VTR je na úpravy ideální protože je tam dost věcí na zlepšení a zároveň má motorka dost charakteru aby to mělo smysl. Samozřejmě to nikdy nepojede jako moderní sporty a nejvíc se to pozná na okruhu, ale dá se z toho postavit docela příjemná silniční motorka.
Většinu toho co na motorce proběhlo realizoval a někdy pomohl vymyslet assassin kterému patří dík
Napište i svoje zkušenosti.
úpravy v příspěvcích:
#1-7
#55
#71-74
Naposledy editováno 12.05.2012 23:33:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
Stev> Ten mikro akumulátor co máš funguje dobře? Uvažuju o ní.
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
assassin píše: Cumho: stev ma ten cbr tlumic tusim o neco prodlouzenej, myslim ze VTR docela prospeje trosku vic "nakopla" geo...
3-5 mm navíc určitě prospěje, ale zase pokud je motorka spíš cesťák nutný to není. Navíc je pak dobrý něco udělat se stojánkem.
Cumho: baterka je ok už druhou sezonu, jen když jí někde nechám stát v chladu, je dobrý třeba nechat chvíli zapnutý světla aby se zmátořila a pak nastartovat.
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
Stručný návod.
Komplet předek z CBR 954 i s přepínačema:
1.Spodní brýle.. je třeba ubrousit dorazy pro plný rejd
2.Chladiče musí jít dozadu.... pro plný rejd
3.Změnit pozici hadic (brzda, spojka) na páčkách....jinak se opřou o budíky
4.Upravit kapoty.... drhnou kolínka plynových lanek při rejdu
5.Vyměnit konektor pravého přepínače CBR za původní VTR
Bod 3 a 4 by vyřešily vyšší řídítka pokud existují.. nepátral jsem
Ložisko krku je shodné s VTR
Předek je o cca 3cm níže (rád bych přeměřil jiné VTR pro jistotu) což je podle mechanika Pepy Šilera na rozbití držky(Pepa chválil).....Brněnský okruh jsem přežil takže až tak horké to nebude. Do zatáček padá hezky a zvedá se taky pěkně. Při brždění přední kolo nepodkluzuje a ani se na něj nestaví, řidítka nevibrují. Neměl jsem odvahu na nějakou střelbu. Byl jsem na okruhu prvně a na vidlích a brzdách jsem měl najeto cca 12 KM.
Uvidíme další jízdy a chování celku. V provozu najeto cca 50KM na okruhu 4 jízdy.
Zadek CBR 954:
Třeba kousek vnějšího podsedláku z CBR, světlo a měl jsem i spodní(vnitřní) podsedlák s držákem SPZ a osvětlením SPZ- jednodušší než upravovat origo, COčko, montážka, lamino nebo ABS plast a kit.
Zadní tlumič 954:
Bez úpravy origo podsedláku... přesunutí batrky se to neobejde
Moje řešení = podsedlák z 954 a přesunutí ukostření motoru na zadní napínák nebo delší drát ukostření.
Samozřejmě vyrobit spodní mezikus pod tlumič.
Zadek jsem na okruhu neměl... nebyla odvaha to hned takhle zkoušet (pevnost mezikusu, natavení jednotky)
Foto dodám... umřel mi kabel od foťáku.
Naposledy editováno 23.05.2013 00:01:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
Celej předek z CBR954 se dává a funguje, ono se možná brýlemi změnila i geometrie, neměl by být problém. Asi bys to poznal při hodně prudkym brždění, motorka se vlní jak had a skoro chce spadnout. Aspoň to je můj poznatek když jsem měl hodně povolený předpětí pružin (taky je při brždění geometrie dole).
Vyšší řídítka jdou bez problémů - VFR800fi, stačí jen přehodit, snad by mohly pomoct.
Dával jsi tam i tu zadní kyvku? Tam už bych si pohlídal hlavně ať to není moc vysoko, ale to asi budeš vědět sám
Jen pro zajímavost, za kolik jsi Brno jel?
Asi taky něco málo připíšu když to vidím
e: koukám že o kyvce jsi předtím nepsal, tak nic ...
Naposledy editováno 23.05.2013 09:11:27
Čas bohužel nevím. To Brno jsem dostal jako dárek od Moji. Byla to motoškola s tím Sršněm. Myslel jsem,že nám čas na konci nějak zdělí a ono nic. Kluci měli nějakou aplikaci v telefonech co jim to měřila s pomocí navigace.
S vlněním při prudkém brždění nebyl sebemenší problém... na cílovce bylo na budíku kolem 220 pak je tam ten pravý vracák a ani náznak neklidu. Jen si budu muset pohrát s hladinou oleje ve vidlích....mám pocit jako by narážely na šutr a to nejsou úplně vespod... takže si myslím, že je v nich moc oleje.
Zadní kyvku mám doma. Podle mých sběžných měření si nemyslím, že tam půjde vmáčknout.
Zadní tlumič ovšem vleze A s mezikusem je na mm stejně dlouhý jako origo.......Navíc pánové je tohle řešení levnější než starší VTR jednotka.
Naposledy editováno 23.05.2013 23:41:49
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
něco jako tohle (nevím přesně průměr řídítek), ale existujou i nastavitelný.
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
A druhá věc je ta, že nemají brzdu,ale prý lazení VTR je tak profláklý, že a to jsou už tabulky. Takže tím by brzda na takový to hrubý lazení nebyla nutná.
Dynojet je samozřejmě taky možnost, už jich jezdí dost, ale já s tím zkušenost nemám.
e: brzda podle mě fakt není nutná. Kdyby to ani pak nejelo, hrál bych si pak s výškou jehel, ono je to dobře popsaný někde výš.
Naposledy editováno 05.06.2013 10:09:33
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
Já jsem 100% za brzdu.Pohybuju se kolem aut dost dlouho. Ladit motor se dá i v garáži. Ale na brzdě prostě vidíš co se s motorem děje, jestli je úprava k něčemu, kam ses posunul. A hlavně máš papír v ruce a můžeš se všude chlubit
Mi VTRko bez brzdy seřizovali a seřizovali a pořád to nebylo ono (Remusy, dynojet, KN)mírné cukání mezi 3500-5000 ot. pak šlo na brzdu. Seřízeno rychleji bez propadů. Na grafu bylo hezky vidět co a kdy se dělo špatně.... extrémně chudá směs v těch ot. Po seřízení mám sice o 3 koně v max. míň, ale křivka se vyrovnala a krouťák se mírně zvedl.
Tabulky jsou na hodně motorek s různýma konfiguracema výfuků, atd., ale každá motorka je jinak najetá.Je to stejné jako kdysi Š120. Seřízená podle knížky jela dobře, ať nekecám, každá třetí Na brzdě ti dokážou nastavit moto tak jak si přeješ (výkon nahoře, ve středu, atd.)
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
2 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |