globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zadne koleso
24.12.2012 v 01:33
Čaute. Chcem dať opráškovať kolesá len mám problém so zadným kolesom v ktorom su gumene púzdra pre unášač. Máte niekto skúsenosť ako ich dať von? Počítam že bez poškodenia to asi nepôjde. Kolko stoja nové? Kde ich dostať kúpiť? Dajú sa nalisovať bez problémov? Riešim to kvôli tomu pretože by sa to vraj v peci roztopilo.

2 reakcí na tento příspěvek Zadne koleso

24.12.2012 v 10:01 | Nahoru | #1
Všechno co jsem kdy dával do práškový lakovny jsem dával vždycky kompletně s gumovýma věcma a nikdy se tomu nic nestalo. Všecko nejdřív opískovat,čili zaslepit závity nejlépe zašroubováním starých šroubů,ani ložiska nevyndávám,zaslepit přes ložiska velkou plechovou podložkou přilepenou silikonem a skrz kolo místo osičky závitovou tyč,stáhnout a hotovo,dosedací plochy kotoučů zalepit hliníkovou lepící páskou která se sice pak v peci povodlepí ale to už neva,pak akorát očistíš od zbytků lepidla.To samý ty silentbloky na rozetu,zalepit páskou ať jsou čistý...
Stejným způsobem jsem práškoval kompletní brzdiče i s válečkama a gumičkama a fungujou už 10 let a nic se jim nestalo,stačilo jen zalepit vnitřky brzdičů páskou a zaslepit šrouby...
A protože jsou vánoce,musim udělat radost kamarádovi Osimu a napsat,že prášek je na H.... a patří jen na průmyslový konstrukce...

(reakce na) Zadne koleso

24.12.2012 v 10:27 | Nahoru | #2
koval> tak po tobě bych chtěl něco kupovat

Zadne koleso

24.12.2012 v 10:28 | Nahoru | #3
Mno gumové silembloky sem vyndaval vyházovákem ze staré formy od strany kotouče (ojeb )ložiska sem vyndal,závity zaslepil starejma šroubama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadne koleso

25.12.2012 v 11:53 | Nahoru | #4
koval> tak to je super ze to vydrzi v peci, aspon usetrim robotu a peniaze. Inak nerozumiem preco vela ludi odsudzuje praskovanie.

(reakce na) Zadne koleso

25.12.2012 v 11:59 | Nahoru | #5
andrejsk8> protože na kola je nevhodný to ad. jedna ad. dvě logicky zapřemýšlej nad tím na kolik se zahřívá pec při vypalování komaxitu!!! Jak moc se to líbí gumovým částem!!! jak se to líbí guferům a náplňi ložisek a ten samotný unašeč!!! hele pokud nejsi prase a chceš to mít slušně a poctivě tak ty ložiska vyndej gufera vyměň a ten gumový unašeč vyndej je to pakárna ale jde to!!!

...ke komaxitu se vyjadřovat nebudu!!!

1 reakcí na tento příspěvek Zadne koleso

25.12.2012 v 19:43 | Nahoru | #6
no čoveče,vono kdyby se tady vyjadřoval každej jen k tomu vo čem něco ví,tak by tady bylo asi tak o 98% příspěvků na fóru méňě a nebylo by co číst že jo..
ale spousta jedinců má zjevně potřebu se vyjádřit každej den nejlépe k několika desítkám témat ať je to co je to,páč vo tom někde slyšeli a nebo chtěj vyhrát putovní pohár že jo..
vono totiž stačí přemejšlet HLAVOU a né PRDELEJ když už je třeba řeč teda vo tom kolik je teplota v peci u komaxitu(cca170-180) a kolik vydrží guma že jo..
kolik mají tak asi teplotu brzdy za provozu když zfialověj kotouče,kolik tak asi brzdiče, destičky a kapalina když si dáváš do motorky lepší brzdovku neb máš obavu že bys ji při vostřejším nasazení mohl uvařit(světe div se vona i vobyčejná vydrží skoro 200 než se vaří),čili kolik tak asi vydrží teplotu gumičky v brzdách,teda potažmo guma..
čili,komaxitem jsem JÁ OSOBNĚ voblíknul už věci na několika motorkách a to tak že i kompletně celou motorku do šroubku rozebranou(kromě nádrže)problém v tom nebyl a přežily to i ty gumový věci,stačí aby v lakovně komaxitu nebyl vokurek a nepekl to na nesmyslnou teplotu..
to že je komaxit nevhodnej na cokoliv krom zábradlí řikaj jenom ty který vo daný problematice nevědí z vlastní zkušenosti nic a tak akorát viděli někde popraskanej lak na kolech z auta nebo lakýrníci jako můj rodinný přítel,kterej prostě nemá rád komaxit z principu páč je prostě barvičkář a já ho chápu a mám ho i tak rád (že jo Onasisu)..
čili jako já bych teda ložiska vyndal a dal rovnou pak do kol nový,páč ta motorka už má něco za sebou a nový by jí nezaškodili a proč jí neudělat radost když to stojí prdlajs,ale zkoušel jsem i s ložiskama a nic se jim nestalo,pokud to bylo řádně zavíčkovaný..
zbytek klidně zalepuju a nechávám tak jak je když je třeba problém to vyndat a nemam zrovna nový věci do foroty abych je mohl zničit vyndaváním a vokurky ať si myslej co chtěj,nikomu to necpu a netřeba mi vykřičníkůůů...
jo ANDREJSK a nech si na to dát ten komax jen jednovrstvej,né zalakovanej druhou extra lesklou vrstvou..

(reakce na) Zadne koleso

25.12.2012 v 20:11 | Nahoru | #7
koval> jestli reaguješ na mě tak neboj s komaxitem mám svou zkušenost nejsem rádoby kecal na todle téma už ho nechcu nikdác na motorce vidět
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist