bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úpravy VTR1000F
20.9.2011 v 21:49
Napíšu pár poznatků z úprav VTR. Většina jich pochází z US fora http://www.superhawkforum.com/forums/index.php a něco se dá najít i na UK http://www.vtr1000.org/. Hodně mi pomohl po mailu i Roger Ditchfield z http://www.revolutionuk.co.uk/ kterej toho ví o ladění vtr asi nejvíc.
VTR je na úpravy ideální protože je tam dost věcí na zlepšení a zároveň má motorka dost charakteru aby to mělo smysl. Samozřejmě to nikdy nepojede jako moderní sporty a nejvíc se to pozná na okruhu, ale dá se z toho postavit docela příjemná silniční motorka.
Většinu toho co na motorce proběhlo realizoval a někdy pomohl vymyslet assassin kterému patří dík

Napište i svoje zkušenosti.

úpravy v příspěvcích:
#1-7
#55
#71-74


Naposledy editováno 12.05.2012 23:33:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F

11.1.2013 v 16:51 | Nahoru | #91
Mr-Housenka> jj, znám, ve Šťáhlavech máme barák

(reakce na) Úpravy VTR1000F

12.1.2013 v 16:44 | Nahoru | #92
dewwil> Tak to potom jo, skoro soused.

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

16.1.2013 v 21:51 | Nahoru | #93
Tak jsem si trošku pohrál. Odstojil a zkusil implantovat zadní tlumič z dárce (954). Vyrobil jsem "prototyp" mezikusu pod tlumič. Jen spodní štelovák je přimo za kyvkou.















Naposledy editováno 16.01.2013 23:25:54

(reakce na) Úpravy VTR1000F

17.1.2013 v 10:11 | Nahoru | #94
Cumho> šroubek odskoku mám za kyvkou taky, ale s trochou snahy se tam dostat dá Jinak seš první koho vidím že tohle dělá, geometrii si nechal stejnou?

Úpravy VTR1000F

17.1.2013 v 19:17 | Nahoru | #95
Taky jsem si říkal, že s ním zas tak často nehýbu.... Prodloužil jsem tlumič na délku původního. Redukce je zatím v pracovní- testovacíocelové fázi. Uvidíme jak bude vysoko po výměně předku pak se udělá finální dural. Jen je trošku problém s podsedlovkou. Kastlík na baterku se nevejde. Takže znova vyrobím celou podsedlovku.

Stev> Ten mikro akumulátor co máš funguje dobře? Uvažuju o ní.

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

18.1.2013 v 08:21 | Nahoru | #96
Cumho: stev ma ten cbr tlumic tusim o neco prodlouzenej, myslim ze VTR docela prospeje trosku vic "nakopla" geo...

(reakce na) Úpravy VTR1000F

18.1.2013 v 10:50 | Nahoru | #97

assassin píše: Cumho: stev ma ten cbr tlumic tusim o neco prodlouzenej, myslim ze VTR docela prospeje trosku vic "nakopla" geo...



3-5 mm navíc určitě prospěje, ale zase pokud je motorka spíš cesťák nutný to není. Navíc je pak dobrý něco udělat se stojánkem.

Cumho: baterka je ok už druhou sezonu, jen když jí někde nechám stát v chladu, je dobrý třeba nechat chvíli zapnutý světla aby se zmátořila a pak nastartovat.

Úpravy VTR1000F

29.1.2013 v 20:44 | Nahoru | #98
Takže pokracovani je tady. Přední vidle 954 jsou implantovány.











Po

Jen je předek o cca 4.5cm níže. Jeste to musim premerit. Už jsem byl unavený. Nicméně "moje" si na ní sedla a dosáhla líp než před tim.

Naposledy editováno 29.01.2013 20:51:36

Úpravy VTR1000F

6.2.2013 v 22:08 | Nahoru | #99
Není správný formát url.
//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/06/134660_DSC5336.JPG
Zadní svetlo 954

A pak že to nejde. Trochu kalvadosu a je tam

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

5.3.2013 v 08:08 | Nahoru | #100
Poraďte kde sehnat blatník nad zadní kolo k firestormu... Díkes

(reakce na) Úpravy VTR1000F

5.3.2013 v 11:07 | Nahoru | #101
Nechuťák> odkaz

Úpravy VTR1000F

5.3.2013 v 13:11 | Nahoru | #102
Super Díky moc. Já věděl, že ty nezklameš

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

22.5.2013 v 23:53 | Nahoru | #103
Tak už chybí jen dokitovat zadek a naimplantovat tlumič řízení. Ten je z GSXR( půjde nejspíše skrz lešení).
Stručný návod.

Komplet předek z CBR 954 i s přepínačema:
1.Spodní brýle.. je třeba ubrousit dorazy pro plný rejd
2.Chladiče musí jít dozadu.... pro plný rejd
3.Změnit pozici hadic (brzda, spojka) na páčkách....jinak se opřou o budíky
4.Upravit kapoty.... drhnou kolínka plynových lanek při rejdu
5.Vyměnit konektor pravého přepínače CBR za původní VTR

Bod 3 a 4 by vyřešily vyšší řídítka pokud existují.. nepátral jsem
Ložisko krku je shodné s VTR

Předek je o cca 3cm níže (rád bych přeměřil jiné VTR pro jistotu) což je podle mechanika Pepy Šilera na rozbití držky(Pepa chválil).....Brněnský okruh jsem přežil takže až tak horké to nebude. Do zatáček padá hezky a zvedá se taky pěkně. Při brždění přední kolo nepodkluzuje a ani se na něj nestaví, řidítka nevibrují. Neměl jsem odvahu na nějakou střelbu. Byl jsem na okruhu prvně a na vidlích a brzdách jsem měl najeto cca 12 KM.

Uvidíme další jízdy a chování celku. V provozu najeto cca 50KM na okruhu 4 jízdy.

Zadek CBR 954:
Třeba kousek vnějšího podsedláku z CBR, světlo a měl jsem i spodní(vnitřní) podsedlák s držákem SPZ a osvětlením SPZ- jednodušší než upravovat origo, COčko, montážka, lamino nebo ABS plast a kit.

Zadní tlumič 954:

Bez úpravy origo podsedláku... přesunutí batrky se to neobejde
Moje řešení = podsedlák z 954 a přesunutí ukostření motoru na zadní napínák nebo delší drát ukostření.

Samozřejmě vyrobit spodní mezikus pod tlumič.

Zadek jsem na okruhu neměl... nebyla odvaha to hned takhle zkoušet (pevnost mezikusu, natavení jednotky)

Foto dodám... umřel mi kabel od foťáku.

Naposledy editováno 23.05.2013 00:01:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F

23.5.2013 v 09:08 | Nahoru | #104
Cumho>

Celej předek z CBR954 se dává a funguje, ono se možná brýlemi změnila i geometrie, neměl by být problém. Asi bys to poznal při hodně prudkym brždění, motorka se vlní jak had a skoro chce spadnout. Aspoň to je můj poznatek když jsem měl hodně povolený předpětí pružin (taky je při brždění geometrie dole).
Vyšší řídítka jdou bez problémů - VFR800fi, stačí jen přehodit, snad by mohly pomoct.

Dával jsi tam i tu zadní kyvku? Tam už bych si pohlídal hlavně ať to není moc vysoko, ale to asi budeš vědět sám

Jen pro zajímavost, za kolik jsi Brno jel?

Asi taky něco málo připíšu když to vidím

e: koukám že o kyvce jsi předtím nepsal, tak nic ...

Naposledy editováno 23.05.2013 09:11:27

(reakce na) Úpravy VTR1000F

23.5.2013 v 23:28 | Nahoru | #105
S radostí jsem koukal na to VFR, ale jsem zklamám ono nemá upsidy. Takže nejspíš nebude sedět průměr přírub řídítek.

Čas bohužel nevím. To Brno jsem dostal jako dárek od Moji. Byla to motoškola s tím Sršněm. Myslel jsem,že nám čas na konci nějak zdělí a ono nic. Kluci měli nějakou aplikaci v telefonech co jim to měřila s pomocí navigace.

S vlněním při prudkém brždění nebyl sebemenší problém... na cílovce bylo na budíku kolem 220 pak je tam ten pravý vracák a ani náznak neklidu. Jen si budu muset pohrát s hladinou oleje ve vidlích....mám pocit jako by narážely na šutr a to nejsou úplně vespod... takže si myslím, že je v nich moc oleje.

Zadní kyvku mám doma. Podle mých sběžných měření si nemyslím, že tam půjde vmáčknout.
Zadní tlumič ovšem vleze A s mezikusem je na mm stejně dlouhý jako origo.......Navíc pánové je tohle řešení levnější než starší VTR jednotka.

Naposledy editováno 23.05.2013 23:41:49

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

23.5.2013 v 23:49 | Nahoru | #106





























Na pravé kapotě u odlesku zrcátka je vidět jak drhnou vodítka od plynu o kapotu.

Naposledy editováno 23.05.2013 23:52:08

(reakce na) Úpravy VTR1000F

24.5.2013 v 08:57 | Nahoru | #107
Cumho> sorry, sem vůl VFR samozřejmě na původní vidle, tady je ale řešení taky schůdný, nechat si něco vyrobit nebo se podívat jestli už někdo něco takovýho nevyrábí, je to univerzální díl.
něco jako tohle (nevím přesně průměr řídítek), ale existujou i nastavitelný.

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

4.6.2013 v 21:44 | Nahoru | #108
Mládeži, prosím vás. Dostal jsem se konečně abych nechal seřídit karbce. Prý po montáži laďáků má chudou směs. Seřídili mi to prý tak, že se aspoň nekurví motor. No ale před tím to jelo lépe a taky se to teď ve vysokých konstantních otáčkách jakoby dusí,ale to přičítám loňskýmu benzínu. Bylo mi řečeno, že co se divím, že když se dají laďáky, tak je dobré dát i Dynojet. Tak přemýšlím ho tam konečně dát když už je za 1700,- na trhu.
A druhá věc je ta, že nemají brzdu,ale prý lazení VTR je tak profláklý, že a to jsou už tabulky. Takže tím by brzda na takový to hrubý lazení nebyla nutná.

Úpravy VTR1000F

5.6.2013 v 08:25 | Nahoru | #109
nazdar chlapy.Promiňte že tímhle otravuju tady ale rád bych vás informoval a tím pádem i požádal o pomoc při hledání.Poněvadž máme stejný stroje tak kdyby vás někdo kontaktoval nebo jste sami viděli nějakej inzerát tak prosím o kontaktování.Moje vypiplaná láska se stala obětí nějakýho zasr... smetáka.Motorka je tu daná do ukradených a je i tady http://www.motorkar...ft=145121&fid=33

(reakce na) Úpravy VTR1000F

5.6.2013 v 10:07 | Nahoru | #110
Majk-fox> záleží v jakym to máš teď stavu. Pokud máš sériový trysky, papírovej filtr, a laďáky, dal bych jen 48 volnoběžný trysky a nechal znova seřídit, ony to obohatí v celym rozsahu. Někdo už to řešil, ale nemůžu si vzpomenout kdo Mám pocit že ty dvě trysky bral odsud odkaz , takže není nutný objednávat přes ebay z mýho odkazu někde vepředu.

Dynojet je samozřejmě taky možnost, už jich jezdí dost, ale já s tím zkušenost nemám.

e: brzda podle mě fakt není nutná. Kdyby to ani pak nejelo, hrál bych si pak s výškou jehel, ono je to dobře popsaný někde výš.

Naposledy editováno 05.06.2013 10:09:33

Úpravy VTR1000F

5.6.2013 v 14:15 | Nahoru | #111
Já ho tam nechám dát a dušička bude mít konečně pokoj. Dík za info

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

15.6.2013 v 09:02 | Nahoru | #112
Majk-fox>
Já jsem 100% za brzdu.Pohybuju se kolem aut dost dlouho. Ladit motor se dá i v garáži. Ale na brzdě prostě vidíš co se s motorem děje, jestli je úprava k něčemu, kam ses posunul. A hlavně máš papír v ruce a můžeš se všude chlubit

Mi VTRko bez brzdy seřizovali a seřizovali a pořád to nebylo ono (Remusy, dynojet, KN)mírné cukání mezi 3500-5000 ot. pak šlo na brzdu. Seřízeno rychleji bez propadů. Na grafu bylo hezky vidět co a kdy se dělo špatně.... extrémně chudá směs v těch ot. Po seřízení mám sice o 3 koně v max. míň, ale křivka se vyrovnala a krouťák se mírně zvedl.

Tabulky jsou na hodně motorek s různýma konfiguracema výfuků, atd., ale každá motorka je jinak najetá.Je to stejné jako kdysi Š120. Seřízená podle knížky jela dobře, ať nekecám, každá třetí Na brzdě ti dokážou nastavit moto tak jak si přeješ (výkon nahoře, ve středu, atd.)

(reakce na) Úpravy VTR1000F

16.6.2013 v 10:33 | Nahoru | #113
Cumho> kolik máš naměřeno?

Jinak co se týče vstřikování, tak to platí 100%, ale když na grafu vidíš že máš propad, tak taky musíš vědět kam v karbecích šáhnout, a tam ti ten graf už tolik nepomůže, protože možností jak to řešit je víc.

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

16.6.2013 v 23:49 | Nahoru | #114
A co takhle Dynojet a nechat papírovej filtr? Nechce se mi moc do toho propustnýho?

(reakce na) Úpravy VTR1000F

17.6.2013 v 10:15 | Nahoru | #115
Majk-fox> já nedokážu říct. Záleží jestli s tím mají zkušenost ladiči co tam obvykle dávaj kombinaci KN, laďáky, dynojet.

2 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

12.8.2013 v 06:59 | Nahoru | #116
nový kola z T675





Naposledy editováno 12.08.2013 07:03:04

(reakce na) Úpravy VTR1000F

20.9.2013 v 12:59 | Nahoru | #117
Stev> Paráda

Taky se bude trochu "tunit"




Úpravy VTR1000F

21.9.2013 v 12:41 | Nahoru | #118
To je jen potah? Kde se dá sehnat? DD tuning?

Úpravy VTR1000F

23.9.2013 v 20:03 | Nahoru | #119
Jj je to potah a je potřeba to na sedle trošku dotvarovat molitanem. Mám zkušenost, že když to jde hodně blbě, tak šikovný čalouník to za 1000,- natáhne Jinak je to z Ebay a cena kolem 1.600,-Kč... Až to budu mít na sedle, dám sem foto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F

9.11.2013 v 22:37 | Nahoru | #120
Stev> prosim te mel bych dotaz jaky tam mas tlumic rizeni a spis jak ho tam mas upevneny me prijde ze tam na nej tak nejak neni misto
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist