnici centrálu a kluzáky vidlic
Vzducháč určitě pořiď molitanovej, zachytí vív bordelu, dá se vždycky vyprat, namazat a znovu použít. Ten drátěnej je spíš na silniční použití, do terénu a prašnýho prostředí je nevhodnej.
Co se týče řetězu, normálně ho vem drátěnym kartáčem od hrubýho bordelu, pak ho vem hadrem namočenym v petroleji nebo naftě(benzínem neper, je suchej) a nakonec mázni olejem(já používám starej kartáček na zuby a mažu normálně vyjetym olejem z dirta ) Plácat na to drahej spray se mi nechce
Určitě ale nejdůležitější věc je výměna oleje a seřízení ventilů
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist