Naposledy editováno 17.06.2008 18:18:17
Dolík .>no zadní kolo je krapet víc špinavé, ale myslím, že taky trochu víc mažu, než by bylo potřeba. kdybych to kolo utíral častěj, tak věřím tomu, že to jde lehce, ale po celé sezoně se tomu krapet nechtělo. ale co nejde silou, jde větší silou. ale su rád, že mám 3 loukotě a néé hromadu špic.
hodinka tvrdý práce u každýho ráfku a sou jak nový tak nevim na co si stěžuješ
...hajzle lol
RadoTP>Johnny> tak jsem myslel, ze to kazdymu z kontextu dojde :). Mam na mysli moto olejovac retezu..
A není to trochu zbytečná věc? To na XTčku Xku hodláš někam daleko cestovat? Nebo je to jen Tvá lenost a přebytek finančních prostředků? :o
Ale spíš je to moje lenost, takhle jen jednou za čas doplním nádržku s olejem a bude po ptákách . Nemám hlavní stojan a mazání stylem "namazat, popojet kousek, namazat, popojet kousek" mě už tak trochu sere. Jinak doma máme asi 2O litrů vyjetýho oleje, takže není problém :)
Naposledy editováno 25.03.2008 20:24:43
Měli jsme to na Buse a sundali jsme to ...Motorka vypadala pořád jak od bláta a celej spodek byl fakt hodně zasekanej.
Nepopírám že je to určitě fajn na dlouhý trasy.
Zlatej sprej na řetěz
Naposledy editováno 17.06.2008 14:49:06
Zadni rafek se za jizdy svini taky, zalezi na tom, jak clovek dokaze odhadnout to mazani. Ja mam ovladani na riditkach pro kapicku 6s az dve minuty, takze to dokazu podle teploty trochu regulovat. Obcas se to ale nepovede. Trandak ma uzkou zadni gumu, takze tam to cakne spis z boku na gumu, u jiny masiny to jde asi na rafek. Jinak retez je krasne cistej a neni obalenej tim cernym mazlavym blatem. Pri zastaveni a premazanym retezu se obcas udela pod retezem kapicka, to bude tou blbou viskozitou myho oleje. Pouzivam dualni injektor.
Jinak origos scotak olej neni levnej, ja mazu normalnim morovym na auta za kilo flaska, ale mam elektronicky system. Pokud ale nejezdis dalky a naskaces par tisic za sezonu kolem baraku, tak se na to vykasli. Xtcko mazu taky v garazi na zvedaku zadni kyvky, je to jednodussi (na starym xt ani neni moc schovavacek, kam tohle dat). Na dovoleny kdy by clovek mel 2x denne skakat pod masinou a strikat je to neskutecny pohodli. A po adventure dovoleny je to stejne cely zasvineny tak, ze trocha oleje se tam ztrati
1 reakcí na tento příspěvek Automatické mazání řetězu a čistota motorky?
Táta ho má na Caponordu (né přímo tenhle model, ale je taky elektronický) a na řetězu má neuvěřielných 35 000 km, nevím teda jak vám, ale já tohle na řetězovce nikda nedal u mě max. 16-17 tis. a nová řetězovka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automatické mazání řetězu a čistota motorky?
antony_2507 píše: Já přemýšlím, že půjdu do Scottoiler eSystemu, sice to není nějak levná záležitost, ale už mi to zůstane a když budu kupovat něco jinýho, tak to prostě sundám.
Táta ho má na Caponordu (né přímo tenhle model, ale je taky elektronický) a na řetězu má neuvěřielných 35 000 km, nevím teda jak vám, ale já tohle na řetězovce nikda nedal u mě max. 16-17 tis. a nová řetězovka.
...hmm, tak já mám na řetězu právě 42tis. a je mazanej sprejem ...a není to tím že bych chtěl šetřit, od doby kdy měla motorka najeto 15tis. mám koupenou novou řetězovku, která netrpělivě čeká až příjde její čas, ale furt ten starej není a není k výměně
...to píšu jen proto, že ty km nejsou jen zásluhou scottoileru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automatické mazání řetězu a čistota motorky?
jak to mažeš a čistíš? protože 42 tis s normálním sprejem je fakt solidní nájezd, podle toho, co tu čtu...
...čištění, dá se říct neprobíhá nijak úzkoprse; namažu, otřu hadrem (a to spíš jen z vnějšího boku - esteticky ) a jednou za rok omeju štětkou a petrolejem (ať je mi svědkem 5 roků nová čistící sada, kterou jsem já vůl ještě ani nevybalil, natož ušpinil )
...spreje různý, nelpím na něčem "osvědčeným", prostě tak jak se to zrovna sejde
...a nakonec, k tomu pření, samo se taky nechci, psal jsem to ale takhle, to "jen" tam má svůj význam :
osiris píše: ........km nejsou jen zásluhou scottoileru