Téma: cannondale 440i
 
8.12.2012 v 12:12
zajímavě po americku pojmuté téma jednoválce velmi nákladná konstrukce a precizně vyrobená









cannondale 440i

8.12.2012 v 12:56 | Nahoru | #1
a k čemu je to dobrý krom toho, že je to drahý?

cannondale 440i

8.12.2012 v 14:43 | Nahoru | #2
Dost zajimavy Nejsou další fotky? A taky by mě zajímalo jestli ten motor nese nějaké výhody

cannondale 440i

8.12.2012 v 15:40 | Nahoru | #3
Tak hlavně ten motor z "Kanónu" měl cca 10let před YZ450F "otočenou" hlavu = přímý sací kanál, airbox za krkem řízení, výfuk do zadu a vstřikování
A už tenkrát měl "ostrej" motor startér a mini alternátor

Naposledy editováno 08.12.2012 16:27:05

cannondale 440i

8.12.2012 v 15:43 | Nahoru | #4
sxs525, to co máš na stole, je jeden ze dvou motárdů co u nás jezdil? Nebo je to další dovoz? Co vím, tak v ČR byly jen ty dva. Už dnes je to "raritka" a jednou to bude unikát!!!

cannondale 440i

8.12.2012 v 16:05 | Nahoru | #5
Jak moc obtížný je to udržet při životě? Daj se sehnat díly?

cannondale 440i

8.12.2012 v 17:12 | Nahoru | #6
motor má oddělené náplně chlazené v rámu 3 orbitální čerpadla vyndavací vložku válce, podobně jako soutěžní jawa vyjímatelnou kazetovou převodovku ale i klikovku na jednu stranu dvojité vstřikování je to hodně točivá věc udělaná tak že nasadíte plnej plyn někde na tý báje 1000 v kalifornii a furt to držíte a neuvaří se to bohužel někde v tom teče voda do oleje asi už delší dobu navíc motor je plnej zbytků různobarevného

těsnícího tmelu s kterým nikdo nešetřil což může mít u tohoto stroje se složitým mazacím okruhem fatální důsledky

cannondale 440i

9.12.2012 v 09:22 | Nahoru | #7
Kouzlo toho kanóna nebylo ani tak v agregátu- v počátcích projektu se počítalo prej i s motorama gasgas, jako spíš v hliníkovým deltabox rámu, ideově vycházejícím z jejich horskejch kol "handmade in USA", což by dneska nebylo žádný terno, ale v roce 1998 to byla naprostá bomba. V kombinaci s ohlins podvozkem to byla vizuálně fakt motorka snů. Proč to zkrachovalo si už nepamatuju, možná by SKS mohl doplnit. Před pár rokama byl někde test ňákýho endura "ATK" a ta motorka vypadala velmi podobně.

cannondale 440i

9.12.2012 v 11:18 | Nahoru | #8
myslím že zrovna v době spuštění prodeje se značka cannondale dostala do finanční krize a tak to zabalili nebo prodali...už si to pořádně nepamatuju. Ale vím že když s tím vyšly tak jsem z toho byl hotovej

cannondale 440i

9.12.2012 v 13:05 | Nahoru | #9
mrkněte na zajištění šroubů v motorové skříni každý má tisícihranou hlavu se zajišťovacím
plechem opřeným o stěnu karteru zajištěným segrovkou benzinové hadice jsou na rychlospojky
vše je na tom promakaný a když to rozebíráte tak chápete proč se ta firma položila protože tohle musí být velmi obtížné se ziskem vyrábět sériově a ani velký americký trh to neocenil
ten nadstandard dnes to patří ATK kde zřejmě v duchu rentability od řady věcí ustoupili



cannondale 440i

9.12.2012 v 14:08 | Nahoru | #10
Firmu cannondale položil prave tenhle projekt, nákladnějších vývoj a výroba a prodeje byly menší než se čekalo, bylo to moc jiný asi a kupci se toho báli. Ja bych ho bral hned :) je to ještě z doby kdy cannon byl technologicky o level jinde.

cannondale 440i

9.12.2012 v 16:17 | Nahoru | #11




cannondale 440i

9.12.2012 v 16:30 | Nahoru | #12
Tak to je dost brutální
A co tomu motoru vlastně je že ho máš na stole?

Naposledy editováno 09.12.2012 16:33:43

cannondale 440i

9.12.2012 v 19:19 | Nahoru | #13
výměna ojnice a ložisek

cannondale 440i

9.12.2012 v 20:22 | Nahoru | #14
Jo takhle
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist