Zajímalo by něco ohledně věcí s větším válcem. O legálnost mi až tak nejde, to už jsem si pozjišťoval, spíš bych se chtěl zeptat, jestli si mám moto kupovat už s větším válcem, nebo si to mám předělat později. Jestli se to vůbec teda vyplatí, vůbec nevím co to tak může stát, a kde to zařizovat.
Dál bych se chtěl zeptat jakou motorku koupit v případě že bych chtěl válec měnit. Na kterou by šel namontovat co největší obsah (dostupnost dílů). Víděl jsem hondu, která měla válec 125ccm.
A poslední dotaz bych ještě měl k tomu, jaký maximální obsah by šel, protože jsou to přecejenom motory dělané na těch 50, a bušit nějákejch 350ccm by to asi nevydrželo
Na závěr bych chtěl ještě uvést, že mám velké zkušenosti s 175ccm a neměl jsem problémy s yamahou 250 wr, či co to bylo. Aby jste mě nnemuseli odrazovat, kvůli zkušenostem s nějákým skůtrem
Předem díky a rady
1 reakcí na tento příspěvek Enduro 50ccm - S kitem, nebo bez něj?
Bejt tebou počkam si, nebo si udělam řidičák aspoň na 125 ccm. Tam už se daj sehnat motorky 250 ccm s papírama 125ccm.
2 reakcí na tento příspěvek Enduro 50ccm - S kitem, nebo bez něj?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro 50ccm - S kitem, nebo bez něj?
No-limits píše: Dotaz na Drna, Fizzera a Seikose: Co na tuhle úpravu a zvýšení objemu a výkonu říkají střeva v motoru stavěná na obsah 50 ccm?
Nebuď zvědavej
Co jsem tak kde viděl kity na padesátky, tak jsou zpravidla na 70-80 ccm a střeva v motoru to zvládaj docela dobře.
No-limits píše: Dotaz na Drna, Fizzera a Seikose: Co na tuhle úpravu a zvýšení objemu a výkonu říkají střeva v motoru stavěná na obsah 50 ccm?
zase jak píše fizzer, dost čast je to znouzectnost, kdy dělaj go motoru tak rovnou koupí sadu a hotovo, kámoš z vedlejší vesnice měl takhle nakitovanou nějakou italku do který nemohl sehnat píst či co
1 reakcí na tento příspěvek Enduro 50ccm - S kitem, nebo bez něj?
Zkušenost: Když jsem byl ještě mladej a blbej, koupil jsem takhle skutra 50ccm, předělaného na 70ccm a celkové naladění nestálo za nic (karburace vs. nový válec vs. laděný výfuk vs. vzduchový filtr), ty komponenty byly prostě nesourodý, takže jsem do toho pak stejně musel hrábnout.
Edit: dojímají mě inzeráty, kdy někdo zadře, hodí tam kit a hned prodává (nový válec, píst atd. - potřeba zajet )
Naposledy editováno 03.01.2013 10:51:40
FiZzeR píše: Nebuď zvědavej
Co jsem tak kde viděl kity na padesátky, tak jsou zpravidla na 70-80 ccm a střeva v motoru to zvládaj docela dobře.
No ještě chápu kit 70-80 ccm, ale hlava mi nebere 125 ccm na 50ku. To se snad ani nedělá, ne?
Sorry, za "blbý" dotazy, ale nás, co začínali na Simsonu a přes MZ 150, Jawa 350 přešli na litr, nějaké úpravy padesátek nechávali chladným. Už jen proto, že nebylo tolik skupin řidičáků a člověk mohl ze simsona v 18 přejít na velkou motorku. Nemusel tak nadupávat na pár let simála nebo fichtla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro 50ccm - S kitem, nebo bez něj?
JohnnyBee píše: No já osobně bych raději koupil seriovku a úpravu si udělal a to z toho důvodu, že bych věděl jak jsem si ji udělal.
Zkušenost: Když jsem byl ještě mladej a blbej, koupil jsem takhle skutra 50ccm, předělaného na 70ccm a celkové naladění nestálo za nic (karburace vs. nový válec vs. laděný výfuk vs. vzduchový filtr), ty komponenty byly prostě nesourodý, takže jsem do toho pak stejně musel hrábnout.
Edit: dojímají mě inzeráty, kdy někdo zadře, hodí tam kit a hned prodává (nový válec, píst atd. - potřeba zajet )
jj, mám dost podobnou zkušenost. motor nacpanej různýma vylepšenýma dílama,ale dohromady to moc nehrálo.
z 50ccm se většinou dělají 80ccm. na větší objem už obyčejně nestačí zdvih původní kliky a do karterů se nevleze širší válec (...teda já to dělal cca 10let zpátky, tak mě kdyžtak opravte - tenkrát to tak bylo...).
popravdě jsem neviděl takhle nakitovanou motorku od novoty. obyčejně se dal kit právě jako GO po zadření/opotřebení. takže pak těžko soudit,jestli za spálenou spojku/dojebaný ložisko/oholený kolečko v převodovce atd. mohl větší výkon, nebo prostě celkovej nájezd tý motorky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro 50ccm - S kitem, nebo bez něj?
M4rť4s píše: Kdysi sem taky řešil stejnej problém u 125ccm a někdo mi řek OBJEM NENAHRADÍŠ, když už tak bych to kupoval s úpravou, protože jinak to bude stát kupu peněz a moc nevěřim tomu, že by to byl znatelnej rozdíl. Když pohledáš po netu tak se prodávaj kit sady na zvýšení objemu, ale těžko říct jakou moto mužeš řídit, když máš řidičák do 45 km/h.
Bejt tebou počkam si, nebo si udělam řidičák aspoň na 125 ccm. Tam už se daj sehnat motorky 250 ccm s papírama 125ccm.
Můžu řídit jakoukoliv co má v papírech, že je do 45km. Úpravu můžu mít jakou chcu, problém bude až se na tom vyflákám a zjistí to pojišťovna.
Čekat do 125 moc nechci. Tedy ne čekat, protože 16 už mám, ale musel bych řidičák dělat úplně odznova, jako kdybych 50-tkovej neměl. A stejně bych na tom jezdil jenom rok a půl (než dostanu řidičák je půl sezóny fuč a v 18 budu mít auto). Na té padesátce budu taky jezdit jenom 2 leta, tak mi to bude stačit.
Většinou jsou ty kity těch 70, 80. Já právě když vybírám, tak jedu do dvaceti, s co největším kitem a aby trochu vypadala, a právě moc jich není a nevím jakej bude rozdíl, když je ten kit jenom 70...
Jo a tu 125 jsem teda viděl jenom jednou, byla to honda a hned šla pryč.
heavyrun píše: Můžu řídit jakoukoliv co má v papírech, že je do 45km. Úpravu můžu mít jakou chcu, problém bude až se na tom vyflákám a zjistí to pojišťovna.
Čekat do 125 moc nechci. Tedy ne čekat, protože 16 už mám, ale musel bych řidičák dělat úplně odznova, jako kdybych 50-tkovej neměl. A stejně bych na tom jezdil jenom rok a půl (než dostanu řidičák je půl sezóny fuč a v 18 budu mít auto). Na té padesátce budu taky jezdit jenom 2 leta, tak mi to bude stačit.
Většinou jsou ty kity těch 70, 80. Já právě když vybírám, tak jedu do dvaceti, s co největším kitem a aby trochu vypadala, a právě moc jich není a nevím jakej bude rozdíl, když je ten kit jenom 70...
Jo a tu 125 jsem teda viděl jenom jednou, byla to honda a hned šla pryč.
rozdíl 70-80 prakticky nebude, ono asi ani 50-80 nebude zadna slava, zalezi co kdo s tim motorem dělal dál
Moto budu kupovat podle toho co bude v únoru na bazarech. Z toho co je teď bych to viděl nejlíp asi na toto www.motorkari.cz/motobazar/motorky/derbi/derbi-senda-x-treme-r/derbi-senda-x-treme-r-461542.html
V originále je to 6,2kw
www.motoinzerce.cz/motorky/derbi/681524-x-race-50sm.html
Naposledy editováno 03.01.2013 12:47:21
2 reakcí na tento příspěvek Enduro 50ccm - S kitem, nebo bez něj?
1 reakcí na tento příspěvek Enduro 50ccm - S kitem, nebo bez něj?
2 reakcí na tento příspěvek Enduro 50ccm - S kitem, nebo bez něj?
http://www.motorkari...it-85ccm-334997.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro 50ccm - S kitem, nebo bez něj?
wolken píše: No hele Já si koupil už hotovou derbi sendu R r.v. 99 tuším,že 80ccm a jelo to kolem kila. po roce odešla převodovka . Jak dlouho to bylo upravený nevím. Podle mě se to nevyplatí padesátku upravovat . Jak dlouho s tím budeš jezdit? Pořád to bude slaboučký a mrňavý. Nechápu,ale proč když píšeš,že Ti je 17 rok nepočkat a nepřidělat papíry na dospělou motorku?
Ono to kilo je dosti, když mám skůtyho na 70 z kopce :) Dospělou si budu dělat až v 21 (vlastně teda už ve 24) Chtěl bych dojezdit do 18-ti kdy budu mít auto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro 50ccm - S kitem, nebo bez něj?
klondajk píše: Ahoj mel jsem Betu 50ccm je to stejny jako ktm a predelaval jsem to na 80ccm ale ciste kvuli zavodum upravili nam kategorii do 50ccm na do 80ccm tak aby jsme byly trochu konkurenceschopny tak jsme to predelavali a verte mi ze to bylo opravdu znat ale neni to jen o valci zas tak jednoduchy to neni tady je jeden z nas takhle nejak to vypadalo ale rikam jezdili jsme s tim zavody udrzba byla docela velka nevym jestli by se to hodilo na normalni jezdeni je to preci jen maly obsah
http://www.motorkari...-334997.html [/quote]
Jo, to je teda dobře. Je to sice malej obsah, ale větší než těch 50...
A vyšlo tě to draho??
Naposledy editováno 03.01.2013 16:10:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro 50ccm - S kitem, nebo bez něj?
heavyrun píše: Jo, to je teda dobře. Je to sice malej obsah, ale větší než těch 50...
A vyšlo tě to draho??
Koukni sem a kde máš zbytek?
Myslím si, že když nacpeš peníze do úpravy 50 i kdyby si z toho záhadnou úravou udělal 125 ccm tak ti to bude stačit max půl roku a řekneš si, že chceš silnější. Nebo aspoň většina lidí to tak má.
Ale jestli chceš jen tak občas projet na 50 ccm, tak jo. Já taky vymejšlel taky kraviny a ucpával recylkulace spalin a furt šteloval karburát, dělal vejfuk, aby to bylo slyšet a jelo. Člověk se aspoň něco přiúčí a ví co v tej moto je. Ale na druhou stanu si myslim, že to nemá moc smysl do toho cpát peníze.
klondajk píše: Ahoj mel jsem Betu 50ccm je to stejny jako ktm a predelaval jsem to na 80ccm ale ciste kvuli zavodum upravili nam kategorii do 50ccm na do 80ccm tak aby jsme byly trochu konkurenceschopny tak jsme to predelavali a verte mi ze to bylo opravdu znat ale neni to jen o valci zas tak jednoduchy to neni tady je jeden z nas takhle nejak to vypadalo ale rikam jezdili jsme s tim zavody udrzba byla docela velka nevym jestli by se to hodilo na normalni jezdeni je to preci jen maly obsah
http://www.motorkari...-334997.html [/quote]
On je dost velkej rozdíl mezi kroskou a endurem nebo jinou 50 na silnici, u krosek je to hnaný výkonem nahoru, olej se mění po 5 motohodinách, filtr se maže podle prašnosti, vejfuky maj velkej vliv na výkon a všechno se to seřizuje na brzdě.
Vim o čem mluvim, kámoš jezdí motokros a furt se musí dělat servis, aby se něco neposralo, protože to jsou motory hnaný na max výkon.
A silniční nebo spíš homologovaný se dělaj aby něco snesly a měli dlouhy servisní intervaly, je jasný, že by 2T šel našlapat, ale pak by si do toho furt cpal a cpal a to u 50 nemá smyls.
Když už našlapat tak do takový míry, aby to něco sneslo . . . a jak to poznáš ? :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro 50ccm - S kitem, nebo bez něj?
heavyrun píše: Chtěl bych dojezdit do 18-ti kdy budu mít auto.
Myslim, že nejjednodužší je opravdu si udělat 125ccm. A pokud v 18-ti chceš auto, tak si kup na teď skůtra a nevymejšlej kraviny. Osobně mám takový nejrači
Já si dělal auto až někdy skoro v devatenácti. Prostě jak to na mě vyšlo ve škole. Když sem měl motorku, neměl jsem prostě potřebu jezdit autem (který sem stejně neměl)
Ostatně jak dlouho myslíš, že tě ta 50-70-80-ka bude v terénu bavit ? Dvaca ti už i ňákej rok vydrží (z vlastní skušenosti. DT jsem měl 3 sezony)