Téma: Dynojet a KN filter na gsxr 1100 nastavenie
28.12.2012 v 13:39
Zdravim chcem naladit motocykel GSXR 1100 olej-vzduch r.v. 1992. Menil som karburatory a momentalne tam mam mikuni 40mm. Mam priame filtre KN a ladeny vyfuk aj zvody (a udajne aj ina vacka, to ale neviem potvrdit). V tomto stave motocykel nejde cez 3000 ot. Pocitam, ze bude chuda zmes, hlavna tryska je momentalne 130, co bude asi dost malo. Vedel by mi niekto poradit, ci kupit dynojet sadu stage 3 alebo sa vydat cestou kupovania trysiek, pripadne ihiel? Ide mi o to, ci ten dynojet bude stacit, aby to neboli len vyhodene peniaze. Diky
O tomhle vím z praktické stránky kulové, ale určitě si pamatuji, že ve spoustě článků k ladění motorů uváděli, jako největší alchymii naladit přímé filtry sání na karburátor.
Držím ti palce-GSXR 1100 je pro mně legendární motor s velkýma možnostma, ale bez odbrždění na motorové brzdě to asi bude práce k ničemu.
Držím ti palce-GSXR 1100 je pro mně legendární motor s velkýma možnostma, ale bez odbrždění na motorové brzdě to asi bude práce k ničemu.
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet a KN filter na gsxr 1100 nastavenie
Viem, ze brzda je idealna, ale v okoli ziadnu nemam a preto potrebujem aspon pojazdne moto aby som sa tam vobec dostal (lebo nemam ani vozik). Ide mi aspon o nejake hrube nastavenie, alebo napr. co presne ten dynojet obsahuje, ake velkosti trysiek apod. Alebo kde kupit trysky, ihly do mikuni. Ja by som isiel aj cestou pokus-omyl, ale mat aspon nejaku zakladnu predstavu kde zacat.
Jasne, ze brzda a sikovny chlapik, co sa vyzna by bolo najlepsie riesenie.
Jasne, ze brzda a sikovny chlapik, co sa vyzna by bolo najlepsie riesenie.
Zdarec taky jsem ladil gsxr 1100 sice rok 94 olej voda ale princip bude asi stejnej , mě to nechtělo jít přez 5000 ot. koupil jsem přímí filtry (košíčky) a poté jsem musel zvednout jehly na doraz + ještě 2mm podložky pod jehly aby to nebylo chudý , to už celkem jelo akorát to mělo menší propad ve středních otáčkách tak od 4 do 6 tisíc , ještě jsem vyvrtal druhou dírku v šoupátku aby se rychlejc zvedali membrány , zkoušel jsem i větší i menší trysky vždy po 0,05 mm ale origo jsou ideální teda alespoň v mém případě , hodně trpělivosti s laděním já se s tím trápil celý léto ta dynojet sada by ti asi pomohla protože má hlavně jinak tvarovanou jehlu , taky sem o ní přemejšlel ale je to moc peněz a pořád nejistej výsledek
trysky mám origo 125 a myslím že na jednom krajním válci mám 127,5 , tady je odkaz na manuál http://uloz.to/xTS3...2-service-manual-rar , měl jsem origo filtrbox a nešlo to právě přez těch 5000 ot. , svíčka byla černá a žralo to jako kráva , dal jsem přímáky a bylo to naopak moc chudý , po zvednutí jehel a vyvrtání dírky se to zdá být optimální ale brzda je brzda , ale vždy udělej jenom jednu věc abys věděl co zafungovalo (metoda pokus omyl) , začal bych s těma jehlama , protože hlavní tryska má vliv na chod motoru až od 90 procent výkonu do 100 procent , trysky jsem si udělal sám , koupil jsem mosaznej šroubek a vrtáčky na požadovaný průměr a na hodinářským soustruhu udělal , jinak jedna tryska stojí zhruba 100 kč což je dost (ten šroubek stojí 1 Kč a vrtáček zhruba 5 Kč) + hodinka práce a máš je hotový
Já měl na svým GSF1200 Dynojet Stage 3, měl jsem tam košíky K&N, svody origo, koncovka Leo Vince a vačky z GSX1100R (92), čísla trysek už si nepamatuju, ale měl jsem na prostředních válcích o něco větší, prý kvůli dochlazování válců bohatší směsí, alespoň tak mi to bylo řečeno, když jsem to dotáhl do DK Racing na doladění, sice jsem to už takhle přetryskovaný koupil, ale měnil jsem koncovku noname vejfuku za ten Leo Vince a chtěl jsem to mít v cajku a jelo to sakra dobře...jj to byly časy kdy se dělaly poctivý předimenzovaný a nesmrtelný motory
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet a KN filter na gsxr 1100 nastavenie
diky, ja by som bral aj ten dynojet, ale pride mi to riadne predrazena cena, za 4 ihly, 4 pruzinky a 16 trysiek...a 2 nalepky +plus to treba este cele doladit na brzde+cesta hore dole a vysledok je podla mna stale otazny. To bude drahsie ako cela motorka, naviac mame este jednu rovnaku gsxr 1100 ak sa uprava osvedci, bude uz clovek lepsie vediet, co a ako.
Udajne by mali pasovat trisky M5 z favorita, potom prevrtat alebo pouzit sadu na upravu trysiek http://www.skutry-m...ky-5790.html#content
Ihly by som vyrobil z hlinikovej gulatiny a pruzinky pripadne upravil alebo pouzil ine.
Potom uz len pockat na jar, volnu cestu, malu nadrz (aby isli lahko zhadzovat karburatory) a clovek moze ladit a ladit. Je to ale metoda pokus omyl, najlepsie by bolo ak by som si mohol pomerat ten dynojet, alebo vychadzal z nastavenia podobnej moto. http://www.gixxer.c...ex.php/t-329277.html
Udajne by mali pasovat trisky M5 z favorita, potom prevrtat alebo pouzit sadu na upravu trysiek http://www.skutry-m...ky-5790.html#content
Ihly by som vyrobil z hlinikovej gulatiny a pruzinky pripadne upravil alebo pouzil ine.
Potom uz len pockat na jar, volnu cestu, malu nadrz (aby isli lahko zhadzovat karburatory) a clovek moze ladit a ladit. Je to ale metoda pokus omyl, najlepsie by bolo ak by som si mohol pomerat ten dynojet, alebo vychadzal z nastavenia podobnej moto. http://www.gixxer.c...ex.php/t-329277.html
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GSXR 1100 SACS - odbrždění/přetrysk... Suzuki GSX-R 1100 | Normik | 1 | 20.7.2024 v 12:40 jeangone |
El schéma gsxr 1000 k7-8 Suzuki GSX-R 1000, Suzuki GSX-R 1100 | Lukydoga | 1 | 18.8.2023 v 05:05 hondaman1 |
typ motoru suzuki gsxr 1100,kde ho ... Suzuki GSX-R 1100 | Hovado-RC8 | 29 | 5.5.2023 v 16:35 hmm21 |
Výfuky 4-2 GSXR 1100 1989-1991 Suzuki GSX-R 1100 | Normik | 11 | 8.12.2021 v 22:38 Martin1200 |
kurevsky zalomenej šroub [1, 2, 3, 4] Suzuki GSX-R 1100 | Svobodak.T | 119 | 6.12.2021 v 01:01 kerut |