globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: M2T
 
22.10.2012 v 17:44
Chtel bych se zeptat redil jsem benzim s olejem M2T do KMX a ujel jsem cca 300km ja vim jsem vul :D ale tedka chci to redit s Motulem 710 tak se ptam nestane se nic?

M2T

22.10.2012 v 17:45 | Nahoru | #1
Ne.

M2T

22.10.2012 v 17:54 | Nahoru | #2
Jestli se už nepřidřela

M2T

22.10.2012 v 18:00 | Nahoru | #3
ne nestane
M2T je dobrej tak na mazání pantu u vrat a né ho cpát do otáčkového motorů

M2T

22.10.2012 v 18:04 | Nahoru | #4
To snad ne je tam delanej nikasl a borec to zajel na nejakych 450km na Motul 710 pak jsem si to od neho kupil no nejakych 300km M2T ale jinak to nevytacim proste pomalu jezdim proste zajizdim tak snad ne a nejevi to nejake znamky zeby to bylo pridreny :)

M2T

22.10.2012 v 18:08 | Nahoru | #5
Jinak jaky by ste doporucili redeni? borec co jsem to od nej kupoval me rekl 1:25 a jak se to zajede tak 1:30

M2T

22.10.2012 v 18:38 | Nahoru | #6
to se mi zdá nák moc.U zajíždění budiš ale po záběhu ? vždyt to je jak u fichtla
já bych dal 1:45 -1:50 nebo napiš někomu kdo vlastní taky KMX.

M2T

22.10.2012 v 18:43 | Nahoru | #7
M2T jestli už máš motor zajetý tak bych to ředil 1:50, ale raději se koukni do manuálu, tam to bude napsaný. A snad sis to nepřidřel

M2T

22.10.2012 v 19:09 | Nahoru | #8
až seženš pořádnej mazut tak tam dávej 1:50

3 reakcí na tento příspěvek M2T

22.10.2012 v 20:09 | Nahoru | #9
Další borci co pomlouvají M2t stylem jedna bába povídala... Achjo Až na něm odjedete tisíce kilometrů bez problému a to samé i s nějakou polosyntetikou, nebo kvalitnějším minerálem, tak pak žvaňte co je bordel olej...

M2T

22.10.2012 v 20:11 | Nahoru | #10
nekde jsem slysel ze nez m2t tak radsi psi sadlo

(reakce na) M2T

22.10.2012 v 20:23 | Nahoru | #11
djangi> najel sem an nem desetitisice km ale je to tekuty psi sadlo.
a v dnesni dobe bych se mu vyhnul obzvlast u otackovyho motoru

Naposledy editováno 22.10.2012 20:24:35

M2T

22.10.2012 v 20:47 | Nahoru | #12
Nalil jsem tam Motul 710 1:40 tak snad dobry

(reakce na) M2T

22.10.2012 v 21:04 | Nahoru | #13
djangi> do fichtlů a simsonů jsem to dávali taky, stálo to pár korun a i případná oprava motoru vyšla na pár kaček,ale do motoru co točí 10tis bych to nedal.

M2T

22.10.2012 v 23:09 | Nahoru | #14
Ja jsem PRO jen at ho tam dava DALE.
Bude testovat jak DLOUHO mu vydrzi a nez kousne
Testuj a dej pak report!

1 reakcí na tento příspěvek M2T

23.10.2012 v 10:33 | Nahoru | #15
Já zastáncem M2T nejsem, ale děda ho lil 20let do motorové pily a světe div pila funguje do dnes, ikdyž to fakt nechápu. Tak zas taková sračka co nic neumaže to asi není. Mě na tom jen vadí že to strašně čadí a zasírá motor a výfuky.

M2T

23.10.2012 v 11:09 | Nahoru | #16
kamarádka jezdila na Aprilce Rs 125 na M2T 2 sezony a motor prezil.. ale mozna to bylo tim ze byla zavrena..

M2T

23.10.2012 v 12:11 | Nahoru | #17
máš vyřazený mazání olejovým čerpadlem?

mischa638 píše: Já zastáncem M2T nejsem, ale děda ho lil 20let do motorové pily a světe div pila funguje do dnes, ikdyž to fakt nechápu. Tak zas taková sračka co nic neumaže to asi není. Mě na tom jen vadí že to strašně čadí a zasírá motor a výfuky.



stejny zazitek uplny presny opak..pila po zabeho vse oka..pak ji dal borec M2T dve nadrze a byla hnizdla..v servisu jasnej olej chlap se hadal ze nee a tak mu to i nafotili.
Od toho casu daval poradnej olej.

(reakce na) M2T

23.10.2012 v 19:25 | Nahoru | #19
djangi> na simsonu by me to nesralo ale co mám ted Derbi sendu tak citím ty otáčky a M2Tčko aj na prst je jak naredene s vodou oproti nejakemu castrolu ) a nikasil se mi fakt nece platit ;)

M2T

25.10.2012 v 10:20 | Nahoru | #20
Jasně... Simson a pionýr je jasná věc, tak s čištěním výfuku atd není problém, ale klidně bych ho lil i do úpraveného Simsona co by točil těch 10tis. (Třeba do toho RSka už ne, ale to je jiná liga se vším všudy). Jde o to, že mám zkušenosti s M2T (Asi dvěma výrobci a to Cinol a Paramo. S Cinolem jsem byl spokojený vždycky jednou jsem přidrbnul akorád Simáka, ale to jsem jel 50km plný gas v dost kopcovitém terénu, takže věřím, že by to neumazal ani nějaký Castrol. Paramo byl už od pohledu jak vyjetý olej křížený se sádlem, neskutečně tmavý a hustý olej.). Po dekarbonizaci a vyčištění výfuk. soustavy jsem začal zkoušet polosyntetiky (zatím jsem se dostal jen k Valvoline) a musím říct, že je krásně řídky a musí se parádně ředit s benzínem, ale s polosyntetikou to nemá společné snad nic. Po přidření a rozebrání motoru to bylo prorostlé karbonem snad ještě víc jak s M2T....

(reakce na) M2T

25.10.2012 v 12:09 | Nahoru | #21

z-x-r píše: stejny zazitek uplny presny opak..pila po zabeho vse oka..pak ji dal borec M2T dve nadrze a byla hnizdla..v servisu jasnej olej chlap se hadal ze nee a tak mu to i nafotili.
Od toho casu daval poradnej olej.



Že něco řekne český servis, vůbec neznamená že to je pravda.
Vycházím už z toho, že dnes jsou minimálně 4, spíš 6 dodavatelů M2T a 1. M2T dnes není totéž co před 20 lety a 2. prodává se s API TA, TB i TC, takže servis (pře)střelil od boku a zákazník mu to bohužel sežral s navijákem

M2T

29.10.2012 v 11:54 | Nahoru | #22
M2T je ten nejlevnější olej co se dá sehnat.Hodně lidí ho pomlouvá,ale já na něj najezdil xxx tisíc km a nic se nepřidřelo ani nezadřelo(ČZ,Jawa).Je ale pravda,že to zasírá a to co je dobrý pro český stroje to nemusí být dobrý pro japonce.Na svých dvou posledních mašinách jsem jezdil na Mogul TS .Je to sice minerál,ale hodně dobrej,lil jsem to 1:50 a jinej olej bych už nechtěl.

M2T

29.10.2012 v 12:50 | Nahoru | #23
kdysi mi jeden prodavač říkal, že u M2T (pozor jsou dva druhy jeden API TB, druhý API TC) se střihne film kolem 5tis otáček. ale nějak jsem nikde nikdy nedohledal, že by to byla pravda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist